[Clio 1.8 16V] Arco's "La Salope Noire" VERKOCHT
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Op dat punt wel. Alles schoon gemaakt. Lagerschalen in de olie en gemonteerd in 2 fase's met aanhaalmomenten....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Ik zeg dat het niet goed gaat.. maargoed.. je moet het zelf weten, ik heb dit al tegen 2 andere mensen gezegt en beide F7P's liepen stuk..
Ik zou het gewoon weer loshalen en de juiste lagers monteren.. en er vooral geen moment over twijfelen.
@Mark5t: juist hoe je het zegt, met die andere drijfstangen gaat 't mischien goed, maar zoals ik al zei heb ik nog geen F7P zien blijven lopen met die originele Renault lagers..
Wacht nog even af op antwoord van Bart V, die weet vast ook nog wel wat gevallen.
Ik zou het gewoon weer loshalen en de juiste lagers monteren.. en er vooral geen moment over twijfelen.
@Mark5t: juist hoe je het zegt, met die andere drijfstangen gaat 't mischien goed, maar zoals ik al zei heb ik nog geen F7P zien blijven lopen met die originele Renault lagers..
Wacht nog even af op antwoord van Bart V, die weet vast ook nog wel wat gevallen.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ronald,
Moet ik deze dan hebben ??
71-4311/4 STD Glyco via site van Federal Mogul
http://www.fmecat.eu/
Moet ik deze dan hebben ??
71-4311/4 STD Glyco via site van Federal Mogul
http://www.fmecat.eu/
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Ken het bestelnummer dan weer net niet uit m'n hoofd, maar dat kan 'm wel goed zijn, FM levert ze alleen maar met lipje, F7P en F7R lagers zijn hetzelfde, evenals de drijfstangen.Arco Straver schreef:Ronald,
Moet ik deze dan hebben ??
71-4311/4 STD Glyco via site van Federal Mogul
http://www.fmecat.eu/
Heb nog wel wat lagers in doosje op de werkbank liggen, zal morgen meteen eens kijken wat het nummer is.
Sowieso even op je oude lagers kijken of het STD (Standaard maat) lagers zijn.. zou een beetje jammer zijn als je STD lagers op een geslepen krukas monteerd.. dat rammelt zo

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
pak je oude lager, rij naar motorenrevisie bedrijf en hun bsetellen de lagers mbv het nummer wat op je oude lagers staat. dan heb je het de volgende dag en als het goed is goedkoper dan bij renault.
ik had ze ook bij renault besteld maar omdat er geen borglipje aan zat heb ik ze destijds terug gebracht. Hier in holten bij zomer had ik ze de volgende dag.
ik had ze ook bij renault besteld maar omdat er geen borglipje aan zat heb ik ze destijds terug gebracht. Hier in holten bij zomer had ik ze de volgende dag.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Inderdaad, zo doe ik het ook altijdMartijn Kool schreef:pak je oude lager, rij naar motorenrevisie bedrijf en hun bsetellen de lagers mbv het nummer wat op je oude lagers staat. dan heb je het de volgende dag en als het goed is goedkoper dan bij renault.
ik had ze ook bij renault besteld maar omdat er geen borglipje aan zat heb ik ze destijds terug gebracht. Hier in holten bij zomer had ik ze de volgende dag.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Vandaag ff via ERAS in Utrecht Overvecht geregeld. Morgen binnen. Vandaag weer het carter eronder vandaan gehaald. Als ik de tijd heb morgenmiddag anders avond alles er weer in.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Kijken of HJ de verkeerde lagers nog retour wil nemen ... 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Dat zou ik inderdaad ook doen.....
Komen ze bij Chris of bij Ron vandaan???
Was gisteren rond 8 uur langs gereden maar toen was het al erg donker in de Kwik-hut
Komen ze bij Chris of bij Ron vandaan???
Was gisteren rond 8 uur langs gereden maar toen was het al erg donker in de Kwik-hut
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
bij Chris.
8 uur gister ?? Was ik net een klein half uurtje weg.
8 uur gister ?? Was ik net een klein half uurtje weg.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Oh ja ... het mysterie van het gele stekkertje.
Nog steeds niet gevonden ...
[img]http://img85.imageshack.us/img85/4567/afb0246.jpg[/img]
Nog steeds niet gevonden ...
[img]http://img85.imageshack.us/img85/4567/afb0246.jpg[/img]
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Die zit normaal op het andere metalen uiteinde waar ook je tps sensor opzit. Weet je wel zeker dat deze kabelboom en gasklephuis bijelkaar horen? Als er niks onder je gasklephuis zit is het een moderner huis, en kun je het kabeltje niet aansluiten.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Deze kabelboom heb ik zelf van dit blok gehaald en weer teruggezet...
Maar hoort dus onder het gasklephuis eigenlijk ??

Maar hoort dus onder het gasklephuis eigenlijk ??

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Omdat ik de complete kabelboom had losgemaakt van het blok.
En waarom ?? Omdat dat makkelijker werkte.
En waarom ?? Omdat dat makkelijker werkte.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
loshalen gaat altijd makkelijk hoor 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Terug eigenlijk ook. Op deze stekker na dan.
Toch maar eens goed kijken onder het gasklephuis dan maar.

Toch maar eens goed kijken onder het gasklephuis dan maar.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Als hij er echt opzit moet hij ergens aan de onderkant van je gasklephuis zwerven


Gewoon een paar keer doen, kun je het blindTom
PostPosted: Thu Feb 18, 2010 10:34 pm Post subject:
toch lijkt me dit juist de reden waarom de meesten dat niet als makkelijker ervaren clown

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
zoals ik al eerder zei
is dat niet voor gasklephuisverwarming? indien zo, niet zo heel belangrijk dus..
is dat niet voor gasklephuisverwarming? indien zo, niet zo heel belangrijk dus..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Ja dat is hem, nu niet meer vragen he




-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ipv dat ie dit geld en tijd in dat groene hok van m had gestoken, was die ook klaar geweest.. maar goed 
dus ik had gelijk?

dus ik had gelijk?

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Nope.
Geen stekkerverbinding op gasklephuis.... wel spanning op de stekker ...
Vanavond alles maar weer ingebouwd en dichtgebouwd. Alles nagelopen. Olie erin. Koelvloeistof erin. Ontsteking eraf en starten ivm olie door het blok heen pompen. Na dit even gedaan te hebben, ontsteking erop en .....
NIETS.
Slaat niet aan. Zo te ruiken wel brandstof, maar geen vonk...
Morgen maar weer eens verder kijken....
Geen stekkerverbinding op gasklephuis.... wel spanning op de stekker ...

Vanavond alles maar weer ingebouwd en dichtgebouwd. Alles nagelopen. Olie erin. Koelvloeistof erin. Ontsteking eraf en starten ivm olie door het blok heen pompen. Na dit even gedaan te hebben, ontsteking erop en .....
NIETS.
Slaat niet aan. Zo te ruiken wel brandstof, maar geen vonk...



Morgen maar weer eens verder kijken....

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Bdp miss vergeten aan te sluiten? 2 stekkers bovenop bobine gemonteerd?
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
klinkt als bdp inderdaad
ooit hetzelfde gehad met mijn 19.. om 1u 's nachts eindelijk alles klaar, aangesloten en al en niets... na een hele tijd zoeken zagen we de bdp los hangen..
ooit hetzelfde gehad met mijn 19.. om 1u 's nachts eindelijk alles klaar, aangesloten en al en niets... na een hele tijd zoeken zagen we de bdp los hangen..
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Stekker BDP is aangesloten.
Beide stekkers op bobine zijn aangesloten.
Ik had zo leek het met contact aan geen spanning op de stekkers naar de bobine...
Morgen dat maar ff verder checken.
Beide stekkers op bobine zijn aangesloten.
Ik had zo leek het met contact aan geen spanning op de stekkers naar de bobine...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Heb ook al eens een kapotte bdp gehad, met uitbouwen goed, bij inbouw kapot 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
ehm, waar was dat ook al weer.....paulvanrooij schreef:klinkt als bdp inderdaad
ooit hetzelfde gehad met mijn 19.. om 1u 's nachts eindelijk alles klaar, aangesloten en al en niets... na een hele tijd zoeken zagen we de bdp los hangen..
en vervolgens er achterkomen dat de krukaskering lekte? Of was dit ondertussen de 2e keer dat het blok er uit kwam.
Project: GTT Blue Sport
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
in 1 of ander vaag schuurtje in Velp toch?

Is t al opgelost Arco?
misschien slechte massa? niets vergeten?


Is t al opgelost Arco?
misschien slechte massa? niets vergeten?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Het is dat je zegt dat je benzine ruikt, Bij mij zaten een keer alle injectoren vast, was ook een fijn zoekwerk voor ik dat maar eens ging proberen



-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Dat die injectoren alle 4 gaan vastzitten lijkt me sterk in een paar dagen maargoed, alles kan.
Hoor je de brandstofpomp wel even lopen als je 'm op contact zet ?
Wel spanning op de bobine ?
Ook geen vonk op de bobinekabel ?
Rotor niet vergeten (heb ik ook al eens iemand zien vergeten
)

Hoor je de brandstofpomp wel even lopen als je 'm op contact zet ?
Wel spanning op de bobine ?
Ook geen vonk op de bobinekabel ?
Rotor niet vergeten (heb ik ook al eens iemand zien vergeten
