Dat is mooi, weer 2 reacties
Dat is mooi Riël dat er aan begonnen gaat worden, ik wens je natuurlijk veel succes met je project en dat het mooi mag worden
Ja Vos het zou natuurlijk heel leuk zijn als je die dag ook van de partij kan zijn, en het is nog veel leuker als er nog meer mensen mee willen en kunnen gaan.
Ben vandaag even bij Patrick Lukkes langs gereden, wat is dat toch een gezellige vent zeg

Hij was wat in zijn garage aan het pruttelen en we hebben even wat plannen besproken met betrekking tot de EBS.
Het gaat allemaal goed komen, ben erg benieuwd hoe de auto gaat worden.
Hij heeft een mooie K-tec voorbumper en een ander blok met turbo voor erin op de kop weten te tikken in Luxemburg.
Blokje met 165 wiel pk's, komt uit een schade 5 je maar blok is nog helemaal tip top.
Hij had een mooie up- grade voor de remmerij, weet niet hoeveel cm schijven maar gegroefd en geperforeerd weet ik wel.
Competitie rem blokken en andere rem klauwen clio geloof ik.
Er worden verstevigingen in gelast om de kast iets stijver te maken, maar dat gaat vanzelf wel als we erin zitten
De auto wordt ook parelmoer als de EVO van ons, en verder wat silicoon spul blauw.
Hij heeft ook dikke wielen voor eronder maar die mocht ik zelfs niet zien, verrassing zei hij
Verlagen ging hij komende week doen, werdt echt super laag en een ander interieurtje.
Nou ik wens hem bij deze succes en als iemand tijd had om te helpen met het inbouwen van het turbo blok dan was dat een welkome zaak.
Succes Patje

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87