ACT: Nürburgring
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Euh maar wel thuis laten he die (d)rommel 's ik ga er niet op passen.
@ MARTIJN staan we daar niet geregistreed als, tuig nooit meer toe laten !
O pizza sophia loren
@ MARTIJN staan we daar niet geregistreed als, tuig nooit meer toe laten !
O pizza sophia loren

neem me snowboard wel mee 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Dan zullen die bouwvakkers ook wel weer in het hok zitten met die sneeuw, komt het nooit af...
Vanmorgen draait er in Waalwijk nogal lomp (en sportief) een zwarte BMW 1-serie voor mijn neus de weg op. Zat eerst te kijken, wat is dat voor malloot ?! Haalde ik m wat bij qua snelheid, zie ik een mooie ringsticker achterop zitten, vast ook een fan..

-
Met dat ding ? ik heb op de openbare weg al de handgreep van de deur met 2 handen vast dus ik sla over.Tim schreef:Fak, zaterdagavond party... Misschien toch bijtijds weg en met de daily die kant op... Meer animo?

Party? waar?, ik zit in Genemuiden zaterdagavond. je kunt nog meerijden?
-
Nah, als je Zondag gaat stap ik wel bij je in, eens kijken hoe lang die 3 cilinder volgas kan lopen op de duitse autobahnTim schreef:Hehe, dan horen we je tenminste.
Bij mij hoor je wel een halve 6-cilinder maar zie je weer niks

Ik heb zondag volgens mij nog wat.. maar wat.. er staat niets in de agenda... maar er was wel wat.. klote is dat

ik zit zondag al in maastricht..... 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
[img]http://www.nuerburgring.de/fileadmin/webcam/webcam.jpg[/img]
Het lijkt Nederland wel, ene week sneeuw, andere week is het weer weg.
Het lijkt Nederland wel, ene week sneeuw, andere week is het weer weg.
-
- Moderator
- Car: MB
3 cilinder? wat je nu dan Tim? Al zo'n groene burgerbak?Ronald1916V schreef:Nah, als je Zondag gaat stap ik wel bij je in, eens kijken hoe lang die 3 cilinder volgas kan lopen op de duitse autobahnTim schreef:Hehe, dan horen we je tenminste.
Bij mij hoor je wel een halve 6-cilinder maar zie je weer niks
Ik heb zondag volgens mij nog wat.. maar wat.. er staat niets in de agenda... maar er was wel wat.. k*%$e is dat![]()
En hoe concreet zijn die plannen voor morgen?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dat durf ik niet openlijk te verkondigen Tom... Ik schaam me er behoorlijk voor.
Als je morgen komt dan zie je het wel
De plannen zijn zeker voor morgen, tijdstip van verzamelen morgen MacDonalds Venlo is niet helemaal bekend nog. 10 uur ofzo?
Als je morgen komt dan zie je het wel

De plannen zijn zeker voor morgen, tijdstip van verzamelen morgen MacDonalds Venlo is niet helemaal bekend nog. 10 uur ofzo?
-
Damn jongens, weer of geen weer.. Ringtool of geen Ringtool.. ik heb er weer zin in om even in de buurt van de Ring te zijn ! Is al weer veel te lang geleden (Oktober 2009 ? )
-
Ik heb net even overlegd met Tim.. als jullie gaan dan gaan wij wel een andere keerRobke schreef:Net even overlegd en Tom en ik komen morgen ook even op en neer met de Benz.![]()