Dennis' Gtt --- VERKOCHT
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Schoonmoeder?
-
- Moderator
- Berichten: 25344
- Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
- Car: MB
- Locatie: 's-Hertogenbosch
zoiets:
[img]http://www.scraps-n-pieces.nl/foto%27s% ... 20krat.jpg[/img]
Hier te koop voor twee tientjes.
http://www.koopplein.nl/denhelder/antie ... offer.html
[img]http://www.scraps-n-pieces.nl/foto%27s% ... 20krat.jpg[/img]
Hier te koop voor twee tientjes.
http://www.koopplein.nl/denhelder/antie ... offer.html
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Da's een beste windvanger..... 

Maar wel gaaf!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Die is in mijn ogen juist té oude voor een GT Turbo. Die zou beter passen op een 5 Alpine oid.
In mijn ogen zou deze beter passen op Dennis's 5:
[img]http://static.marktplaza.nl/images/1/29/10091029.jpg[/img]
En dan dus niet de getoonde CD-Trukkers editie, jullie snappen welke ik bedoel...
In mijn ogen zou deze beter passen op Dennis's 5:
[img]http://static.marktplaza.nl/images/1/29/10091029.jpg[/img]
En dan dus niet de getoonde CD-Trukkers editie, jullie snappen welke ik bedoel...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Ik heb nog een houten Heineken kratje staan



-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
[img]http://img143.imageshack.us/img143/1825/pic0111.jpg[/img]Chris schreef:Die is in mijn ogen juist té oude voor een GT Turbo. Die zou beter passen op een 5 Alpine oid.
In mijn ogen zou deze beter passen op Dennis's 5:
[img]http://static.marktplaza.nl/images/1/29/10091029.jpg[/img]
En dan dus niet de getoonde CD-Trukkers editie, jullie snappen welke ik bedoel...
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
zon geel krat heb ik ook nog bewaard toen de groene kwamen.
mijn vrouw verklaarde me voor gek
nu zijn ze geld waard dus!!!
is btw niet te koop.
mijn vrouw verklaarde me voor gek

nu zijn ze geld waard dus!!!

is btw niet te koop.
Oldskool fietsendragers zijn 2010 

Vanavond maar eens wat moed bij elkaar geraapt en weer aan de 5 begonnen. De diesel vulhals die ik van Gerald heb gekregen zit er onder, alleen nog even vast zetten (had geen M8 liggen in de juiste lengte). Het mooie van al die oude troep is dat alles uitwisselbaar is, allemaal dezelfde maten dus paste perfect!
Ook de torsiestaven weer los getrokken omdat rechts ietsje lager stond (te laag) als links. Links staat nu ook een cm hoger geloof ik, maar dat zie ik pas goed al ie weer op de grond staat.
Ik moet ook mijn excusses aanbieden aan degene die zeiden dat je een achteras nagenoeg traploos in hoogte kan instellen, dat klopt inderdaad! Ik zag het al staan in de werkplaatshandboeken, nu zelf aan het proberen geweest en het klopt! Gewoon de torsiestaaf steeds een tandje vedraaien totdat ie erin schiet als een ... in een weduwe
Afhankelijk van de hoogte achter schroef ik 'm voor ook heel ietsje omhoog, dan blijft de uitlaat ook weer wat langer gespaard

Ik moet ook mijn excusses aanbieden aan degene die zeiden dat je een achteras nagenoeg traploos in hoogte kan instellen, dat klopt inderdaad! Ik zag het al staan in de werkplaatshandboeken, nu zelf aan het proberen geweest en het klopt! Gewoon de torsiestaaf steeds een tandje vedraaien totdat ie erin schiet als een ... in een weduwe

Afhankelijk van de hoogte achter schroef ik 'm voor ook heel ietsje omhoog, dan blijft de uitlaat ook weer wat langer gespaard

-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Kan dat dan, dat 1 kant van de torsie-as lager is dan de andere kant?
Als je toch de torsiestaven in 'vrije toestand van de as' eruit haalt en weer monteert, dan kan er toch geen hoogteverschil ontstaan?
Als je toch de torsiestaven in 'vrije toestand van de as' eruit haalt en weer monteert, dan kan er toch geen hoogteverschil ontstaan?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
Mooi zo dat het werkt! 

Project: GTT Blue Sport
zonde man
vind em echt ubervet zo laag maar kan het wel begrijpen 


Hij staat achter nu ietsje hoger, je ziet het eigelijk niet. De verbreder RA ook hoger gezet, maar de boel sluit nog steeds niet echt lekker aan (lamp, kapje, verbreder), maar ik weet bijna zeker dat het in het achterscherm zit, deze is namelijk ooit vervangen. Voor moet ie nog wel ietsje omhoog kunnen. Vanmiddag ook even een stukje gereden, het valt me trouwens op dat de turbodruk toch wel flink hoger is met de fmic. Hij piekt nu op 1,4 bar ongeveer 

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
boven de gasklep of onder? das toch best hoog eigenlijk
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
true
das een flinke druk.. met normale zuigers? zal lekker trekken dan
das een flinke druk.. met normale zuigers? zal lekker trekken dan

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
DennisT schreef: Hij piekt nu op 1,4 bar ongeveer
pas je op dat die niet kapot loopt. nu die meer druk heeft heb je ook je sproeiers aangepast?
Heb ik ook, gisteren gemeten in Goes (162 wielpk)GerryTT schreef:Ik gok iets meer. Je gaat wel richting de 160 wielpk's. Word weer eens tijd voor een dagje Goes. Heb ook een auto die erop moet.
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
meten is weten en ik kan het weten zou zeer zonder zijn als die kapot loopt...!!!
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172