Misschien iemand zin en tijd om er samen met mij naar te kijken op korte termijn?

Ik wil er best wel eens naar kijken, maar dan moet je wel weer naar die "uithoek" van NederlandMerijn schreef:Sturen gaat heel soepel... Zoals alles aan de auto eigenlijk.
Misschien iemand zin en tijd om er samen met mij naar te kijken op korte termijn?
Er zit wel verschil tussen phase 1/2. Een phase 1 zit niet direct op het subframe vast, er zitten nog kunststof bussen tussen. Een phase 2 zit wel direct vast gebout.Ronald1916V schreef: geen idee hoe dat bij een 5GTT zit ? volgens mij gewoon vast gemonteerd ?
Ik bied 1050Tim schreef:Merijn, je weet het he...? 1000 euro
Hoesje gescheurd, zand er bij.. ff schudden en stuk.. zo gepiepttutuur schreef:Je had de gtt toch helemaal gerestaureerd? Hoe kan er dan een fuseekogeltje ruim zijn?
Waarom dacht ik vanmiddag toen ik met de uitlaat van de GTT bezig was ook meteen weer aan andere dingen toen ik het had over de ophanging van de uitlaat.. dat Merijn vertelde dat ie nog wel "een rubbertje in de auto had liggen"Tim schreef:Ronald, waarom moet ik als ik je opmerking snel lees gelijk weer aan ranzige dingen denken? Ik denk dat Merijn inmiddels ook op jou een slechte invloed heeft...
@ Merijn
Ding is echt wijs maar dat had ik geloof ik al eens vermeld
Inderdaad, maar dat komt nog wel joh.. da's de toekomst, het moet alleen nog aankomen in het zuidenTim schreef: En dan hadden we nog van die kwaliteitsmuziek aan staan ook
eerst 30 euro lappen dan pas krijg je een beurtTim schreef:Wat een liefde hier in het topic. Martijn, jij moet niet zeuren. Wie zeurt krijgt een .....
Vandaar ook de prijs voor Best of Show!Tom schreef:Vandaag eindelijk eens in het echt mogen bewonderen. Mooi ding Merijn, echt een strakke bak
Daar twijfel ik nog een beetje over. Ik moet eigenlijk nog een paar dingen fixen en ik weet niet of ik daar komende week tijd voor ga hebben. Hopelijk zaterdag even. Rob?Tom schreef:Idd de tweede keer ja. Maar ja, dat getal gaat nu weer stijgen hoop ik
![]()
Neem je de 5 mee naar de ring dan over twee weken?