Je moet wat, ik kan er nou niet echt mee zitten...
(no offense, maar heb dr meer aan als iemand me nou vertelt of launch.c&flatshift mogelijk is, of dat de boel alleen maar over de zeik helpt.

Je zit er niet mee, totdat je een ongeluk bouwt en blijkt dat je vermogen 4x zo hoog isLeander Volbeda schreef:Tja, goh, daar was ik zelf nog niet achter zeg![]()
Je moet wat, ik kan er nou niet echt mee zitten...
(no offense, maar heb dr meer aan als iemand me nou vertelt of launch.c&flatshift mogelijk is, of dat de boel alleen maar over de zeik helpt.)
Wat moet je nou met een flat shift als je toch met een pook moet roeren, flat shift heeft alleen zin als je niet hoeft te koppelen.Leander Volbeda schreef:Okee, vandaag iets kleinere sproeier er in gedraait, hij gaat nu gewoon HARD![]()
Dus, groep A carb zelf maken; is prima gelukt![]()
Nu wil ik: launch control&flat shift er op fabrieken, kan een van jullie mij vertellen of de renix 209 dat overleeft op langere termijn?
Aaah dankje tonie!Toine van der Laan schreef:LVB tuning in t kwadraat , aquamist voor uw intercooler:
( Ik zeg niks over de plantenspuitdelen)Andrews (supercinq) schreef:ik heb ook ooit eens een hobby aquamist systeem gezien.
bestond uit onderdelen van een plantenspuit![]()
verder ziet het er allemaal wel goed uit hoor leander.
ben je trouwens van plan ooit het circuit op te gaan met de gtt??