Tom schreef:Vandaag eindelijk eens in het echt mogen bewonderen. Mooi ding Merijn, echt een strakke bak
Vandaar ook de prijs voor Best of Show!
Mijn dank daarvoor... Ik stond er wel effe van te kijken, gezien het grote aantal zeer nette auto's op de meeting! Er waren zeker een heel aantal gegadigden, als je het mij vraagt. Thanks, jury.
heel miss ben ik er toch wel... probleem was dat er alleen een hotelkamer voor 2 was, en uit principe had ik geen zin om voor 2 te gaan betalen terwijl ik alleen was....
ze hebben vast wel een kamer over dus miss kom ik wel samen met de meid die kant op of anders een dagje...
De uitlaat rammelt bij de bocht van de achterste pijp tegen de cas aan. Koud geen probleem, maar als ie warm is dan rammelt het storend. De carburateur moet effe gereviseerd worden en ik heb nog wat nieuwe kleine dingetjes gekocht die erop moeten. Misschien ook nog even met de Koni's aan de slag, maar dan moet ie ook direct uitgelijnd worden en daar heb ik effe geen zin in.
tutuur schreef:heel miss ben ik er toch wel... probleem was dat er alleen een hotelkamer voor 2 was, en uit principe had ik geen zin om voor 2 te gaan betalen terwijl ik alleen was....
ze hebben vast wel een kamer over dus miss kom ik wel samen met de meid die kant op of anders een dagje...
Als ik kom, dan kom ik alleen de zondag... Als jij ook alleen de zondag gaat, dan kunnen we misschien samen die kant op tuffen, al weet ik niet helemaal waar jij DE inrijdt.
Ik heb 'm helemaal schoongemaakt en alles ziet er goed uit... En hij loopt ook wel goed, al is het wat rijk, maar ik heb zo'n setje liggen, dus dan moet ie er ook op. Is geen must voor het ringweekend overigens. Maar die uitlaat wel! Da's echt irritant na een tijdje.
Jij hebt je 5 nog niet uit de stalling tegen die tijd? Ik weet nog niet zeker of ik met de 5 ga... Anders pak ik de leasert en rijden we sowieso 'voor niks'. Instappen kan altijd, als ik geen pasagier heb, maar die kans is niet zo groot... Iedereen zit al in DE. We houden wel effe contact.
Merijn schreef:Ik heb 'm helemaal schoongemaakt en alles ziet er goed uit... En hij loopt ook wel goed, al is het wat rijk, maar ik heb zo'n setje liggen, dus dan moet ie er ook op. Is geen must voor het ringweekend overigens. Maar die uitlaat wel! Da's echt irritant na een tijdje.
je kunt dinsdag avond ook wel effe op de zaak lans komen bij mij. Kun je hem effe op de brug zetten als je wilt. Misschien komt Rob je dan nog wel helpen ook
Merijn schreef:Ik heb 'm helemaal schoongemaakt en alles ziet er goed uit... En hij loopt ook wel goed, al is het wat rijk, maar ik heb zo'n setje liggen, dus dan moet ie er ook op. Is geen must voor het ringweekend overigens. Maar die uitlaat wel! Da's echt irritant na een tijdje.
je kunt dinsdag avond ook wel effe op de zaak lans komen bij mij. Kun je hem effe op de brug zetten als je wilt. Misschien komt Rob je dan nog wel helpen ook
op deze foto goede te zien; Waarom heb je het logo op de achterstrip niet in kleur mee genomen? is volgens mij standaard wel zo (en vind ik persoonlijk ook mooier).
En in dit geval vind ik het zelfs mooier dan met een witte achtergrond.
Laatst gewijzigd door Arco op wo 14 apr 2010 15:10, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
weet je dat zeker? ik zie het toch bij veel GTT's in kleur. En de mijn had het destijds ook in kleur en weet toch vrijwel zeker dat dat origineel zo was.
Heb er 2 liggen in de 5 ... allen zwarte achtergrond origineel ...
Nu ff wezen "Googlen" ... op de witte 5 GT Turbo's hebben ze een witte achtergrond ja ... Maar .. dat zijn allen Phase II's ..
Ook de rode 5 van Ivo heeft een rode achtergrond, en dat is ook een Phase II...
De BS heeft een blauwe achtergrond met blauwe letters..
En de / mijn witte Phase I had de achtergrond van het logo in dezelfde kleur als de skirts.
Laatst gewijzigd door Arco op wo 14 apr 2010 15:08, 2 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Waarom ik het niet meegespoten heb? Omdat dat bijna geen doen is... En ik het niet storend vind. Ik heb erover zitten denken om alles wit mee te laten spuiten, maar dat vind ik ook geen porem. Dus heb ik het gewoon zo gelaten.
Je ziet ook regelmatig de Renault letters in kleur en Turbo in rood, met de achtergrond ook in kleur. Ik heb geen idee wat standaard is...
Zoals jij het nu hebt, vind ik persoonlijk het mooist.
Weet iemand of de emblemen nog te koop zijn, hoorde laatst bij ome reno dat ze ze niet kregen.
Heeft iemand misschien een idee of adresje of nog beter, heeft iemand ze liggen
Pat, gewoon Marktplaats, Ebay en RTC markt in de gaten houden.
Dingen zijn niet meer te bestellen en worden schaarser.
20 euro voor een embleempje die je nog moet opknappen is geen uitzondering.