Florus schreef:Roy schreef:Zeiken? Ik kwam alleen ff kijken of er nog koffie was...![]()
Binnenkort zeker weer vleessie bakken op vrijdag avond?![]()

En daar moet al die koffie troep naar troep verhuizen BAH vieze stinkzooiFlorus schreef:Een bak teer kun je krijgen![]()
Senseo dark is er niet meer, die ligt bij Haas in de vuilbak
O jazeker......jammie jammieRoy schreef:Florus schreef:Roy schreef:Zeiken? Ik kwam alleen ff kijken of er nog koffie was...![]()
Binnenkort zeker weer vleessie bakken op vrijdag avond?![]()
Wat niet te zuipen is!Lex schreef:Koffie is geen teer, das bruine bonen sap
Ik lust het nog steeds niet.Lex schreef:Kijk daar ga ik dus niet op in he
Dat kan natuurlijk niet he als trucker zijnde ...Robert-Jan schreef:Ik lust het nog steeds niet.Lex schreef:Kijk daar ga ik dus niet op in he
Wij gaan jou daar toch niet tegen komen he ?GJ schreef:Ik wel in ieder geval
JA zometeen vroeg naar bed ......en uitgeslapen rondjes rijden met de RSen.Tjabel schreef:@jochem,chris en ivo al zin in morgen?
Bedoel je die 8 of die 7-serie uit 83?!Willem-Jan schreef:@ Chris; heb je ook een foto van wat er voor die witte beemer staat?
Dat werd in 1ste instantie voor mij chris en tjabel ook geopperd door auto visie ...Tom schreef:Veel plezier op Zolder. Rob en ik gaan volgende week woensdag (maar via Autovisie).
Inderdaad. De ultieme GT naar mijn meningJochem de Haas schreef:Het zal wel om de 850 alpina gaan