Ja inderdaad, dik ding en vet kleurtjeRoy schreef:Coole bus. Tijdens de 25 meeting heb ik deze bus nog even staan te bewonderen.
Môge Renaultjes
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ben je vast wel blij mee ........Ivo van Achthoven schreef:Je rijdt iig wel wat unieks...., erg sjieke bus

-
- Moderator
- Car: Megane
vette bus. Is dit nou de r27 kleur?
-
- Contacteer:
Als je voor 04.15 komt dan ben ik meestal nog thuis 
ik werk op de bloemenveiling, dus leef ik in een andere tijdszone dan de meeste nederlanders.
ik weet eigenlijk niet wat de officiele kleur is , op de factuur staat gewoon jaune.
ze hebben een standaard trafic kleur genomen ( jaune OD32 )
[img]http://renault.nl/img/carc/tfu2/color3/ ... u2od32.jpg[/img]
en die hebben ze met een 3 lagen systeem gespoten tot wat het nu is.
ik heb begrepen dat het wel een officiële renault kleur is, maar ik ben niet heel erg thuis in renault kleuren.

ik werk op de bloemenveiling, dus leef ik in een andere tijdszone dan de meeste nederlanders.
ik weet eigenlijk niet wat de officiele kleur is , op de factuur staat gewoon jaune.
ze hebben een standaard trafic kleur genomen ( jaune OD32 )
[img]http://renault.nl/img/carc/tfu2/color3/ ... u2od32.jpg[/img]
en die hebben ze met een 3 lagen systeem gespoten tot wat het nu is.
ik heb begrepen dat het wel een officiële renault kleur is, maar ik ben niet heel erg thuis in renault kleuren.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
jaune sirius toch? 

Welkom! En inderdaad echt een super vet kleurtje 

Hey Erik..
Echt een mega vette Trafic
.. Heb hem nu al 2x gespot een keer bij middenwaard. En een keer bij de rotonde bij de politie, Daar sloeg je volgens mij af de woonwijk in....Echt een top bussie 
Echt een mega vette Trafic

-
- Contacteer:
dat kan.. ik woon vlak naast middenwaard.
mijn schoonzus kreeg het gisteren voorelkaar om me gewoon niet te zien rijden toen ik haar inhaalde. voor sommige mensen moet je blijkbaar ook nog brandende zwaailichten erop zetten voor ze wat zien in het verkeer
mijn schoonzus kreeg het gisteren voorelkaar om me gewoon niet te zien rijden toen ik haar inhaalde. voor sommige mensen moet je blijkbaar ook nog brandende zwaailichten erop zetten voor ze wat zien in het verkeer