Dat was ik dusWouter de Wit schreef:Vanochtend op de A4 en A9 thv Schiphol richting Amstelveen een blauwe Clio III RS phase II inclusief spoiler 18-JLX-2 inclusiefvan de bestuurder

Dat van die blauwe wielen weet ik niet. Hij is in ieder geval in een topstaatLex schreef:JaAdrian schreef:Is die donkerblauwe GTT bij VKV aan de koperstraat van Ivo?
Dat was mijn vrolijke blikFerdy schreef:Vanmiddag rond 5 uur op de St Annastraat te Nijmegen:
Grijze Megane, zo'n snel ding met blokjesdak ala Mini.
Ik durfde niet te zwaaien want de rooie bestuurder keek zo gevaarlijk rond...
WDV46 schreef:He Gabri (van der Veen), kwam ik jou gister tegen bij de stoplichten Goutum/leeuwarden iets over 5en? Je sloeg linksaf de stad in. En vanmorgen volgens mij weer bij de stoplichten van Deinum, maar toen zag ik niet zoveel door de laagstaande zon..Rij zelf ook een laguna uit 2000 en herkende de velgen op je profielfoto!! Mooie bak hoor!
greetz WdV
die is van iemand die hier ook actief is. Ben alleen ze naam even kwijt.Clio1985 schreef:Gister in Leiden:
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 96-520.jpg[/img]
Ik was met precies het zelfde bezig, ik dacht: Ik moet een foto maken wan tje kenteken ben ik binnen 30 seconde kwijt.Jacob Priem schreef:hahaha, ik had je ook gezien. Maar had het te druk om te zwaaien, was je kenteken in mijn telefoon aan het zetten en zat te verzinnen waar ik nu precies reed voor dit topicalexs schreef:[img]http://www.infiltrate.nl/clio/IMAG0318.jpg[/img]
Jacob kwam vanmiddag de A27 af via N230 naar de A2.
Hij had niet zo een zin om te zwaaien
Was je vanmiddag wel wakker?paulvanrooij schreef:Vanmorgen Merijn gespot in z'n batterij op wielen. Ik was bijna wakker
Doe mij die blauwe maar.paulvanrooij schreef:smoelt lekker zo helemaal zwart
@ dieselpower ... dit is een omgebouwde rs ... zijn maar 10 van gebouwd , dus logisch als je dr nog nooit van gehoord hebt ...
deze auto was eerst sneller dan een rs ...had eerst 180 pk en 400Nm ... trok porsches dr uit xD... maar heb et vermogen maar weer teruggebracht na 125 pk ... zoveel vermogen is toch iets te gortig voor standaard 1.9 DTI xD...
dus bij deze ... ff uitgelegd voor dieselpower
In de UK ook. 2 HTS-ers die afstuderen hier zijn nu in de UK.ARNO16V schreef:In luxemburg rijden echt enorm veel RS modellen rond!!