Ik was 480 euro voor de onderdelen kwijt.
Multiriemset, distributieset, 2 keerringen.
Dus bij jou zit de waterpomp, motorolie en bakolie er nog bij

Netjes geregeld en weer een ervaring erbij voor je 'beun' dat een RS geen 16V is

ja toch? kun je die van mij ook ff doen dan?Geert schreef:geen gekke prijs, het is gewoon veel werk.
Inderdaad, voor hem een lesje.. (Zat er ook wel een beetje aan te komen)Adinsx schreef:Netjes geregeld en weer een ervaring erbij voor je 'beun' dat een RS geen 16V is
Ja, maar jij had wel Renault origineel, die van mij zijn OEM Gates etc. Scheelt wel natuurlijk.Adinsx schreef:Inderdaad netjes geregeld.
Ik was 480 euro voor de onderdelen kwijt.
Multiriemset, distributieset, 2 keerringen.
Dus bij jou zit de waterpomp, motorolie en bakolie er nog bij
Netjes geregeld en weer een ervaring erbij voor je 'beun' dat een RS geen 16V is
In een Williams / 16v is die ruimte net zo klein volgens mijCySt schreef:Radio + stuurbedieningkastje ingebouwd! Was nog een heel gepriegel, er is echt weinig ruimte achter de radio..
Klopt, maar dat maakt het er niet minder klote om.Wouter de Wit schreef:In een Williams / 16v is die ruimte net zo klein volgens mijCySt schreef:Radio + stuurbedieningkastje ingebouwd! Was nog een heel gepriegel, er is echt weinig ruimte achter de radio..Zou je toch moeten weten
Ik heb een Pioneer radio, ik weet niet welk merk jij hebt, maar ieder groot merk schijnt zo'n kastje te leveren.Vinnie_86 schreef:wat voor soort kastje heb je tussen http://www.renault-tuning.com/posting.p ... =2196947de radio en het schermpje?
en waar gekocht?
ik heb alleen een kastje die dus renault op het schermpje laat zien
Was jij trouwens bij de deur die kabels op de dorpel aan het vastplakken met tape? (En daar geholpen door een kerel met een motorhelm?CySt schreef:Ja, ik kwam er vandaag achter. Ik zag je auto staan, keek naar binnen en inderdaad: een Sony.Vinnie_86 schreef:ok thanks
zelf heb is een sony
maar nu weet ik waar ik naar moet zoeken.
Haha, ja dat was ik.Adinsx schreef:Was jij trouwens bij de deur die kabels op de dorpel aan het vastplakken met tape? (En daar geholpen door een kerel met een motorhelm?CySt schreef:Ja, ik kwam er vandaag achter. Ik zag je auto staan, keek naar binnen en inderdaad: een Sony.Vinnie_86 schreef:ok thanks
zelf heb is een sony
maar nu weet ik waar ik naar moet zoeken.
)
Stond er vast achter. Alleen even vergeten dat jij dat wel eens kon zijn
Alles voor de veiligheid hè.Adinsx schreef:Nee
Stond er achter, te kijken hoe goed jij aan het tapen was
Adinsx schreef:Nee
Stond er achter, te kijken hoe goed jij aan het tapen was
\alexs schreef:Adinsx schreef:Nee
Stond er achter, te kijken hoe goed jij aan het tapen was![]()
Jij was vroeg weer weg? Ik heb jou auto rond 2u al niet meer kunnen spotten.> Je stond tussen het KLM wagenpark zag ik op de foto's..
Ben benieuwd of een fotograaf mijn auto een foto waard vond
De vorige eigenaar had de optie "telefoonvoorbereiding af-fabriek" gekozen. Ik vond tevens een GPS-ontvanger boven aan de voorruit geplakt. Heb het stekkertje eraf geknipt omdat die zooi me in de weg zatTom schreef:Los GPS ontvangertje plaatsen en in de tomtompluggen. Kost niet veel en werkt ook prima.
Hij zit helemaal bovenaan in de voorruit (ga even foto zoeken)Tom schreef:om hem dan aan de voorruit te plakken heeft natuurlijk weinig nut. Beter is dan achter bij de hoedenplank oid (bij voorkeur horizontaal plaatsen) zodat hij naar boven "kan kijken" door de niet gecoate achterruit.
Hoe zag dat eruit? Ik vond namelijk ook nog carkit troep achter de radio, een klein kastje doorgelust op de ISO stekkers.. Heb het er maar uit getrokken. Alleen heb ik niet zitten opletten, want één van de kabels zat met een trywrap vast aan een motor van mijn kachel. Daar heb ik de stekker per ongeluk vanaf gesloopt.. Heb het motortje gedomonteerd, vandaag even naar de sloop voor een nieuwe. Zie foto's hieronder.Adinsx schreef:De vorige eigenaar had de optie "telefoonvoorbereiding af-fabriek" gekozen.