Patrick E.B.S. Leuk verjaardags cadeau....5-je gestolen!!!!

Vertel hier alles over je project.
Patrick

Dat is wat ik bedoel :wink:

Kijk ik vindt em met een zwarte kap ook mooi, maar zoals ik zei dan heb ik ook een zwarte kap :)

Ik hoop dat als de auto opnieuw gespoten is, voorzien is van andere wielen...en misschien een beetje verlaagd is dat er dan wel mensen zijn die em mooi vinden :p
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Jeroen
Contacteer:

Je bent lekker bezig Patrick.
Wil hem wel een keer zien als tie klaar is :foto:
Patrick

Hallo mensen,

ik ben op zoek naar een kapje voor mijn EBS, had eentje gereserveerd maar die blijkt al verkocht.
Graag de kleur rood of zwart, stof of leer kijk maar wat je hebt.

Vriendelijke groet Patrick.
Patrick

Ja mensen, wat een heerlijke dag :( Je denkt bij jezelf....."weer een dagje ouder" en je gaat weer verder met wakker worden.
Nu is het zo dat ik sinds inbraken in vorige woning (en vooraf diefstal van auto!) iedere ochtend als ik wakker wordt eerst uit het raam kijk.
Nu was het vandaag hetzelfde geval,.... alleen het beeld klopte niet :-(
DE GRIJZE 5 GTT van Veronique stond niet meer op zijn plek :evil:
"GESTOLEN!!!!!!"

Ik ben meteen in de kleren gesprongen en heb mijn ronde gedaan door heel het dorp, maar omdat ik wist dat de 5 KOT liep door de groep A carb had ik gewoon het gevoel dat we die terug moesten vinden.
En net toen we op wilden geven met zoeken had ik succes!! :grin:
Ik was eigenlijk al op weg naar huis, maar de weg die me naar huis moest leiden had iets moois voor me in beeld :smile: daar zag ik de auto staan!!
Je hebt eigenlijk al het gevoel de auto niet meer te zien, maar dan toch....en iedereen die je al gebeld hebt en gezegd heeft die vindt je niet meer, en je ziet je auto dan toch staan :worship: wat een gevoel :p

Een verlichting, een gevoel van geluk (terwijl je eigenlijk pech hebt!)

Maar mensen wat ben ik blij dat deze diefstal niet helemaal gelukt is :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Daar zijn jullie goed mee weg gekomen!

Valt de braakschade mee?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Zo, daar heb je inderdaad geluk mee...

Snap ook niet dat ze zo'n Renault stelen, daar kom je toch nooit ver mee :p
Patrick

Ja we hebben zeker geluk, alleen geen leuk verjaardags cadeau moet ik zeggen!

Maar ja braakschade Chris... slot is eruit gewurmd met een brede dikke schoevendraaier.... contactslot hebben ze bereikbaar gemaakt met een harde ruk aan het dasch waardoor het plastic gebeuren stuk gemaakt is en het stuurslot is naar de haaien.

Gelukkig was de rest nog aanwezig zoals radio etc, maar zoals ik al zei we hadden geluk dat de auto slecht liep :)

Maar dat ze al een auto stelen met schade (waar we ook al niets aan kunnen doen!) verteld me eigenllijk al genoeg :evil:
Patrick

O ja weet je wat het leuke is, de EVO staat 10 meter verder op de oprit en die is wel mooi en rijd wel goed!! Stelletje sufferds :lol:
tutuur
Clubsponsor

sukkels zijn het! mazzel hebben dat je hem terug hebt gevonden :worship:
Martijn Kool

wat een verhaal zeg. gelukkig voor je dat ie er nog stond? hij ging toch uit elkaar of niet? wees blij dat ze de grijze hebben gepakt dan!
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Ferdy
Über-Spammer

zo zie je maar weer wat carnaval met een mens doet,
je parkeert je auto verkeerd en dan probeer je een ander de schuld te geven :P:P:P:P:P

Geintje he !!! :beer:

Heb het zelf bij een ex een keer meegemaakt, kom je 's morgens beneden, was dr Corsa weg... later is die in een meer hier in de buurt teruggevonden en kreeg ze nog bekeuringen dat ze met 100 km/u door de flitspalen was gereden in Nijmegen om 4.45 uur, daar waar je 50 mag :~

In ieder geval goed dat jouw nare verhaal een goede afloop heeft ! (Y)

En nu extra vertroetelen die kar :P
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Mooi klote!!

En nu? De Evo ergens goed achter slot en grendel?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Jezus, wat een verhaal... :( Dit baart me toch wel zorgen, zeg. Zou het echt alleen voor joyriding zijn of zou hij, als hij goed zou lopen, gewoon verdwenen zijn??

Gelukkig valt de schade enigzins mee, als je bedenkt dat de auto helemaal weg zou zijn. Maar het blijft klote... Succes met de reparatie!
Willeon de Zoete

Eén van de dingen waar ik echt niet tegen kan. Dat iemand geen respect heeft voor andermans eigendommen en er met z'n klauwen aan zit!

Gisterochtend sms-te ik Patrick in alle vroegte om hem te feliciteren met z'n verjaardag.
Belde hij me direct terug. "Nou, ik heb ook een mooi verjaardagskado.... :gun: :@ De zilveren 5 is gestolen en heb 'm net na 40 minuten rondrijden weer gevonden. De sloten zijn eruit gebroken! Ze zijn er niet ver mee gekomen omdat hij slecht loopt".

Pffffff..... in ieder geval mooi dat de auto er nog is.
Succes met de afhandeling Pat, weer klote dit....
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

wat een verhaal! :nee: iig. fijn dat ie terecht is!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Patrick

Ja mannen,

bedankt voor al jullie reakties,... dat doet toch goed :) maar toch is het klote hoor als je zoiets gebeurt!
Ook al gaat de auto nu uit elkaar, ik heb er toch mijn plannen mee! Zo is het dat ik nu voor dit moment de andere 5-jes in orde wil maken met de grijze en met de tijd ooit eens de grijze wil aanpakken.
Voor nu is dat ook een blijver, dus de schade is ook schade.

Ja de EVO daar staat nu een dikke transporter voor op de oprit, daar kan niemand mee weg of ze moeten echt veel uit moeten willen halen daarvoor.
Ja maandag komt de taxateur om de EVO en de EBS te taxeren... ik heb nu wel schrik ja :(
Dus dat gaat goed komen!

Verder heb ik er gewoon de "P"in dat ze inderdaad niet met hun poten van een ander zijn "ding"af kunnen blijven, inderdaad respect is voor sommigen ver te zoeken helaas :evil:

Steel niet, maar als je steelt... steel dan niet waar gevoel in zit!
jankees

Dat is echt bizar

pas maar op wat je post voor je het weet leze die !@$#^!ers nog mee ook

fijn dat je hem wel terug hebt zeg
Johan Hogervorst
Contacteer:

Tering zeg dat is klote dat ze hem hebben willen stelen. (N)
Zwaar balen van alle aangerichte schade, en het verpesten van je verjaardag.

Nog gefeliciteerd trouwens, en succes met opknappen! (Y)
Miekje16V

Goh Patrick wat een naar verhaal zeg, gelukkig dat je hem hebt terug gevonden.

Ik neem aan dat je wel aangifte hebt gedaan en dat er sporenonderzoek is verricht? Ze stoppen tegenwoordig alles in de DNA databank en daar worden steeds vaker "matches" mee gevonden in zaken.
Patrick

Nou laat ik het zo zeggen, als de losers mee zouden lezen dan mochten ze weten dat hetgeen ze doen laag op de trap is.
Ja ben zeker blij dat we de auto terug hebben, maar sporen onderzoek hebben ze geen moeite voor gedaan vreemd genoeg :(

Nu maar beter opletten!
-jo-

pfff Pat, wat een verhaal man. Gelukkig heb je hem terug !

@Miekje, denk je nu echt dat ze een sporenonderzoek gaan doen op een auto van 20/25 jaar jong ? Ik spreek nu naar belgische norm.

Gelukkig liep hij beroerd en hebben ze hem achtergelaten. Ikzelf heb een schakelaar zitten die de benzinepomp lam legt. Niks alarmsysteem, wegkomen doe je zowieso niet :lol:
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Patrick

-jo- schreef:pfff Pat, wat een verhaal man. Gelukkig heb je hem terug !

@Miekje, denk je nu echt dat ze een sporenonderzoek gaan doen op een auto van 20/25 jaar jong ? Ik spreek nu naar belgische norm.

Gelukkig liep hij beroerd en hebben ze hem achtergelaten. Ikzelf heb een schakelaar zitten die de benzinepomp lam legt. Niks alarmsysteem, wegkomen doe je zowieso niet :lol:
Ja Jo, je kan maar gewoon beter een auto hebben die beroerd loopt of niet door iets te maken met een knopje.
Ik ben me van alles zo aan het bedenken maar heb je misschien een ideetje voor me? :)
Mocht je iets hebben voor me dan graag via pm anders weten ze meteen wat te doen :lol:

Vandaag zijn ze geweest om de EVO te taxeren, en ik mag zeggen..... :worship: helemaal (Y)
tutuur
Clubsponsor

Bij dezelfde bekende die al veel gtt's heeft gedaan?
Patrick

tutuur schreef:Bij dezelfde bekende die al veel gtt's heeft gedaan?
Ik heb geen idee wie die bekende zou zijn? Gewoon een taxateur hier uit het zuiden des landes :)
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Echt een bizar verhaal zeg! Gelukkig heb je de GTT teruggevonden!
Cleaned Style
Projecttopic
Patrick

RenaultclioII16v (Peter) schreef:Echt een bizar verhaal zeg! Gelukkig heb je de GTT teruggevonden!
Ik zal je zeggen dat ik nu nog een aantal dagen later nog steeds een heel raar gevoel heb erover.
Je moet het je zo voorstellen dat je als je auto ontvreemd is dat je gaat zoeken, en dat doe je als je constateerd dat ie weg is!
Je rijdt alle straten af die je kent, je kijkt in ieder steegje.... je komt zelfs in straten waar je nog nooit geweest bent en je blijft gespannen kijken met een gedachtengang waar je onnozel van wordt.
Je hebt eigenlijk alle straten gehad en je hebt je al vanalles bedacht wie of waarom of wat ook. En dan kom je op de weg uit nadat je overal binnendoor hebt gecruised hopende dat je wat ziet, en dan in ene zie je de auto gewoon staan. Nou ik kan je zeggen dat dat een heel goed gevoel is hoor :) Zelden dat je iets terug vindt, dus ja dat is echt wel een geweldig iets als je het mee maakt!
Plaats reactie