Vrijrijden @ CPZ 9 maart 2012 [foto's]
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Hoezo?FloorV schreef:Genoeg animo voor zaterdag dus, top! Ik kom met een grijze 5 turbo. Zag net op de weersvoorspellingen dat ze sneeuw verwachten vrijdag en zaterdag. Dat zou de boel wel aardig verpesten...
Winterbanden eronder en gaan

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik ga vanavond de 19 16V maar eens uitgraven en 'm klaarmaken voor Zaterdag eventueel, bij sneeuw of regen kom ik sowieso niet..
Ben wel een beetje een mooiweerrijder hoor

-
Ronald1916V schreef:Ik ga vanavond de 19 16V maar eens uitgraven en 'm klaarmaken voor Zaterdag eventueel, bij sneeuw of regen kom ik sowieso niet..
en een poetser

-
Beter poetsen met een doekje dan met een vangrail StevenSteven(stk) schreef:Ronald1916V schreef:Ik ga vanavond de 19 16V maar eens uitgraven en 'm klaarmaken voor Zaterdag eventueel, bij sneeuw of regen kom ik sowieso niet..
en een poetser![]()

pmRonald1916V schreef:Wat moet 't zijn Ray ? kan 't wel meenemen anders. als ik ga hoor, wacht nog steeds 't weer een beetje af.-Ray- schreef:Ronald, zou jij (of Tim) als jullie komen wat mee kunnen nemen vanuit Nieuwleusen?Ronald1916V schreef:Als het een beetje fatsoenlijk weer is kom ik Zaterdag ook nog even rijden denk ik..
Moet de 19 16V nog even uitgraven en kijken of ie het nog doet, die staat alweer een mooi tijdje stil in de hoek.

Immer wieder die verdammte Holländer
Winterbanden gaat wel heel ver, maar laat m'n slicks iig wel lekker thuisLuco/Alpine-racer schreef:Hoezo?FloorV schreef:Genoeg animo voor zaterdag dus, top! Ik kom met een grijze 5 turbo. Zag net op de weersvoorspellingen dat ze sneeuw verwachten vrijdag en zaterdag. Dat zou de boel wel aardig verpesten...
Winterbanden eronder en gaan![]()

-
als er sneeuw ligt neem ik wel noppenbanden mee 

-
Hoe mooi het weer ook wordt, ik haak af voor Zaterdag.
Vanavond de 19 16V even uit de hoek getrokken en nagekeken maar er is afgelopen jaar toch ongemerkt wel het 1 en ander stuk gegaan en staat op de nominatie om vervangen te worden..
Dus ik sla een keertje over..
Vanavond de 19 16V even uit de hoek getrokken en nagekeken maar er is afgelopen jaar toch ongemerkt wel het 1 en ander stuk gegaan en staat op de nominatie om vervangen te worden..
Dus ik sla een keertje over..
-
Nah, niet veel hoor.. er is alleen een wiellager stuk linksvoor omdat ik ergens in Oktober waarschijnlijk de curbstone wat hard geraakt heb met gedraaid stuur bij Hatzenbach I op de Ring omdat de remmen er niet zo heel erg veel zin meer in hadden.. dus er moet een (weer) een nieuw wiellager in..
Verder waren de Semi-slicks toch wat verder heen dan gedacht, zelfs zo ver dat ze het RTC Ringweekend niet meer gaan halen, en er moet nog een dorpel gefixt worden omdat die in elkaar gedrukt is en inmiddels is weggerot..
Dus ja.. beetje achterstallig onderhoud allemaal omdat ik andere dingen te doen had.
En de Dodge ? daar heb ik vanmiddag een stevige Burn-out mee gemaakt en de gastank is WEER leeg dus da's ook wel weer klaar voorlopig
Ding moet er weer een beetje fris bij staan voor het RTC Ringweekend in iedergeval dus ik schroef het liever weer even fatsoenlijk in elkaar i.p.v. het nog verder slopen op Zandvoort.
Verder waren de Semi-slicks toch wat verder heen dan gedacht, zelfs zo ver dat ze het RTC Ringweekend niet meer gaan halen, en er moet nog een dorpel gefixt worden omdat die in elkaar gedrukt is en inmiddels is weggerot..
Dus ja.. beetje achterstallig onderhoud allemaal omdat ik andere dingen te doen had.
En de Dodge ? daar heb ik vanmiddag een stevige Burn-out mee gemaakt en de gastank is WEER leeg dus da's ook wel weer klaar voorlopig

Ding moet er weer een beetje fris bij staan voor het RTC Ringweekend in iedergeval dus ik schroef het liever weer even fatsoenlijk in elkaar i.p.v. het nog verder slopen op Zandvoort.

Nee das waar. Kan ze altijd nog ophalen als het mooi weer wordWouter de Wit schreef:Zover is dat nou ook weer nietFloorV schreef:Winterbanden gaat wel heel ver, maar laat m'n slicks iig wel lekker thuis

Jammer Ronald, misschien volgende maand...
-
Laat ik dan ook maar even wisselvallig doen, ik heb alle onderdelen binnen en als ik vanavond een beetje doorwerk kan het ook nog eens allemaal er onder zitten.
Ik heb de Cup dempers even gemonteerd en wil even kijken wat het doet dus ik wacht nog heel even af tot morgen, als het een beetje fatsoenlijk weer is kom ik nog even een paar rondjes doen.
Ik heb de Cup dempers even gemonteerd en wil even kijken wat het doet dus ik wacht nog heel even af tot morgen, als het een beetje fatsoenlijk weer is kom ik nog even een paar rondjes doen.

Mijn GT ligt ook nog half uit elkaar, dus word ook een latertje vanavond. Heb nieuwe slangen laten maken om mijn externe oliekoeler aan te sluiten. Maar alles is goed ingemeten, dus het zou moeten passenRonald1916V schreef:Laat ik dan ook maar even wisselvallig doen, ik heb alle onderdelen binnen en als ik vanavond een beetje doorwerk kan het ook nog eens allemaal er onder zitten.

Sleutelse en misschien tot morgen.
-
Bij mij moet er ook nog even een nieuwe radiateurslang tussen, alleen nog een fuseekogel, fusee weer monteren met het nieuwe lager en de CL RC6 remblokken er weer tussen. Als het morgen gewoon droog is kom ik die kant op. het is toch nog even 1,5 uur sturen richting ZandvoortFloorV schreef:Mijn GT ligt ook nog half uit elkaar, dus word ook een latertje vanavond. Heb nieuwe slangen laten maken om mijn externe oliekoeler aan te sluiten. Maar alles is goed ingemeten, dus het zou moeten passenRonald1916V schreef:Laat ik dan ook maar even wisselvallig doen, ik heb alle onderdelen binnen en als ik vanavond een beetje doorwerk kan het ook nog eens allemaal er onder zitten.
Ik heb de Cup dempers even gemonteerd en wil even kijken wat het doet dus ik wacht nog heel even af tot morgen, als het een beetje fatsoenlijk weer is kom ik nog even een paar rondjes doen..
Sleutelse en misschien tot morgen.

Succes met de 5 vanavond!
van hoelaat tot hoelaat denk je aanwezig te zijn? misschien dat ik wel even een kijkje kom nemen als ik niks beters te doen heb 

ga dan rally kijken in veenendaal 

Weet niet precies aan wie je het vroeg, maar ik probeer om 9:30 op zandvoort te zijn. Vrij rijden is tot 14:00 en daarna zijn de vrije trainingen van de winter endurance die zondag plaatsvind. Ik wil morgen flink rijden, dus zal er zeker tot 14:00 zijn, mits er niks stuk gaat tenminste.tutuur schreef:van hoelaat tot hoelaat denk je aanwezig te zijn? misschien dat ik wel even een kijkje kom nemen als ik niks beters te doen heb
morgen rally veenendaal
ik denk niet dat ik zal kijken in zandvoort, kom er net achter dat dit een zwaar nachtje gaat worden 

-
de clio's staan er klaar voor
tot morgen
@ chris ik heb mooie handel voor je mee

@ chris ik heb mooie handel voor je mee

-
Zo, de 19 staat ook klaar inmiddels.. het was even doorbeuken maar dan is het ook weer voor elkaar..
Nu nog hopen op fatsoenlijk weer morgen.
Nu nog hopen op fatsoenlijk weer morgen.

-
Zo, net even uit het raam gekeken, het zonnetje schijnt en de straat is mooi droog.
Ik haal de 19 16V zo op en kom die kant op, ben er rond een uurtje of 10:00 wel

Ik haal de 19 16V zo op en kom die kant op, ben er rond een uurtje of 10:00 wel

Ronald: bedankt voor het mee rijden tijdens de laatste sessie vrij raggen, was leuk
de 19 hangt lekker aan het gas, valt niet tegen
Floor: bedankt voor je helm
Was best nog even gezellig, even sfeer komen proeven vandaag en weer een hoop bekenden gezien. Lekker zonnetje, beetje kijken, beetje ouwehoeren. Langzaam aan richting het Ringweekend..

Floor: bedankt voor je helm
Was best nog even gezellig, even sfeer komen proeven vandaag en weer een hoop bekenden gezien. Lekker zonnetje, beetje kijken, beetje ouwehoeren. Langzaam aan richting het Ringweekend..

-
Zo, ik ben ook weer terug.. lekker taai stuk terugrijden altijd, van dat slome volk voor je.. een TomTom die me 2x verkeerd stuurde..
Semi-slicks zijn wel lekker stil als ze kaal zijn
Bedankt allemaal, vond het super.. was even een testdagje met wat andere instellingen en CupDempers, dat laatste gaat er meteen weer onderuit van de week en er komt gewoon weer Koni-Geel onder..
Zwaar belabberd rijden die dingen, einde Slotemakersbocht is het alleen maar gestuiter en bij het aanremmen Tarzanbocht krijg je gewoon bijna geen grip omdat hij opstuiterd op dat drempeltje er voor... In ieder geval even leuk om te proberen.
Heb nog even een sessie op film staan maar die moet ik nog even van m'n telefoon af vissen.
Semi-slicks zijn wel lekker stil als ze kaal zijn

Bedankt allemaal, vond het super.. was even een testdagje met wat andere instellingen en CupDempers, dat laatste gaat er meteen weer onderuit van de week en er komt gewoon weer Koni-Geel onder..
Zwaar belabberd rijden die dingen, einde Slotemakersbocht is het alleen maar gestuiter en bij het aanremmen Tarzanbocht krijg je gewoon bijna geen grip omdat hij opstuiterd op dat drempeltje er voor... In ieder geval even leuk om te proberen.
Heb nog even een sessie op film staan maar die moet ik nog even van m'n telefoon af vissen.

-
Ik heb ze even geteld onderweg, het waren 26 vrouwen die onnodig links reden en maar 2 kerels.. altijd hetzelfde gedoeWouter de Wit schreef:Snel gereden Ronald, wij hebben de toeristische route genomen![]()
Chris, jij hebt nog wel een foto van die Porsche die voor onze neus klapte toch??

Op CPZ reed er ook al 1tje in de weg

Vond het echt een topdag vandaag. Heb veel kunnen rijden zonder schade en het weer had echt niet beter kunnen zijn (behalve misschien iets warmer). Ga snel achter 15" semi slicks aan en dan kan ik de clio mannen volgende keer misschien ook nog echt bijhouden
Een klein minpuntje was dat ik gehoopt had dat mijn extra oliekoeler zou zorgen dat de motor iets koeler zou blijven, maar daar merkte ik niet heel erg veel van. Nou ja, daad het niet dat schaad het niet.

Een klein minpuntje was dat ik gehoopt had dat mijn extra oliekoeler zou zorgen dat de motor iets koeler zou blijven, maar daar merkte ik niet heel erg veel van. Nou ja, daad het niet dat schaad het niet.
-
Je zou toch zeggen dat dat ding zou helpen, behoorlijke oliekoeler anders.FloorV schreef:Vond het echt een topdag vandaag. Heb veel kunnen rijden zonder schade en het weer had echt niet beter kunnen zijn (behalve misschien iets warmer). Ga snel achter 15" semi slicks aan en dan kan ik de clio mannen volgende keer misschien ook nog echt bijhouden![]()

Een topdag was het zeker !
Ik moet helaas toegeven dat "de meeste" vrouwen idd echt niet kunnen rijden. Op het circuit is dat een ander verhaal. Daar heb ik ook even geteld en dat waren toch echt de mannen die de audie S gewoon over de curbs door het gras namen om maar in te halen. Of na de tarzan gewoon door mijn auto heen probeerde te gaan ipv erlangsRonald1916V schreef:Ik heb ze even geteld onderweg, het waren 26 vrouwen die onnodig links reden en maar 2 kerels.. altijd hetzelfde gedoe![]()
Op CPZ reed er ook al 1tje in de weg![]()
nog een 5GTT ook
(geintje Floor
, je reed netjes
, het staat op film.. even geduld nog )

Ben benieuwd naar het filmpje ronald. Had het niet helemaal af gezien op je telefoon vandaag.
Dat helpte bij mij ook niet. Heb er 2 oliekoelers op gehad. Bij mij was het probleem dat er te weinig lucht door de radiateur ging. Heb even zonder bumper gereden en toen bleef hij wel koel. Ik heb nu een grotere radiateur laten maken. Ook kun je gaten in je bumper maken als je het uiterlijk minder belangrijk vind.FloorV schreef:Een klein minpuntje was dat ik gehoopt had dat mijn extra oliekoeler zou zorgen dat de motor iets koeler zou blijven, maar daar merkte ik niet heel erg veel van. Nou ja, daad het niet dat schaad het niet.