Adinsx wrote :Voor bijna 99% zeker is deze auto dus van hem geweest .
Wel, dit is een originele Oostenrijkse auto, ik heb er een soort logboek bij waar alles in staat.
Hij is door Renault Oostenrijk op kenteken gezet in nov 95 en als demo gebruikt.
In februari '96 is hij overgeschreven naar een arts in Wenen die hem op de weg heeft gehouden tot november '98, daarna heeft hij hem geschorst en heeft hem 9 jaar lang in een stalling gezet.
In 2007 is hij verkocht naar Panhuber, de Renault dealer waar ik hem van gekocht heb, die heeft hem 3 jaar gehad in prive omdat hij er altijd 1 wilde hebben. Echter heeft er in die 3 jaar maar 1000 km mee gereden. En dan was het vaak in het weekend met zijn familie enof z'n 3 honden, dat laatste vond hij erg zonde en heeft hem een keer op internet gezet, heel kort maar ik had het toevallig wel gezien, ik was al bijna 2,5 jaar op zoek naar een goed exemplaar.
Ik vond hem eerst nog wat te duur maar na nog wat exemplaren bekeken te hebben die voor minder geld veel minder betrouwbaar leken, waarbij ik dacht dat ik er misschien wel 3 keer zoveel voor kwijt zou zijn eer ze betrouwbaar zouden zijn heb ik de knoop toch maar doorgehakt en ik heb er geen spijt van.
Hij is perfect onderhouden ondanks dat er weinig mee gereden is.
Bijna alles aan de auto stamt uit 1995, zoals banden, uitlaat e.d.
Die velgen die er nu onder zitten heeft hij eronder gelegd en hadden 1000 km gerold, de velgen komen volgens hem van een Vel Satis.
Door het weinige gebruik (bij koop 37000 km) heb ik wel een o-ringetje moeten vernieuwen (á 0,30) van de koelpomp voor de turbo's en was het halve ventilatie systeem volgebouwd door een marter of eekhoorn maar die heeft gelukig verder geen schade gedaan.
Hij is verder zonder 1 sleutel te moeten gebruiken door de APK gekeomen.
Onderhoud zal zeker wel komen maar ik start in ieder geval met een goede basis.
Ik zat erover te denken om er een andere wastegate op te zetten en hem heel misschien nog wel eens te chippen, maar in principe heeft hij pk's en koppel genoeg. En omdat ik het enorm leuk speelgoed vindt is het gebruik 1 l op 7 km (gemiddeld over 2000 km) maar dat kan misschien nog wel minder worden.
Maar ja hij vraagt er gewoon om om (op een normale manier ) gebruikt te worden en ik kan het nog niet laten.

[/quote]