DennisT schreef: Ik vroeg me wel meteen af hoe we daar een paar 100 auto's kwijt kunnen, ze groot is het terrein daar niet?
Ik reed er vandaag langs en vroeg me hetzelfde af...
En om je auto ergens achteraan op een industrieterrein te zetten lijkt me ook niet ideaal?
Tja, we hebben het hele industrieterrein tot onze beschikking, ruimte genoeg.
Dus niet iedereen kan met z'n auto binnen 50 meter van het pand van Van Ramshorst staan, maar dan moeten we er ook geen grote clubmeeting van maken.
En dit industrieterrein is heel 'open'. Niet te vergelijken met het volgebouwde industrieterrein rondom VKV Gorinchem. Dus 'achteraf' hoekjes zijn er in onze beleving niet.
dolf jans schreef:Verheug me enorm op die Safrane Baccara BiTurbo en Fuego Turbo .
safje is niet echt heel apart hoor .
kyk er jaren geregeld naar als ik by de broer langs rydt .
enige leuke zyn de velgen .
zeker gemonteerd onder een donker blauwe 21Q.
we zullen proberen om em daar te krygen.
Binnenkort komen de flyers hier binnen, en ga ik deze in pakketjes verzenden naar de mensen en bedrijven die hier belangstelling bij hebben.
Dus mocht je hier belangstelling bij hebben en ze ook kunnen verspreiden stuur dan even een pm naar me toe met de adres gegevens en hoeveel je d'r wilt hebben.
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Maar tot op heden heb ik nog geen duidelijkheid van Guinness...
Even afwachten dus.
Maar als de Guinness recordpoging niet doorgaat, gaat sowieso het concours d'elegance wel door! Alle Nijkerkers met fototoestellen, vlaggen en bosjes bloemen al zwaaiend langs de kant van de weg...
Willeon de Zoete schreef:Haha! Tja.....dat zou de notaris moeten bepalen.
Even afwachten dus.
Maar als de Guinness recordpoging niet doorgaat, gaat sowieso het concours d'elegance wel door! Alle Nijkerkers met fototoestellen, vlaggen en bosjes bloemen al zwaaiend langs de kant van de weg...
Lijkt me leuk zo'n recordpoging dus veel sterkte met die lui daar Ik vind het eigenlijk wel grappig om allebei mijn bolide's op de meeting te hebben dus waarschijnlijk gaat de vijf wel even op de kar
hoofdredacteur Alpine Magazine Club Renault Sportives
Even afwachten dus.
Lijkt me leuk zo'n recordpoging dus veel sterkte met die lui daar Ik vind het eigenlijk wel grappig om allebei mijn bolide's op de meeting te hebben dus waarschijnlijk gaat de vijf wel even op de kar
Op de kar achter de Clio?
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
Even afwachten dus.
De Clio gebruik ik alleen met de caravan (tandemasser)
hoofdredacteur Alpine Magazine Club Renault Sportives
Even afwachten dus.
De Clio gebruik ik alleen met de caravan (tandemasser)
ah, lijkt me een mooie combi inderdaad
Iron BleuMégane IV Estate GT205 + Rouge FlamméClio IV Estate Dynamique TCe90
We proberen alle types auto bij elkaar te krijgen, dus we staan niet als club bij elkaar wat dat betreft. En als ik het goed heb kun je je welkomstpakket afhalen op de meeting bij de RTC-stand
Tjah en hoe je ziet of iemand van de RTC is...dat zie je meestal aan het loopje..
Staat iedereen van RTC bij elkaar daarzo? Hoe zien jullie dat iemand van RTC is?
En waar moet ik mijn welkomst pakket ophalen?
zo wel weer genoeg gezeurd
Elk RTC lid wordt gebrandmerkt op de linker wang. Zo kunnen we elkaar altijd herkennen.
Nee joh, zo'n commune zijn we nou ook weer niet.
Alles staat door elkaar, één groot feest!
Je welkomstpakket kun je op die dag bij de RTC stand ophalen. Die is niet te missen, want dat is een tent van ongeveer 4 bij 6 meter waar met grote letters RTC INFO op staat!!!