Patrick schreef:Weet iemand of de emblemen nog te koop zijn, hoorde laatst bij ome reno dat ze ze niet kregen.
Heeft iemand misschien een idee of adresje of nog beter, heeft iemand ze liggen
Ik heb vandaag een setje overgenomen van iemand die hem een aantal jaren geleden besteld heeft:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Thanks, guys! Ik ben toch ook wel blij met 'm... ik twijfel alleen heel erg of ik 'm niet gewoon nog een centimeter of 2 naar beneden moet gooien.
@Riel: Ik ga niks meer aan de knippers doen. Het is gewoon een drama, die pasvorm van de voorzijde van een 5. Ik heb op de meeting nog even gekeken en elke 5 is schots en scheef (uitzonderingen daargelaten, maar ik heb geen idee hoe ze dat gedaan hebben ). Ik ga geen extra gaten boren of andere fratsen om de boel netter te krijgen. Misschien wel nog andere knipperlichtunits, want het kan best eens zijn dat de pasvorm van deze aftermarket rommel ook niet best is.
tutuur schreef:Wat heb je nu voor veren dan?
-60 is goed te doen!
+ 1
-60 mm APEX op gele Koni's ;
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Of gewoon een mooi schroefsetje bestellen waarbij je de hardheid in kan stellen. Voordeel van een schroefset is wel dat je de precieze hoogte in kan stellen zoals jij dat wil en de helling naar voren toe.
Ik geloof dat de Koni -60 niet adviseert op hun veerpoten, de lengte is hetzelfde als orgineel en gaan de Koni de veren niet los liggen bij opkrikken (dus APK afkeur)?