-Ray- schreef:nee, wouter uit haarlem. wassah hier op het forum. reed altijd 5GTT, misschien is deze nu van hem en issie m zat. wat moet jij nou met een RS
Is inderdaad die Wouter.
De vorige eigenaar van deze RS heeft nu zijn GT Turbo én de BY-85-SN.
oh dude...the memories...
iets met roze was het toch ?!
wat hebben we gelachen bij Merijn toen !
En naderhand natuurlijk nog meer !
Woehahahaha... Ik lees het nu pas! Mooie tijden. Ik ben benieuwd hoe het met 'm is... Met zijn Twingo is het niet best. Maar dat is het eigenlijk nooit geweest.
Uh ? Wat heeft dat ermee te maken ? Het woord komt mij ook niet bekend voor, tzal wel een omvormsel van confused zijn . En het heeft idd wel een héél hoog "you're the gay" gehalte. Maar jah, whats new met die Merijn ? What what ??
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-jo- schreef:Uh ? Wat heeft dat ermee te maken ? Het woord komt mij ook niet bekend voor, tzal wel een omvormsel van confused zijn . En het heeft idd wel een héél hoog "you're the gay" gehalte. Maar jah, whats new met die Merijn ? What what ??
Muaahahahaha... Confuus is gewoon een normaal Nederlands woord, mensen.
con·fuus bn, bw; -fuser, -t beduusd, van streek; verward
Ik ben de foto's al eens tegengekomen in het register. Volgens mij uit Zeeland. Wordt nog belastingvrij. Nu met kapotte koppakking: http://link.marktplaats.nl/328186096
Willem-Jan schreef:Ik ben de foto's al eens tegengekomen in het register. Volgens mij uit Zeeland. Wordt nog belastingvrij. Nu met kapotte koppakking: http://link.marktplaats.nl/328186096
heb hem gemaild.
Dit is ook een leuke optie.
Denken jullie dat er interesse is voor een Originele, 100% complete BlueSport GTE ? Ingevoerd en wel, maar wel met lichte schade en defecte motor?
Willem-Jan schreef:Ik ben de foto's al eens tegengekomen in het register. Volgens mij uit Zeeland. Wordt nog belastingvrij. Nu met kapotte koppakking: http://link.marktplaats.nl/328186096
heb hem gemaild.
Dit is ook een leuke optie.
Denken jullie dat er interesse is voor een Originele, 100% complete BlueSport GTE ? Ingevoerd en wel, maar wel met lichte schade en defecte motor?
Verdorie, jij ook al...ik bedacht net pas dat ik beter eerst had kunnen mailen en dan op RTC knallen
1990
De Bluesport kan ik altijd nog naar een liefhebber doen. Het is een unieke auto, misschien wel de enige echte originele GTE BlueSport die nog compleet is in NL?
hij was carroserietechnisch gewoon supergoed (en is nog steeds), en als ik er mee aan de slag ga is het geen bluesport gte meer Any 5 will do for me.
Martijn Kool schreef:gooi er toch gewoon een turbo blok in, dan heb je een harde gtt met de bumpers etc er bij.
die gte's leveren toch geen bakken geld op denk ik, tis t net niet in mijn ogen
Ja is ook eigenlijk al vanaf dag 1 mijn plan, geen gezeik.
Maar ik zie ook steeds weer die gt-tjes te koop staan.
Ik word er een beetje ziek van. Elke keer als ik met die grijze ergens kom spreken mensen me erop aan; "Jeugdsentiment" "origineel" "te koop?" "je ziet ze weinig meer he?!"