Ringweekend 2010: 24 & 25 april, op naar 2011...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De toertocht is klaar. Gisteren de hele route nagereden, er zijn gelukkig geen grote veranderingen. Spulletje is al uitgeprint, GPX-file volgt nog. Wel lang onderweg geweest, we kwamen in een wielerronde terecht 
Ik hoop dat het volgende week niet zo druk als gisteren. Er stond een file door heel Adenau, dat ging nergens meer over. En vooral poetsers, de rij voor de ingang viel best mee. Maar de parkplatz was des te drukker.

Ik hoop dat het volgende week niet zo druk als gisteren. Er stond een file door heel Adenau, dat ging nergens meer over. En vooral poetsers, de rij voor de ingang viel best mee. Maar de parkplatz was des te drukker.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Martijn op ma 19 apr 2010 17:34, 2 keer totaal gewijzigd.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik ben bij de start om de routes uit te delen. Jullie rijden de tocht ook?
Ws rij ik alleen deel 2 van de route. Dan ben ik op tijd bij het hotel (om ze te waarschuwen....) EN HET BIER KLAAR TE ZETTEN
jochem
Ws rij ik alleen deel 2 van de route. Dan ben ik op tijd bij het hotel (om ze te waarschuwen....) EN HET BIER KLAAR TE ZETTEN

-
martijn vermeld even duidelijk hoe laat en waar we afspreken.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Martijn schreef:Ik ben bij de start om de routes uit te delen. Jullie rijden de tocht ook?
Ws rij ik alleen deel 2 van de route. Dan ben ik op tijd bij het hotel (om ze te waarschuwen....) EN HET BIER KLAAR TE ZETTENjochem

McDonalds Europaplein Venlo
Weselseweg 1A
5916 RD Venlo
Start tussen 10 en 11 uur
Ronnie en ik zijn er nog niet over uit...., is bij mij nog even wat tussen gekomen....., vorige week even aan de kant gezet en kon direct mn rijbewijs inleveren....Chris schreef:Wij gaan de toch ook rijden, zorg je dat de koffie klaar staat Martijn?!![]()
Heb d'er weer zin in!!!

Morgen even bellen met de officier, en hopen op een beetje mazzel.....
Heb dr nog steeds wel zin in hoor...

dus wij gaan ook de toertocht rijden?Timmie82 schreef:Oeh dan kan ik net nog door de wasstraat zaterdagochtend
wilde gok: wij komen 1101 aan als iedereen al vertrokken is

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Afkoelperiode is 10 dagen, moet net kunnen.Ivo van Achthoven schreef:Ronnie en ik zijn er nog niet over uit...., is bij mij nog even wat tussen gekomen....., vorige week even aan de kant gezet en kon direct mn rijbewijs inleveren....Chris schreef:Wij gaan de toch ook rijden, zorg je dat de koffie klaar staat Martijn?!![]()
Heb d'er weer zin in!!!![]()
Morgen even bellen met de officier, en hopen op een beetje mazzel.....
Heb dr nog steeds wel zin in hoor...

Ik was die auto wel de dag van tevoren. Alleen als er technisch iets (nog) niet goed is moet ik die toertocht laten schieten. Hopelijk zaterdag gewoon lekker op tijd richting Venlo, zodat we er tussen 10 en half 11 zijn-Ray- schreef:dus wij gaan ook de toertocht rijden?Timmie82 schreef:Oeh dan kan ik net nog door de wasstraat zaterdagochtend
wilde gok: wij komen 1101 aan als iedereen al vertrokken is

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Gister de GT nog eens na gelopen en klaar gemaakt. Heb er zin in dus kan niet wachten.Lex schreef:Zijn we al aan het aftellen

Project: GTT Blue Sport
Mochten jullie op een of andere manier geinteresseerd zijn in de voortgang van project Astra, kijk even hier 
http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?f=2&t=14823

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Vet Tim! ik vroeg me al af hoe het met dat ding stond.Timmie82 schreef:Mochten jullie op een of andere manier geinteresseerd zijn in de voortgang van project Astra, kijk even hier

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Tim,
voor je dak zou je dit weekend mn zwager eens kunnen vragen, die heeft er meer ervaring mee.
voor je dak zou je dit weekend mn zwager eens kunnen vragen, die heeft er meer ervaring mee.
Project: GTT Blue Sport
Thanks, tips en andersoortig advies zijn altijd welkom, ik ben nogsteeds een amateur-straatsleutelaar en Steven zit vooralsnog in Australie dus ik moet het zelf even zien te redden 
Tot op heden gaat het goed, maar qua techniek is de Astra ook wel erg goed gebleken (ff afkloppen)

Tot op heden gaat het goed, maar qua techniek is de Astra ook wel erg goed gebleken (ff afkloppen)

-
Gaat het dak er nog af voor het ringweekend dan ? 

Nee ondanks het aanbod van Steven heb ik besloten niet zijn JC5 helemaal om zeep te helpen, beetje sneu als die stuk gaat in mijn bezit 
Nee ik heb even tijdelijk bij Martijn B een JB3 opgehaald, eens kijken of we daar de sterren van de hemel mee kunnen rijden

Nee ik heb even tijdelijk bij Martijn B een JB3 opgehaald, eens kijken of we daar de sterren van de hemel mee kunnen rijden

-
ga je het riempje ook nog pakken tim?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
17-18 graden en zon toch ???? 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"