Ik vermoed van wel, onbelast is er iets aan de hand.
Ik denk gezien het weer van de afgelopen jaren dat ik maar 4 nieuwe sloffen bestel, ff weer een uitgave maarja...
Ringen kost nou eenmaal een bak geld en wil de boel wel lekker voor elkaar hebben
Tim schreef:Ik vermoed van wel, onbelast is er iets aan de hand.
Ik denk gezien het weer van de afgelopen jaren dat ik maar 4 nieuwe sloffen bestel, ff weer een uitgave maarja...
Ringen kost nou eenmaal een bak geld en wil de boel wel lekker voor elkaar hebben
4 nieuwe ja ? dacht dat jou Semi's nog aardig goed waren ? mijn voorbanden zijn behoorlijk glad, achter zijn ze nog dik prima (3,5mm) dus die gooi ik naar voren en dan achter weer nieuwe.
Steven(stk) schreef:ik ga het niet redden ditmaal tenzij ik ergens een lift kan bietsen , vermoed niet dat ik iets rijdends kan in elkaar kan schroeven voor die tijd
Steven(stk) schreef:ik ga het niet redden ditmaal tenzij ik ergens een lift kan bietsen , vermoed niet dat ik iets rijdends kan in elkaar kan schroeven voor die tijd
En die andere grijze auto dan met dat rare logo ?
das leuk voor een daily dagje maar niet voor het ringweekend, die moet echt heel blijven
Ik heb besloten niet het hele weekend mee te gaan. Als ik ga, dan ga ik alleen de zondag. Daarmee valt ook Dennis af, maar of Haas wel meegaat weet ik niet.
Laatst gewijzigd door Merijn op zo 7 mar 2010 11:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt, Peter... Echt, gewoon een keer doen 's ochtendsvroeg, op je gemak, met iemand naast je die je een beetje de weg wijst. Komt goed!!
Merijn schreef:Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt, Peter... Echt, gewoon een keer doen 's ochtendsvroeg, op je gemak, met iemand naast je die je een beetje de weg wijst. Komt goed!!
Inderdaad.
Gewoon lekker op je eigen gemak rijden, rechts aanhouden en goed in je spiegels kijken.
Het is eigenlijk veiliger dan de openbare weg... Geen gestoorde tegenliggers!!
Tom schreef:pff, was dat nou. kopen ze een ragbak gaan ze nog niet mee.
It is no more...
?? auto weg dan?
@ Peter. Je moet het gewoon zien als een stukkie tolweg. Als jij op je eigen tempo op je gemakt een rondje maakt kan dat prima. Enkel goed blijven kijken is dan voldoende.
Ronald1916V schreef:Inderdaad, je weet niet wat je mist
1x rijden
Voor altijd verpest
Heb vanavond met Dick al wat zitten denken over een toertocht v2.0. De route opnemen met zo'n GPS-tracker en de liefhebbers met dat bestand de route laten rijden.
Is er enthousiasme?