Verwarmde garage....Vinnie_86 schreef:heb een vraagje. (rs ph2)
als het een nachtje onder de 0 graden is geweest reset mijn boordcomputer zich.
wat kan ik hier aan doen

Verwarmde garage....Vinnie_86 schreef:heb een vraagje. (rs ph2)
als het een nachtje onder de 0 graden is geweest reset mijn boordcomputer zich.
wat kan ik hier aan doen
ik dus exact hetzelfde! En daar baal ik dus wat van, aangezien ik toch heel wat uurtje in dat apparaat doorbreng. Ik zit nu meestal wat onderuit, juist omdat ik last krijg van mijn rug als ik rechtop zit. Bovendien zit je dan steeds tegen het dak aan te kijken in je binnenspiegel (zelfde als bij een Clio I ).Adinsx schreef:inderdaad dat het stuur alleen op of neer kan is een nadeel. Ik heb ehm meestal helemaal onderin staan, zowel de stuur als stoel.
Leuning staat redelijk rechtop maar op de een of andere manier klopt de afstand niet. Als ik dichterbij ga zitten zit ik met m'n benen te krap, als ik verder weg ga zitten kom ik armlengte te kort.
De RS was duurder, niet luxerFerdy schreef:klopt, Initiale is de meest luxe versie
Klopt van dat duurder zijn, luxer zal wel meevallen.Adinsx schreef:De RS was duurder, niet luxerFerdy schreef:klopt, Initiale is de meest luxe versie
(gaat het nog ff checken...)
Ferdy schreef: De Initiale is de duurste en meest luxe versie
alles kanAdinsx schreef:Zeg Ferdy, wil je !@#$% van de quotepost afblijven?
Snel je quote aanpassen zodat het net even anders lijkt kan natuurlijk niet hè
PS: het was:Ferdy schreef: De Initiale is de duurste en meest luxe versie
heb mailtje gestuurd naar eigenaar, ik begin ook te denken dat daar geen boordcomputer in zitMartijn Kool schreef:CC?
mijne heeft dat ook niet dubbel. zit daar wel een boordcomputer in in die van mp? heb jij een boofdcomputer haas?