ACT: Nürburgring
-
Mooi ik zeg wanneer ringweekend? Vorig jaar was in april toch?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
weekend van 19 april vorig jaar.Martijn Kool schreef:Mooi ik zeg wanneer ringweekend? Vorig jaar was in april toch?
Project: GTT Blue Sport
Los in t hok?Steven schreef:Jaa, ik zie je zo weer rammen door die biertent. Gelijk even kijken of die dikke tieten ook weer vrij rondlopen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is dat die bocht waar wij jullie de laatste keer zagen staan, waar die motorrijder onderuit ging?Tom schreef:daar ben je zo te voet. Als je dan zin hebt zou ik langzaam doorwandelen naar de (binnenkant) van AF. Mooi stuk wandelen waarbij je veelal langs de baan loopt en leuke dingen ziet.
Ben wel benieuwd hoe de foto's aan die kant worden.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Dat is die bocht jaRonnie schreef:Is dat die bocht waar wij jullie de laatste keer zagen staan, waar die motorrijder onderuit ging?Tom schreef:daar ben je zo te voet. Als je dan zin hebt zou ik langzaam doorwandelen naar de (binnenkant) van AF. Mooi stuk wandelen waarbij je veelal langs de baan loopt en leuke dingen ziet.
Ben wel benieuwd hoe de foto's aan die kant worden.

Weet wel dat je helemaal uit je concentratie gebracht wordt als je daar max-attack aan komt blaffen en Rob daar als een kleuter zit te zwaaien

altijd rond mijn verjaardag (13e)Gerald schreef:weekend van 19 april vorig jaar.Martijn Kool schreef:Mooi ik zeg wanneer ringweekend? Vorig jaar was in april toch?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Moderator
- Car: MB
dit jaar ook weer dan
Ringmaster Martijn is verdacht veel afwezig de laatste tijd. Zou die zijn collectie roest verkocht hebben?
@ Ronnie, waar we ooit een motorrijder hebben zien liggen was tussen ergens tussen die bocht van de foto en af (waar ze ook nog wel eens onderste boven voorbij stuiteren
).
@ Ronald. ik zal de volgende keer nog iets uitbundiger zwaaien

@ Ronnie, waar we ooit een motorrijder hebben zien liggen was tussen ergens tussen die bocht van de foto en af (waar ze ook nog wel eens onderste boven voorbij stuiteren

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
bij AF bedoelt Ron wel, laatste keer die kawasaki die geschept werd door die 807 op 2 wielen.
(of kwamen jullie net na dat ongeluk boven?) je weet nog wel, die o zo gezellige agente
(of kwamen jullie net na dat ongeluk boven?) je weet nog wel, die o zo gezellige agente

-
- Moderator
oja, toen waren wij net te laat voor het spektakel
. Die agentie die Ronnie zo leuk vond (of was het andersom) hebben we wel gezien
Dat was die fotogenieke toch

Laatst gewijzigd door Tom op vr 12 feb 2010 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
hahaha ja inderdaad... duits moet je schreeuwen zeggen ze wel es, maar dat manwijf.... 

-
- Contacteer:
best wel ja
stoeltje mee? 

De laatste keer had ik volgens mij wel een fles water meegenomen, maar de volgende keer maar een rugzak meenemen en volstouwen.
Een stoeltje is niet ideaal, aangezien de strook daar vrij smal is, je kunt er een stoeltje niet echt heel erg lekker neerzetten volgens mij.
Een stoeltje is niet ideaal, aangezien de strook daar vrij smal is, je kunt er een stoeltje niet echt heel erg lekker neerzetten volgens mij.
-
- Contacteer:
je kan er in ieder geval op de vangrail hangen, dat scheelt 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
presentTom schreef:dit jaar ook weer danRingmaster Martijn is verdacht veel afwezig de laatste tijd. Zou die zijn collectie roest verkocht hebben?
@ Ronnie, waar we ooit een motorrijder hebben zien liggen was tussen ergens tussen die bocht van de foto en af (waar ze ook nog wel eens onderste boven voorbij stuiteren).

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Laatste 2 weekenden van april is de ring open. Gaat lukken.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Moderator
Leuk filpmje in een leuke kwali met flinke snelheidsbeleving.
http://www.youtube.com/watch?v=X8xhDNTDLWQ
http://www.youtube.com/watch?v=X8xhDNTDLWQ
-
Lijkt me prima, dan heb ik nog wat tijd voor een motorwissel en een verse APKTim schreef:Weekend van 24 en 25 maar doen dan?
Kijk d'r nu al naar uit! De drang was even een tijdje iets minder gelukkig maar het begint nu toch wel erg te kriebelen...

-
Wordt wel eens tijd ja.. wilde verhalen steeds maar heb er nog geen kloten van gezienTim schreef:Misschien gaat dan zelfs moeders de vrouw dan wel mee voor een Ring ontmaagding

Hehe, jawel joh. 1 keer in Utrecht al waren we toen wel weer blauw dus misschien dat het daar mee te maken dat je het niet meer weet
Of je had gisteren in Zwolle moeten zijn, hele dag rondgelopen en nog een kroeg gevonden zonder carnaval 
Er ligt am Ring, net als hier, weer een vers pak sneeuw, dat is wel weer iets om minder vrolijk van te worden

Er ligt am Ring, net als hier, weer een vers pak sneeuw, dat is wel weer iets om minder vrolijk van te worden

-
Ik was gisteravond/nacht in Hoogeveen, weinig carnaval daar dus dat beviel welTim schreef:Hehe, jawel joh. 1 keer in Utrecht al waren we toen wel weer blauw dus misschien dat het daar mee te maken dat je het niet meer weetOf je had gisteren in Zwolle moeten zijn, hele dag rondgelopen en nog een kroeg gevonden zonder carnaval

In Utrecht ja, toen heb ik haar gezien.. maargoed, toen had ik inderdaad een aardige sloot drank achter de kiezen en is alles net even wat mooier he

-
Jochie ? Het jaar heeft 365 dagen.. en dan uitgerekend gisteren haalt ie wat bijzonders uit Utrecht.. en dan ben ik uitgerekend gisteren een keer niet in Zwolle..Tim schreef:Hahaha, ff dimmen he jochie
Beetje jammer weer

Maareh.. Ring.. ja, weer sneeuw.. net als hier, heb er nog aan zitten denken om met de Dodge die kant op te gaan om daar lekker te ploegen door het bos ofzo en kijken of er een ingang van de Ring te vinden is..
Maargoed, gisteren "even" naar Arnhem met dat ding een een automaatbak op te halen en toen was ik er bij Apeldoorn al weer goed flauw van.