Op de tekst staat:
Ziptuning 11 pk+remus uitlaat4pk+open air filter 5pk=20 pk

Dit is bovenop de 75 pk van de 1.2 Twingo II.....
Ja sorry maar kon het niet laten om te posten, volgende keer nodig ik hem uit voor een sprintje...

Vanaf de meern bedoel je? Met die donkere velgen?Jeff rsi schreef:Wie reed in die Subaru?? dat licht kleurige ding (zilver??)
Reed erachter op dat industrie terrein, volgens mij stond ie raar te kijken dat hij dat kleine cliootje niet van ze kont af kreeg
Nette impreza was dat. Lijkt me niet dat die enige moeite heeft een cliotje kwijt te raken.Patrick.B schreef:Vanaf de meern bedoel je? Met die donkere velgen?Jeff rsi schreef:Wie reed in die Subaru?? dat licht kleurige ding (zilver??)
Reed erachter op dat industrie terrein, volgens mij stond ie raar te kijken dat hij dat kleine cliootje niet van ze kont af kreeg
Dat is mijn zwager. Maar geloof mij dat ding is sneller dan mijn rs dus die staat niet raar te kijken van een rsi. Hij zal wel bezig zijn geweest met zijn inzoomgrotepleuriscamera die naast hem op de stoel lag![]()
ja kloptAnthonyR schreef:Was dat met die gigantische toeter erop ? Nikon?
KloptChristiaan schreef:Is dat je zwager die toen ook een kijkje kwam nemen bij het uitdeuken?
Had hem niet herkend eigenlijk maar nu je 350z zegt gaat er weer een lampje branden.
Ding is redelijk tot erg verbouwd onder de kap ff mee staan praten ding draaid op 2 bar dus zal vlot zat zijn...........Adinsx schreef:De duitse groene 5 turbo was vlot zat. Had geen kans van hem weg te lopen
Die auto is wel een bekende in de Franse auto Scene. De eigenaar noemt zich RallySmoker op diverse foraArno17 schreef:op de meeting jl zondag ook nog een Clio III RS bekeken, althans zo leek het.
Badgetuning aan de achterkant middels Clio Sport en bespoilerd en al, was van gast die werkzaam is bij v Ramshorst volgens mij.
Jongen verteld ook dat deze gechipt was naar 20 pk meer tov de standaard 1.6 16V....![]()
Wel een mooie auto verder, maar dus wel een schaap in wolfskleren.
Stond vlak voor de meeting plek wel een leuke 205 GTI, zeg maar zo'n Rally uitvoering van jaren 80 ( groep B? )
Iemand daar info over, die zou leuk zijn als het een echte is om de sprint mee aan te gaan...
Bedoel je die Peugeot of die Clio nep RS?Lex schreef:Die auto is wel een bekende in de Franse auto Scene. De eigenaar noemt zich RallySmoker op diverse foraArno17 schreef:op de meeting jl zondag ook nog een Clio III RS bekeken, althans zo leek het.
Badgetuning aan de achterkant middels Clio Sport en bespoilerd en al, was van gast die werkzaam is bij v Ramshorst volgens mij.
Jongen verteld ook dat deze gechipt was naar 20 pk meer tov de standaard 1.6 16V....![]()
Wel een mooie auto verder, maar dus wel een schaap in wolfskleren.
Stond vlak voor de meeting plek wel een leuke 205 GTI, zeg maar zo'n Rally uitvoering van jaren 80 ( groep B? )
Iemand daar info over, die zou leuk zijn als het een echte is om de sprint mee aan te gaan...
Valt mee toch, normaal staat er P.O.A.-jo- schreef:ow, en veul meer ook. Onlangs stond die originele fabriekswagen te koop voor 270k
Code: Selecteer alles
Engine
Configuration XU8T Straight 4
Location Mid, transversely mounted
Construction alloy block and head
Displacement 1.775 liter / 108.3 cu in
Bore / Stroke 83.0 mm (3.3 in) / 82.0 mm (3.2 in)
Valvetrain 4 valves / cylinder, DOHC
Fuel feed Bosch K-Jetronic Fuel Injection
Aspiration Garrett Turbo
Dimensions
Weight 910 kilo
Performance figures
Power 450 bhp / 336 KW @ 8000 rpm
Torque 490 Nm / 361 ft lbs @ 5000 rpm
BHP/Liter 254 bhp / liter
Power to weight 0.49 bhp / kg
0-60 mph 4.5 s
Misschien voor jullie tijd, maar deze group B auto's waren zo snel dat menig coureur crashte voor het eind van de rallyproef.alexs schreef:Is bijna geen 205 meer te noemen, er zit een kitje omheen die op een 205 lijkt man.
Metro 6R4Arno17 schreef: Zelfs Mini Metro met Rover V6 blok zo uit me hoofd.