ik zal er niet verder op in gaan, gezien dit het topic van Joost is.
Nog meer plannen joost?
Zo was het ook niet opgevat....Martijn Kool schreef:ik trap niemand de grond in hier, maakte een grapje en dat leek me vrij duidelijk, maar goed misschien had er een smiley bij gemoeten, dat had jou post ook wel gesierd denk ik..![]()
ik zal er niet verder op in gaan, gezien dit het topic van Joost is.
Nog meer plannen joost?
Stug ja, maar een stuk comfortabeler het rammelt allemaal iets minder en nieuwe stuurstangen was ook geen overbodige luxe.Florus schreef:Terug naar Joost z'n GT, is ie nu een stuk stugger Joost,of valt 't nog mee?
gelukkig een ster in het midden van het stuur..... en laat Mirjam het niet zien want dat wil ze ook!!!!!
Een hoes om der st.. heen ?.....joost tochJoost van der Hammen schreef:gelukkig een ster in het midden van het stuur..... en laat Mirjam het niet zien want dat wil ze ook!!!!!
ben nog niet verder geweest van de garage naar huisAndrews (supercinq) schreef:ziet er stukken beter uit joost.
ik vind het nou echt geen porum als een gtt met zn kont op straat
hangt..
jammer genoeg rijden er nog vele gtt's zo rond![]()
net alsof je een vracht bakstenen achterin hebt liggen.
en hoe bevallen de apexen tot nu toe??
ik ben er nog steeds erg tevreden over.
162.0 WPK 227 NMIvo van Achthoven schreef:Leuk resultaat...?
De plaatjes doen het ff niet hier...
Lage comp. zuigers 1:7,5-Ray- schreef:goed resultaat! ff lui om niet terug te bladeren, maar wat is je setup?
alleen meer druk erin loop nu op de grensRoy schreef:Wat was er nu anders als pas bij Rica? Alleen meer druk? Of ook nog andere sproeiers gemonteerd?
beetje lastig poetsen en aktie foto's makenJochem de Haas schreef:Nou ik weet niet waar/wat je dan gepoetst hebt ........?
Ik zie je het op geen 1 foto doen![]()
Ziet er weer goed uit .......had ronnie B geen zin/tijd ?