Alleen in Engeland wonen al bijna 50 miljoen mensen... Niet helemaal te vergelijken, denk ik. En Engeland is wel een stuk meer auto-minded dan NL. :-\-jo- schreef:LOL, 300 ? das minder dan de engelse clioclub
Aanmeldtopic openingsmeeting 2010, zondag 11-04-2010
-
scheelt heb ik weer 2 handen vrij die dag.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Neem je Steve ook even mee terug ?Merijn schreef:Er komt achter mijn naam een groot vraagteken te staan, mensen...
Ik moet misschien dat weekend naar Australie voor mijn werk. :-\ Wanneer ik zeker weet of het dat weekend is, dan horen jullie het.

-
- Moderator
- Car: MB
we zijn inmiddels gewend dat Merijn er niet is
Maar serieus voor 1 weekend naar australie? Zo ja, dan zou ik er direct een maand aan plakken als jou was (scheelt je mooi een ticket van minstens 1200).

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Doe maar niet Merijn, ben je op tijd terug voor de kart grand prixTom schreef:we zijn inmiddels gewend dat Merijn er niet isMaar serieus voor 1 weekend naar australie? Zo ja, dan zou ik er direct een maand aan plakken als jou was (scheelt je mooi een ticket van minstens 1200).

Samen met Steven......

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
-
En weer eentje in mijn inbox:
Beste Willeon,
Ik wil me via deze weg aanmelden voor de meeting van 11 april.
Mijn auto is een 5 GTT BS met kenteken YJ-33-PF.
ben lid van CRS, maar niet actief op het forum.
Tot dan.
vr. groet,
Ton Teubner

Beste Willeon,
Ik wil me via deze weg aanmelden voor de meeting van 11 april.
Mijn auto is een 5 GTT BS met kenteken YJ-33-PF.
ben lid van CRS, maar niet actief op het forum.
Tot dan.
vr. groet,
Ton Teubner
Gaat goed met de opkomstlijst zo mensen!! 
Nog ff een keer dit onder de aandacht brengen!

Nog ff een keer dit onder de aandacht brengen!
ARNO16V schreef:Ik heb inmiddels al een paar pakketjes met flyers verstuurd naar de mensen die er belang bij hebben.
Mochten er nog meer mensen belang bij een stapeltje flyers hebben en ze dan eventueel ook kan uitdelen natuurlijk, stuur mij dan even een pm met je adres en dan ontvang je ze deze week nog! (geheel kosteloos uiterraard)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Helaas, geen tijd voor...Tom schreef:we zijn inmiddels gewend dat Merijn er niet isMaar serieus voor 1 weekend naar australie? Zo ja, dan zou ik er direct een maand aan plakken als jou was (scheelt je mooi een ticket van minstens 1200).

Ik hoop dat het het weekend daarna is eigenlijk... We zullen zien!
Dan meld je je maar ziek, komen met dat witte hok van je!!Merijn schreef:Helaas, geen tijd voor...Tom schreef:we zijn inmiddels gewend dat Merijn er niet isMaar serieus voor 1 weekend naar australie? Zo ja, dan zou ik er direct een maand aan plakken als jou was (scheelt je mooi een ticket van minstens 1200).
Misschien later in het jaar nog.
Ik hoop dat het het weekend daarna is eigenlijk... We zullen zien!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Contacteer:
Ik zal ook aanwezig zijn met de Avantime.
Zo te zien is er een mooie opkomst te verwachten!
Groeten,
Martijn
Zo te zien is er een mooie opkomst te verwachten!
Groeten,
Martijn
Ik zal ook langskomen met een Renault megane
word zo wel een leuk opkomstlijstje zeg! gaat de goede kant op 

xenon schreef:vlad 89 ----> 21 turbo ph1
jeff -----> 21 turbo ph1
pierre ----> 5 gtturbo
cedric ----> 21 turbo ph1

Ook waarschijnlijk aanwezig met de Vel Satis...
5gt turbo staat nog in de stalling..
Ben wel zeer benieuwd, trouwens een tijd geleden dat ik hier heb ingelogd!
Groet, Marcel
Groet, Marcel
Ik sta opgegeven dat ik met een Grandtour naar de meeting kom,maar het wordt nu met een Laguna Break.
grt laurensss
grt laurensss
En die GTT kan niet uit de stalling?martini schreef:Ook waarschijnlijk aanwezig met de Vel Satis...
Groet, Marcel

Oplossing: spartaans maken, hardcore!Allartino schreef:is niks speciaals hoor, gewoon bog standard![]()
wel wennen zo'n nieuwe(re) auto, ik heb de jaren 90 qua bouwjaar overgeslagen, dus de stap is vrij groot
Ik heb vanmiddag nog die afschuwelijk isolatiemat tegen de onderkap van de motorkap in de vuilnisbak gegooid. Ziet er beter uit en heb weer wat meer herrie. Samen met de shortshifter en het H&R (Hart und Rucksichtslos

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
Alles kan natuurlijk, maar staat inmiddels al een jaar of 5 gestald, zonder er in die tijd ook maar iets aan te hebben gedaan,of zelfs maar gekeken... ik vrees het ergste...ARNO16V schreef:En die GTT kan niet uit de stalling?martini schreef:Ook waarschijnlijk aanwezig met de Vel Satis...
Groet, Marcel
Hoop van de lente/zomer tijd te hebben om 'm weer tot leven te wekken.
Het gezin en werk vreten tijd!
Toevallig keek ik weer eens op de site en las van de meeting...
Begint het renaultbloed toch weer harder te stromen!
Commander schreef:Ik ben er ook met Clio 3

En vandaag ook nog 2x een Megane RS en een Clio V6 toegevoegd!!
Jep, volgensmij zelfs d'r al overheen, maar ik tel volgende week wel weer eens! 

-
- Contacteer:
Mijn zwager (Cornelis Adriaan) zal ook komen met zijn Clio III.