Hallo, Even voorstellen. Ik ben Remco uit Hengelo.
Ik heb vorig week een Renault Clio 1.4 S gekocht!
Wil deze circuit klaar maken, ik heb van weekend hem al verlaagt en uit gelijnt.
Er moet nog veel gebeuren, ander blok, remmen aanpassen, Rolkooi enz.
Tips altijd welkom.
Groeten Remco.
Remco voor stellen, Clio 1.4 S Circuit auto maken.
-
- Contacteer:
-
- Moderator
- Car: Megane
clio S
Heb er zelf ook 1 gehad. Leuke oto's. Maar niet te langzaam vor het circuit??

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Leuke auto's, vooral zo'n S...
Ik heb net m'n Clio 1.4 verkocht, veel lol mee gehad.. leuke auto om te beginnen met circuitrijden, niet te veel vermogen dus kun je meteen fatsoenlijke lijnen leren rijden
Heb de Nürburgring ook veel beter leren kennen met m'n Clio 1.4, 80 PK maar dan zie je wel wat de juiste lijnen zijn
Bergop is wel om te janken trouwens 
En zo'n 1.4 met het juiste onderstel stuurt erg goed met dat lichte motortje tegenover een 16V/Williams
Ik heb net m'n Clio 1.4 verkocht, veel lol mee gehad.. leuke auto om te beginnen met circuitrijden, niet te veel vermogen dus kun je meteen fatsoenlijke lijnen leren rijden

Heb de Nürburgring ook veel beter leren kennen met m'n Clio 1.4, 80 PK maar dan zie je wel wat de juiste lijnen zijn

En zo'n 1.4 met het juiste onderstel stuurt erg goed met dat lichte motortje tegenover een 16V/Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
He Welkom
ik heb er 2 gehad, opzich leuke auto's. Niet super snel maar wel lekker goedkoop en betrouwbaarPatrick.B schreef:clio S![]()
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Ik denk dat je een hele leuke auto aan het bouwen bent
Ik heb er vroeger ook 1 gehad en ze zijn geweldig, lekker kort versn. bakkie helemaal top
Ik ben bezig met een auto met een soortgelijke gewichts vermogen verhouding een Twingo en ik krijg ook altijd kommentaar
over het feit dat ik maar 75 PK heb
PS:ik heb fanatiek 10 jaar motor gereden en bij een motorzaak gewerkt
en daar heb ik vaak genoeg van die stumpers gezien die zonodig gelijk op een 1000cc moesten stappen puur macho gedrag, en je reed ze zelfs op een KTM SM nog de stront voor de ogen.
Ik vind dat je top bezig bent
Ik heb er vroeger ook 1 gehad en ze zijn geweldig, lekker kort versn. bakkie helemaal top

Ik ben bezig met een auto met een soortgelijke gewichts vermogen verhouding een Twingo en ik krijg ook altijd kommentaar
over het feit dat ik maar 75 PK heb
PS:ik heb fanatiek 10 jaar motor gereden en bij een motorzaak gewerkt
en daar heb ik vaak genoeg van die stumpers gezien die zonodig gelijk op een 1000cc moesten stappen puur macho gedrag, en je reed ze zelfs op een KTM SM nog de stront voor de ogen.
Ik vind dat je top bezig bent