Jezus dat kan toch niet

Ik probeer me in alle redelijkheid in me voor te stellen hoe je dat voor elkaar krijgt.
Dat je je neus-uitzwaai bij het achteruit rijden verkeerd inschat en de trap een tikje geeft, dat kán nog. Vervolgens gaat ze vooruit rijden, logisch, maar wat beseft je dan om het gaspedaal zo hard in te trappen dat je naar voren schiet, een muur op je af ziet komen en vervolgens gewoon niet remt?
En tot slot, hoe kan het dan in godsnaam dat je vervolgens weer vol gas achteruit rijdt, zonder ook maar te remmen? Dat je het gas te diep intrapt en even achteruit schiet oke, maar dat voel je toch meteen en dan rem je toch? of laat je desnoods het gas los? Jezus, stelletje mongolen.
Ik kan me daar echt over opwinden.
Let overigens op de acherruit van de auto de laatste paar seconden, dan zie je de ruitenwisser nog eventjes aangaan. Die had dus echt geen flauw idee wat ie deed. Totale paniek.
Doet me denken aan een lesauto die je soms ziet. Motor valt hobbelend uit voor het stoplicht, en abrupt gaan alle ruitenwissers op standje turbo heen en weer.

vermakelijk.