[Clio 1.8 16V] Arco's "La Salope Noire" VERKOCHT
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Vanmorgen ff een bandje gemonteerd om te kijken of het staat en gaat ....
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... fb0302.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... fb0303.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... fb0304.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... fb0305.jpg[/img]
Persoonlijk vind ik het niets om deze OZ-tjes....
7J breed en dan 165 monteren.... deze velgen staat dat niet.
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... fb0302.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... fb0303.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... fb0304.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... fb0305.jpg[/img]
Persoonlijk vind ik het niets om deze OZ-tjes....
7J breed en dan 165 monteren.... deze velgen staat dat niet.
Laatst gewijzigd door Arco op za 17 apr 2010 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
op 7j? ziet er netjes uit! wil binnenkort ook ff vier potenza's halen voor me originele clio velgies 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Yeps. 7J OZ.
Mwoah... ikzelf vind het niets met deze velgen ....
Mwoah... ikzelf vind het niets met deze velgen ....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
waarom wil je dat? voor je clio? dat heeft ie toch helemaal niet nodig? gewoon een 195-50-15 monteren man, dit ziet er niet uit op een 16V
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Had de bandjes liggen en had tijd over vanmorgen.
Gewoon ff kijken ... en moest en zou weten of deze smalle bandjes gewoon opgepompt konden worden op 7J ipv een truukje toepassen...
Nee, zo staat het helemaal niet onder de Clio. Daarvoor moet
A) de Clio een heel stuk zakken
B) ik er andere velgen onder zetten
Voorlopig blijven de stalen 7J cuppies er gewoon onder met maatje 195/50R15.


Nee, zo staat het helemaal niet onder de Clio. Daarvoor moet
A) de Clio een heel stuk zakken
B) ik er andere velgen onder zetten
Voorlopig blijven de stalen 7J cuppies er gewoon onder met maatje 195/50R15.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
pfhoe hee gelukkig arie!
die andere zien er niet uit!
wat is dat toch voor een verschrikkelijke mode gril/trend

die andere zien er niet uit!

wat is dat toch voor een verschrikkelijke mode gril/trend

dat is leuk als je een Mk1 Golf GTi hebt die echt op ze buik moet
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ik vind het an sich wel iets, maar dan zoals al eerder gezegd met shiny rims en een auto die op z'n buik ligt.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Dus je verkoopt de bandjes voor een leuke prijs aan mij? 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Alles is mogelijk 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tssssss..... dat je daarmee durft te rijden zeg!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
arco, ff lui, heb jij het hier niet over die veertjes gehad die je nodig hebt bij het monteren van je veerpootlagers? van die halve maan achtige veertjes?
had jij niet een exploded view van een demper in je topic?
hamvraag: heb je die veertjes ook nodig bij apex dempers?
had jij niet een exploded view van een demper in je topic?
hamvraag: heb je die veertjes ook nodig bij apex dempers?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dit bedoel je Ray ???
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... evesti.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... ngetje.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... lgorde.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... demper.jpg[/img]
Zp zit het origineel :
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... plager.jpg[/img]
Hoe het bij een APEX zit weet ik niet. Hoe ziet de top van de veerpoot eruit ??
Zoals origineel (de onderste) ??
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... 38ring.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... evesti.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... ngetje.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... lgorde.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... demper.jpg[/img]
Zp zit het origineel :
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... plager.jpg[/img]
Hoe het bij een APEX zit weet ik niet. Hoe ziet de top van de veerpoot eruit ??
Zoals origineel (de onderste) ??
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... 38ring.jpg[/img]
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Dat zie je aan de dempers, onder het schroefdraad gedeelte zou bij jou dan een inkeping moeten zitten.-Ray- schreef:arco, ff lui, heb jij het hier niet over die veertjes gehad die je nodig hebt bij het monteren van je veerpootlagers? van die halve maan achtige veertjes?
had jij niet een exploded view van een demper in je topic?
hamvraag: heb je die veertjes ook nodig bij apex dempers?
en die ring dient er voor dat de veerpoot niet meteen uit elkaar springt als je hem demonteert? want als je de schokdemper los haalt is ook meteen de opspanning van de veer weg toch?
edit: ik heb een fk schroefset liggen en daar zit geen gleufje in....
edit: ik heb een fk schroefset liggen en daar zit geen gleufje in....
Laatst gewijzigd door tutuur op ma 10 mei 2010 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
oke, daar zal ik ff op letten. moet de dempers nog ophalenJean-Paul-S schreef:Dat zie je aan de dempers, onder het schroefdraad gedeelte zou bij jou dan een inkeping moeten zitten.-Ray- schreef:arco, ff lui, heb jij het hier niet over die veertjes gehad die je nodig hebt bij het monteren van je veerpootlagers? van die halve maan achtige veertjes?
had jij niet een exploded view van een demper in je topic?
hamvraag: heb je die veertjes ook nodig bij apex dempers?

Immer wieder die verdammte Holländer
jep, thnx man. heb je ook het bestelnummer van die dingen?Arco Straver schreef:Dit bedoel je Ray ???
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Veerringetje : 77 03 066 362-Ray- schreef:jep, thnx man. heb je ook het bestelnummer van die dingen?Arco Straver schreef:Dit bedoel je Ray ???
en kost iets van 2 euro per stuk.
Let er wel op dat je busje voorzien moet zijn van een diepliggend randje. (zie tekening), anders past dat veerringetje net niet.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Gisteren tijdens een tochtje met de auto heeft, zoals het er nu uitziet, de motor zichzelf opgegeven....
De hele dag geen problemen gehad onderweg. Af en to beetje doortrekken, geen gekke dingen. Op de weg naar huis met een gangetje van net geen 60 kmú hoorde ik opeens een ander motorgeluid en had een heel stuk minder vermogen ...
Auto stilgezet en geluisterd. Motor loopt op 2,5 cilinders en een rare tik hoorbaar bij belasting ..
Vanmorgen het euvel laten luisteren aan o.a De Haas en RJ.
Na wat zaken gecontroleerd te hebben, lijkt het erop dat de 1ste en 2de cilinder vanaf de bak de geest hebben gegeven.
Bougie van 1ste cilinder was nat van de olie en compressie van deze cilinders was tussen 3 en 4 terwijl die van cilinder 3 en 4 tegen de 12 aanzit...
Het zouden 2 dingen kunnen zijn ...
1)
Vermoedelijk zijn de zuigerveren weggevreten en dankzij de benzine die langs de zuigerwand is weggelekt de smering van een drijfstanglager teniet gedaan ... (????)
2) kleppen verbrand van de 1ste en 2de cilinder, maar dat verklaart niet een bougie met olie bij de 1ste cilinder en de tik bij +/-2300 tpm met gasgeven...
Vooralsnog ga ik uit van optie 1...
Nu hik ik op 2 gedachtes ...
Door een aanstaande verhuizing heb ikzelf nu niet de mogelijk om de motor eruit te halen en deze open te halen, laat staan te repareren...
Ga ik de auto meenemen en dan kijken of er nog wat te redden valt of kan ik er iemand van hier nog blij mee maken (mits hij een normaal bedrag bied) omdat hij er wel heil in ziet ??
APK tot 3-08-2010
242.200 km
Niet de mooiste, wel de leukste.
Distributieriem, spanners, rtollen, waterpomp, riem : 5000 km geleden vervangen
Koppaking & lagerschalen drijfstanglagers : 5000 km geleden vervangen
Motor is voorzien van hoge compressie zuigers
Aangepaste chip (toerenbegrenzer is ver te zoeken)
Nieuwe wiellagers voor + achter
Nieuwe remblokken & remschijven voor + achter
Nieuwe schokdempers voor + toplagers
Z.G.A.N. uitlaatsysteem met zelf gemaakte einddemper
Dorpels her & der gelast ivm roestvorming
Achterschermen wat plekken. Rechts een stukje ingelast, maar niet afgemaakt. Wel gespoten.
Interieur is voor haar leeftijd zéér netjes
Bestuurderstoel heeft GEEN instapschade en heeft harde wangen
C.V. werkt met originele afstandbediening
Stalen 7J (ipv de veel geziene 6,5J) originele CUP velgen voorzien van Z.G.A.N. Bridgestone Turanza ER300 in de maat 195/50R15 V
Externe oliekoeler zit er los bij (is voorzien van aparte montageplaat oliefilter)
De hele dag geen problemen gehad onderweg. Af en to beetje doortrekken, geen gekke dingen. Op de weg naar huis met een gangetje van net geen 60 kmú hoorde ik opeens een ander motorgeluid en had een heel stuk minder vermogen ...

Auto stilgezet en geluisterd. Motor loopt op 2,5 cilinders en een rare tik hoorbaar bij belasting ..

Vanmorgen het euvel laten luisteren aan o.a De Haas en RJ.
Na wat zaken gecontroleerd te hebben, lijkt het erop dat de 1ste en 2de cilinder vanaf de bak de geest hebben gegeven.
Bougie van 1ste cilinder was nat van de olie en compressie van deze cilinders was tussen 3 en 4 terwijl die van cilinder 3 en 4 tegen de 12 aanzit...
Het zouden 2 dingen kunnen zijn ...
1)
Vermoedelijk zijn de zuigerveren weggevreten en dankzij de benzine die langs de zuigerwand is weggelekt de smering van een drijfstanglager teniet gedaan ... (????)
2) kleppen verbrand van de 1ste en 2de cilinder, maar dat verklaart niet een bougie met olie bij de 1ste cilinder en de tik bij +/-2300 tpm met gasgeven...
Vooralsnog ga ik uit van optie 1...

Nu hik ik op 2 gedachtes ...
Door een aanstaande verhuizing heb ikzelf nu niet de mogelijk om de motor eruit te halen en deze open te halen, laat staan te repareren...
Ga ik de auto meenemen en dan kijken of er nog wat te redden valt of kan ik er iemand van hier nog blij mee maken (mits hij een normaal bedrag bied) omdat hij er wel heil in ziet ??
APK tot 3-08-2010
242.200 km
Niet de mooiste, wel de leukste.

Distributieriem, spanners, rtollen, waterpomp, riem : 5000 km geleden vervangen
Koppaking & lagerschalen drijfstanglagers : 5000 km geleden vervangen
Motor is voorzien van hoge compressie zuigers
Aangepaste chip (toerenbegrenzer is ver te zoeken)
Nieuwe wiellagers voor + achter
Nieuwe remblokken & remschijven voor + achter
Nieuwe schokdempers voor + toplagers
Z.G.A.N. uitlaatsysteem met zelf gemaakte einddemper
Dorpels her & der gelast ivm roestvorming
Achterschermen wat plekken. Rechts een stukje ingelast, maar niet afgemaakt. Wel gespoten.
Interieur is voor haar leeftijd zéér netjes
Bestuurderstoel heeft GEEN instapschade en heeft harde wangen
C.V. werkt met originele afstandbediening
Stalen 7J (ipv de veel geziene 6,5J) originele CUP velgen voorzien van Z.G.A.N. Bridgestone Turanza ER300 in de maat 195/50R15 V
Externe oliekoeler zit er los bij (is voorzien van aparte montageplaat oliefilter)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Is je riem niet versprongen en 2 kleppen weggetikt? Zuigerveren gaan niet 'in een keer' en die tik is dan ook onverklaarbaar. Bovendien verlies je daar niet zoveel druk op.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat was ook mijn eerste gedachte om je de waarheid te zeggen... Alleen het feit dat de bougie vol met olie zat, bracht mij op andere gedachten ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ja goed, maar als ie een poos niet ontbrandt wordt het toch wel een vetzooi aan die bougie. (carterontluchting krijgt ook wat extra mee hé). Bovendien is het niet logisch dat er 2 tegelijk gaan bij slijtende zuigerveren hé. En gezien de lage snelheid ...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat is waar...
Vanmorgen al met de Haas er over aan het "brainstormen" geweest, maar als je distributie van tijd staat, moet er toch wat meer bijgeliuiden te horen zijn lijkt mij. (??)
Vooral bij dit blok. Hoge compressiezuigers hebben weinig speelruimte voor kleppen die te vroeg open gaan lijkt mij ...
Vanmorgen al met de Haas er over aan het "brainstormen" geweest, maar als je distributie van tijd staat, moet er toch wat meer bijgeliuiden te horen zijn lijkt mij. (??)
Vooral bij dit blok. Hoge compressiezuigers hebben weinig speelruimte voor kleppen die te vroeg open gaan lijkt mij ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Nog meer bijgeluiden ? Hij heeft al een tik
Als die kleppen eenmaal aan de kant gemept zijn raken ze m niet echt meer.
Hé maar het blijft speculeren natuurlijk

Hé maar het blijft speculeren natuurlijk

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Alle meedenkmogelijkheden zijn welkom.
Maar ook jij hebt een kern van waarheid in je suggestie.

Maar ook jij hebt een kern van waarheid in je suggestie.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"


je hebt ook niet veel geluk met al je oude renaultjes zeg

Echt klote voor je Arco.... Maar waar ga je nu in het Noorden wonen dan? 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Bij mij in de kelder...



-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Tja, zit mij nooit echt mee...
20.000 km onbezorgd gereden eigenlijk... het zij zo.
@ Chris : nee. Auto gaat weg of gaat mee en dan zie ik wel...
@ Tom : rook kwam door olie op de uitlaat.
@ Will : zou je wel willen he. Je eigen huisslaaf.
@ Arno & de rest : ik ga mij voorlopig vestigen in een plaatsje boven Dokkum bij m'n ouders.

20.000 km onbezorgd gereden eigenlijk... het zij zo.
@ Chris : nee. Auto gaat weg of gaat mee en dan zie ik wel...
@ Tom : rook kwam door olie op de uitlaat.
@ Will : zou je wel willen he. Je eigen huisslaaf.

@ Arno & de rest : ik ga mij voorlopig vestigen in een plaatsje boven Dokkum bij m'n ouders.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"