Wat wil je er voor hebbenWouter de Wit schreef:Mooi dat ik er destijds dus eentje heb gehaald

Wat wil je er voor hebbenWouter de Wit schreef:Mooi dat ik er destijds dus eentje heb gehaald
-jacco- schreef:Niet te hard zoeken, heb weer een paar bestellingen uitstaan bij Otto
Aja, je mag er niet meer dan 2 stuks per model bestellen helaasturbo_fred(vive-le-sport) schreef:-jacco- schreef:Niet te hard zoeken, heb weer een paar bestellingen uitstaan bij OttoEen paar bestellingen ?
Heb wel iets meer uitstaan bij Otto dan "een paar".![]()
Zeker erg mooi gedaanDroes Junior schreef:Vind dat diorama van de 5 GTT echt wel mooi gedaan hoor
Hoef je niet te bellen, heb ik opgehaald.Allartino schreef:paar maanden geleden had Bochane in Zeist nog een stuk of zes zilvergrijze 1/18 GTT's, ff bellen met 't magazijn?
turbo_fred(vive-le-sport) schreef:Op marktplaats zag ik een 1/18 zilvergrijze 5 GTT, maar die is net verkocht. Aan één van jullie ?
?Droes Junior schreef:en idd veel meer Ph I en bijna geen Ph II, was mij nog niet opgevallen.
Graag gedaan.-jacco- schreef:Ik heb er ook 1 bemachtigd![]()
Fred, bedankt
wat is er niet aan te begrijpen?turbo_fred(vive-le-sport) schreef:?Droes Junior schreef:en idd veel meer Ph I en bijna geen Ph II, was mij nog niet opgevallen.
Ik zie ook heel veel Phase II's, namelijk de Rallye Monte Carlo uitvoering Phase II.Droes Junior schreef:wat is er niet aan te begrijpen?turbo_fred(vive-le-sport) schreef:?Droes Junior schreef:en idd veel meer Ph I en bijna geen Ph II, was mij nog niet opgevallen.![]()
op ebay staan toch veel meer 5 gt Ph I te koop dan Ph II, en dat was mij nog niet opgevallen tot jij met het verhaal langskwam..
Ze hebben best een goede zet gedaan daar bij OttoThe Peugeot 106 Rallye 1.3l won't be available on the web shop because the 500 models of the limited edition have been sold out in pre-odering to the OttOmobile Club members.
The Renault 11 Turbo won't be available on the web shop in April because the first 500 models of the 1,000 limited edition have bee pre-ordered by the Club members as well. The last 500 models will be available in June 2010 and are also available on pre-ordering at the OttOmobile Club right now.
The Renault 5 Turbo was preordered by many Club members as well and the remaining models were sold out on the webshop this morning...
Door al het grote werk van o.a Otto, heb ik besloten om nog maar een vitrinekast te gaan planten.turbo_fred(vive-le-sport) schreef:Otto is gewoon goed bezig..........![]()
Moet alleen eens goed gaan kijken naar de beschikbare ruimte in de vitrinekasten................![]()