niet nieuw maar toch.....

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
ronald-cabrio
Contacteer:

Niet nieuw maar wel een andere auto.

sinds vorig jaar oktober de trotse eigenaar van een nieuwe clio 1.2 16v.

heb nog even geen foto's van de clio maar die komen zo snel mogelijk!

Helaas wel al mn eerste pech met de clio, er is iemand tijdens het parkeren die mijn auto over het hoofd heeft gezien en mn voorbumper links voor te pakken heeft gehad :@ :@ :@

helaas niet zo zachtjes ook waardoor mn voorbumper van boven tot aan aan beneden behoorlijk beschadigd is en op sommige punten de lak eraf is.

leukste van alles is dat diegene die t gedaan heeft niet zo vriendelijk is geweest om even een briefje onder mn wisser te doen :@ :@
Renault Clio 1.2 16v (2009) - Renault Clio 1.4 automaat (1993)
Patrick

Dat is vervelend vriend, wij hebben hetzelfde probleem daar wij ook schade hebben na het parkeren.
Nu hebben wij het waarborg fonds ingeschakeld en na de brief van buren, mijn verklaring en de verklaring van mijn vriendin hebben ze nog 1 verklaring nodig van een eventuele huisgenoot die kan verklaren dat wij echt niet gereden hebben want eerder geloven ze dat niet.
Natuurlijk.... wij wonen hier met 3 volwassenen!!! lekker! :p

Maar goed, hetgeen zij zeggen is dat ze thuis was wegens ziekte, maar omdat ze de auto wilde pakken om naar de huisarts te gaan wil dat zeggen dat ze ook eerder de auto had kunnen pakken, dat er geen bewijs is dat wij niet de auto eerder hebben gebruikt als het moment van het ontdekken van de schade!

Oftwel we willen niet betalen, doe geen moeite!!!
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
ronald-cabrio
Contacteer:

dat is helemaal erg!!!!

het geluk wat ik heb is dat ik all risk verzekers ben en 2 opties heb om de schade te laten herstellen waarbij ik het ook via het waarborgfonds kan doen maar dat kost me een eigen risico van 150 euries (vind ik een beetje jammer aangezien ik de schade niet zelf heb veroorzaakt) of ik kan hem gewoon naar een schadeherstelbedrijf brengen die aangesloten is bij een uni garant en hem laten maken en dan kost het mij helemaal niets en krijg een gratis leen auto mee erg raar maar goed
Renault Clio 1.2 16v (2009) - Renault Clio 1.4 automaat (1993)
Plaats reactie