Gespot: Extreme cars
Jep
Zal nog es proberen wat anders te regelen, maar zn auto's staan ook verspreid
Het meeste staat wel thuis meen ik, maar ook een paar in garageboxen elders

Zal nog es proberen wat anders te regelen, maar zn auto's staan ook verspreid

Het meeste staat wel thuis meen ik, maar ook een paar in garageboxen elders

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Moderator
- Contacteer:
Tijd voor een verzamelkelder hehe
Hij heeft er nogal wat toch
Is leuk als zoiets een keer kan maar als je baas eht niet wilt dan gaat over
ik zie zat andere leuke dingen
Alhoewel al die Porsches GT3 RS'en in NL wel schaars zijn en vooral omgeving Gorinchem
Meer patsers hier in de buurt met Ferrari's 

Is leuk als zoiets een keer kan maar als je baas eht niet wilt dan gaat over

Ik zal es gaan tellenAnthonyR schreef:Tijd voor een verzamelkelder heheHij heeft er nogal wat toch
![]()

Ik zal het eens vriendelijk bij hem brengenIs leuk als zoiets een keer kan maar als je baas eht niet wilt dan gaat overik zie zat andere leuke dingen
Alhoewel al die Porsches GT3 RS'en in NL wel schaars zijn en vooral omgeving Gorinchem
Meer patsers hier in de buurt met Ferrari's

Hier in N'gein pas nog een oranje/zwarte GT3 RS gezien trouwens, ook een leuke combi

@ Ferdy: Ik kom erop terug
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Shit, gespot. Ik hoopte zo dat ik het stil kon houden-jacco- schreef: Ik zal het eens vriendelijk bij hem brengen![]()
Hier in N'gein pas nog een oranje/zwarte GT3 RS gezien trouwens, ook een leuke combi![]()

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Gister op zandvoort een Jeep Grand Cherokee Hennessy, dat gekke ding heeft gewoon de sprints gewonnen. Gaat in 3,5 sec naar de 100
En toen werd je wakker met je rechterhand onder de dekenLex schreef: Shit, gespot. Ik hoopte zo dat ik het stil kon houden
Lijstje:
To come:
AM
GT3 RS
In bezit:
* Jag E-type
* Ferrari Dino
* Ferrari 512 BB
* Ferrari nog iets, meen een 348, maar zal vast iets anders zijn
* Porsche 928 GTS
* Porsche 911 Turbo(?)
* Porsche 911 Biturbo
* Porsche GT3
* Porsche Carrera RS 1973
Volgens mij vergeet ik er nog een paar, sorry

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Geweldig he! Ik was er gisteren ook met de Dodge, je staat echt versteld te kijken hoe hard zo'n Cherokee dan loopt..~thijs~ schreef:Gister op zandvoort een Jeep Grand Cherokee Hennessy, dat gekke ding heeft gewoon de sprints gewonnen. Gaat in 3,5 sec naar de 100
Ding was door Hennessy anders wel even goed aangepakt.

-
Met zo'n viper blok, dat is toch een Dodge Ram SRT-10?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://i282.photobucket.com/albums/kk27 ... 0klein.jpg[/img]
[img]http://i282.photobucket.com/albums/kk27 ... 3klein.jpg[/img]
[img]http://i282.photobucket.com/albums/kk27 ... 9klein.jpg[/img]
Zojuist hier in de wijk. Heb net nog ff gezocht of ik hem ergens zag staan, maar helaas. Is de 2e keer dat ik hem hier zie rijden.
[img]http://i282.photobucket.com/albums/kk27 ... 3klein.jpg[/img]
[img]http://i282.photobucket.com/albums/kk27 ... 9klein.jpg[/img]
Zojuist hier in de wijk. Heb net nog ff gezocht of ik hem ergens zag staan, maar helaas. Is de 2e keer dat ik hem hier zie rijden.
in beverwijk rijdt er ook 1, dies ook wel eens op tv geweest
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
hier in Heesch/Oss rijdt er ook wel es 1. bruut apparaatje hoor
Dat heb ik je netjes geparkeerd zien staanRonald1916V schreef:Geweldig he! Ik was er gisteren ook met de Dodge, je staat echt versteld te kijken hoe hard zo'n Cherokee dan loopt..~thijs~ schreef:Gister op zandvoort een Jeep Grand Cherokee Hennessy, dat gekke ding heeft gewoon de sprints gewonnen. Gaat in 3,5 sec naar de 100
[youtube][/youtube]
Ding was door Hennessy anders wel even goed aangepakt.dat geluid ook.
Die 4wielaandrijving maakte ook veel goed, heb een aantal Chargers enz. bijna de muur in zien gaan omdat ze het niet echt aan de grond kregen.
![]()
Ik vond het echt een schijt geluid van die hennessy, geef mij maar een donkere v8 brul ipv zo'n schel gil ding
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik had een paddockkaart maar de paddock was om 10:30 al vol.. we waren met nog wat meer Amerikaanse apparaten, die stonden er allemaal omheen geparkeerd (een Chevy Blazer, Caprice en een Van~thijs~ schreef:Dat heb ik je netjes geparkeerd zien staanRonald1916V schreef:Geweldig he! Ik was er gisteren ook met de Dodge, je staat echt versteld te kijken hoe hard zo'n Cherokee dan loopt..~thijs~ schreef:Gister op zandvoort een Jeep Grand Cherokee Hennessy, dat gekke ding heeft gewoon de sprints gewonnen. Gaat in 3,5 sec naar de 100
[youtube][/youtube]
Ding was door Hennessy anders wel even goed aangepakt.dat geluid ook.
Die 4wielaandrijving maakte ook veel goed, heb een aantal Chargers enz. bijna de muur in zien gaan omdat ze het niet echt aan de grond kregen.
![]()
Ik vond het echt een schijt geluid van die hennessy, geef mij maar een donkere v8 brul ipv zo'n schel gil ding

De Hennessy klonk in ieder geval niet helemaal origineel, al hoor ik ook liever een roggelende V8 hoor..
Ik weet niet waar je in Haarlem woont ? maar wij hebben er bijna 3 uur over gedaan om er doorheen te komen.. Ik had nog 2 lampjes branden van m'n LPG, da's zo'n 40 liter meestal nog.. maar na 2 uurtjes filerijden was ik er echt bijna doorheen en stond ik bijna zonder.. in de file waren we al aan het overleggen wie de Dodge naar het tankstation ging slepen.

ghehehehe was met 20 min thuis. woon in Haarlem aan de zandvoort kant (west) was dus lekker op het fietsie, heb nog steeds geen amerikaan, maar we blijven lekker rondkijken. Was wel lekker verbrand, gemeen pest zonnetje
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://i282.photobucket.com/albums/kk27 ... 001-10.jpg[/img]Ronnie schreef:Gister bij ons in de wijk een Hawk HF3000.
Nog even een matige foto.
http://www.autogespot.com/nl/viewimages ... 2010140751
Hij is ooit al eens gespot.
-
- Contacteer:
in oss voor de verandering weer es een ferrari 430
(en de jaguar van Ron Brandsteder
)
(en de jaguar van Ron Brandsteder

-