volgens mij ook had net nog discussie met ronald hierover hij zij recht naar beneden maar het is iets naar rechts onder volgens mij.Jean-Paul-S schreef:Krukaspoulie kan maar op 1 manier, hier zit een spiebaan in. Op de poulie zit wel een merkteken, welke gelijk moet staan met de streep op de riem. Gewoon zolang draaien tot alles overeenkomt, tenminste als alles goed staat moet je daarop uitkomen. Meen dat je krukaspoulie ergens rechts beneden moet wijzen.
ACT: Clio Williams
-
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
das al 2 tegen 1
Staat er geen afbeelding in het boek van Olving hierover?

Staat er geen afbeelding in het boek van Olving hierover?
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik blijf er bij dat ie recht naar beneden moet staan.. ik liet het Martijn gisteren nog zien met een krukas die ik had liggen. 

gaan we vanavond direct doen 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Heeft inderdaad nog wel eens leuk spul staan ja, o.a. Lancer Evo's enz.Tom schreef:moree. Daar kijk je je ogen uit iig. die hebben meestal wel meer leuk spul

-
het misverstand is ontstaan doordat hij idd verticaal staat, maar als het blok in de auto zit staan ie schuin naar rechtsonder omdat het blok er niet recht in staat.Ronald1916V schreef:Ik blijf er bij dat ie recht naar beneden moet staan.. ik liet het Martijn gisteren nog zien met een krukas die ik had liggen.
heb net ff gekeken bij geert en volgens mij staat de riem wel op tijd.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Ik bel 'm zo wel even met een goed bod.Martijn Kool schreef:het misverstand is ontstaan doordat hij idd verticaal staat, maar als het blok in de auto zit staan ie schuin naar rechtsonder omdat het blok er niet recht in staat.Ronald1916V schreef:Ik blijf er bij dat ie recht naar beneden moet staan.. ik liet het Martijn gisteren nog zien met een krukas die ik had liggen.
heb net ff gekeken bij geert en volgens mij staat de riem wel op tijd.

blok loopt..... alles voor niks open gehaalt. uit pure wanhoop de brandstof slangen maar eens omgedraait. toen starte hij en liep voor 3 sec...... daarna slangen eer terug en toen was het starten lopen 

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ik heb nog een 16v kat liggen, maar ja dan moet je idd wel de flensen omlassen.Tom schreef:16v kat scoren en flens omlassen.
kan evt. mee zondag.
rest via PM?
Project: GTT Blue Sport
-
Ik zie ze regelmatig op Ebay staan voor rond de 110 euro.Strijder schreef:Heeft er iemand een katalysator liggen voor een Williams?
En anders waar je die kan kopen zonder er de hoofdprijs ervoor te moeten betalen.
ik heb nog wel een williams kat liggen, kan mee naar de meeting zondag
-
Ik heb nog een Williams te koop waar een kat onder zit 

-
- Car: R19.R
Dat is beter als een kat waar een williams onder zit 

ik ben sinds kort ook in het bezit van een willy
is de oude van martijn P.... weliswaar 292.xxx gelopen maar verder geen centje pijn!
behalve de carosserie maar dat is bekend bij renault he
nu ben ik naar een paar dingen benieuwd:
1. is er voor relatief betaalbare prijs een chippie te krijgen waarvan de toerenbegrenzer hoger ligt of is dit zelf te fixen?
2. ik heb een schroefset liggen die ik onder de willy wil gaan plaatsen alleen het valt mij op dat de binnenkuipen voor al best dicht bij de wielen zitten, zijn er mensen die een willy redelijk verlaagd hebben en hebben die de kuipen uitgezaagd of verwijderd?
alvast bedankt

behalve de carosserie maar dat is bekend bij renault he

nu ben ik naar een paar dingen benieuwd:
1. is er voor relatief betaalbare prijs een chippie te krijgen waarvan de toerenbegrenzer hoger ligt of is dit zelf te fixen?
2. ik heb een schroefset liggen die ik onder de willy wil gaan plaatsen alleen het valt mij op dat de binnenkuipen voor al best dicht bij de wielen zitten, zijn er mensen die een willy redelijk verlaagd hebben en hebben die de kuipen uitgezaagd of verwijderd?
alvast bedankt

1. op williams.co.uk loopt iemand die bied voor 30 pond chips aan, begrenzen kan je zelf opgeven.
2. ja ik heb de kuipen iets aangepast, vooral de kuipen vooraan in de bumper. daar heb ik de buitenkant iets ingekort. haal ze er gewoon even uit dan zie je zo waar het aanloopt.
2. ja ik heb de kuipen iets aangepast, vooral de kuipen vooraan in de bumper. daar heb ik de buitenkant iets ingekort. haal ze er gewoon even uit dan zie je zo waar het aanloopt.
-
ik zeg: Menno..tutuur schreef:1. is er voor relatief betaalbare prijs een chippie te krijgen waarvan de toerenbegrenzer hoger ligt of is dit zelf te fixen?
Weet iemand welk type schokbrekers zit zijn?
[img]http://img210.imageshack.us/img210/1924 ... ainavg.jpg[/img]
Zit hier gemonteerd op een clio1. of zijn dit clio 2 schokbrekers met clio 2 fusess?
[img]http://img210.imageshack.us/img210/1924 ... ainavg.jpg[/img]
Zit hier gemonteerd op een clio1. of zijn dit clio 2 schokbrekers met clio 2 fusess?
wat is er allemaal nodig bij vervangen van een multiriem bij een f7r?
was bij automaterialen zaak geweest maar die konden geen heel setje vinden maar alleen de riem....
spanrol, looprol en multiriem?
en iemand enig idee wat de kosten ongeveer moeten zijn?
alvast bedankt
was bij automaterialen zaak geweest maar die konden geen heel setje vinden maar alleen de riem....
alvast bedankt

-
- Über-Spammer
Heb hier nog vanalles liggen nieuw, mag voor weinig weg mocht je interesse hebben 

neem aan dat je de distributieriem bedoeld? Dan is dit misschien interresant?tutuur schreef:wat is er allemaal nodig bij vervangen van een multiriem bij een f7r?
alvast bedankt
http://cgi.ebay.fr/Kit-courroie-distrib ... 0405307933
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Toevallig vandaag nog een setje gehaald ............130 euro betaald ( special plice )
Waterpomp
multiriem gates
distributie set renault
Waterpomp
multiriem gates
distributie set renault
Das velly special plice,was altijd iets meer kwijtJochem de Haas schreef:Toevallig vandaag nog een setje gehaald ............130 euro betaald ( special plice )
Waterpomp
multiriem gates
distributie set renault
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Op wwww.h-base.nl staan de losse componenten, maar ook de prijs van een set (spanrol, geleiderol en distributieriem) en dat is al een stuk voordeliger als alles los.tutuur schreef:was bij automaterialen zaak geweest maar die konden geen heel setje vinden maar alleen de riem....