beter wat minder vaak en meer man en veel lol en gezelligheid als vaak en ja... hetgeen wat we juist niet willen.
Thursday Nightmeeting Maastricht
Ja en vol krijg je alleen als je niet te hard van stapel loopt en het teveel doet
beter wat minder vaak en meer man en veel lol en gezelligheid als vaak en ja... hetgeen wat we juist niet willen.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Contacteer:
Ik snap waar je heen wilt, en we hebben nu een best leuke groep en mag wel wat vaker, en als daar leuke mensen bijkomen is het ook goed meegenomen, of als er weer mensen weer eens komen haha. 

Bonjour,
gisteren een eigen toertocht gehouden, 650 km door Nederland heen, op 3fm geweest met het verhaal dat we bij ieder tankstation een foto deden maken. Kijk op http://intellectualknight.hyves.nl/ voor alle 36 foto's van de tankstations. De clio heeft zijn werk weer goed gedaan, zeker gezien de weer omstandigheden.
Zo is er ook weer eens wat hier gepost.
Oh ja, al iemand toevallig nog een cv heeft liggen van een clio voor aan de bestuurders kant hoor ik dit graag, want die is wel gesneuveld...
gegroet,
Danny
gisteren een eigen toertocht gehouden, 650 km door Nederland heen, op 3fm geweest met het verhaal dat we bij ieder tankstation een foto deden maken. Kijk op http://intellectualknight.hyves.nl/ voor alle 36 foto's van de tankstations. De clio heeft zijn werk weer goed gedaan, zeker gezien de weer omstandigheden.
Oh ja, al iemand toevallig nog een cv heeft liggen van een clio voor aan de bestuurders kant hoor ik dit graag, want die is wel gesneuveld...
gegroet,
Danny
Maar dat is mooi,.............. er is leven op tnm
Hoe is het kameraad, en wat is de reden van dat lange ritje?
Ik heb ook veel km's gemaakt voor het voortbestaan/uitbreiding van onze reno's..... zijn vele plannen en weer veel te weinig geld
Reden dat er te weinig geld is dat mij liefste alles opmaakt
Maar goed, ik ben ook nog met het opbouwen van de blauwe bezig en het schiet wel op, al is het zeer moeilijk om bepaalde delen via ome reno te krijgen.
Het zal wel goed komen.
De grijze heb ik even voorzien van de gereviseerde carb en die loopt echt stukken beter nu. Auto stonk naar benzine bij sterk accelereren(wat een woord
)dus dat kon niet zo blijven uiteraard.
Voor de rest is alles wel okè olè olè

Ik heb ook veel km's gemaakt voor het voortbestaan/uitbreiding van onze reno's..... zijn vele plannen en weer veel te weinig geld

Reden dat er te weinig geld is dat mij liefste alles opmaakt

Maar goed, ik ben ook nog met het opbouwen van de blauwe bezig en het schiet wel op, al is het zeer moeilijk om bepaalde delen via ome reno te krijgen.
Het zal wel goed komen.
De grijze heb ik even voorzien van de gereviseerde carb en die loopt echt stukken beter nu. Auto stonk naar benzine bij sterk accelereren(wat een woord

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
zow eerste werkdag bij nieuwe baas erop zitten .en bevalt wel goed heb wat meer tijd in de avonden nu .
zal wat vaker gaan reageren weer .Nu eerst maar alles weer eens gaan bij lezen .
zal wat vaker gaan reageren weer .Nu eerst maar alles weer eens gaan bij lezen .

-
- Contacteer:
Ik dacht al, komt mij bekend voor maar dat was jij dus!voske schreef:Bonjour,
gegroet,
Danny
Super leuk man.

Kijk aan, mooi dat het bevalt!wilco blue schreef:zow eerste werkdag bij nieuwe baas erop zitten .en bevalt wel goed heb wat meer tijd in de avonden nu .

Binnenkort nog maar eens de TNM bij elkaar zien te trommelen, mag die witte rotzooi wel eens wegwezen.
En wilco, die golf rijd best leuk haha, zal dadelijk afkikken zijn, van dik 100pk naar 68pk straks in die swift haha.

Scheelde wel dat die koppeling nu beter gaat!
Reden van het tripje was om even hier weg te zijn en nergens rekening mee te houden. Is niks beters dan op de bonnefooi te gaan toerenPatrick schreef:Maar dat is mooi,.............. er is leven op tnm![]()
Ik heb ook veel km's gemaakt voor het voortbestaan/uitbreiding van onze reno's..... zijn vele plannen en weer veel te weinig geld![]()
Reden dat er te weinig geld is dat mij liefste alles opmaakt![]()
Het zal wel goed komen.
De grijze heb ik even voorzien van de gereviseerde carb en die loopt echt stukken beter nu. Auto stonk naar benzine bij sterk accelereren(wat een woord)dus dat kon niet zo blijven uiteraard.

Voor de rest gaat het weer beter met me. Alles begint weer op zijn plaats te komen en zijn plekje te krijgen

Goed man, die blauwe 5 moet eens in elkaar komen te staan en ik moest nog steeds langskomen om eens te kijken....
Relaxed dat het goed bevaltwilco blue schreef:zow eerste werkdag bij nieuwe baas erop zitten .en bevalt wel goed heb wat meer tijd in de avonden nu .

mmmm jij moet echt gewoon eens in een clio of in een vijfje rijden...Johan Hogervorst schreef:Ik dacht al, komt mij bekend voor maar dat was jij dus!voske schreef:Bonjour,
gegroet,
Danny
Super leuk man.
Kijk aan, mooi dat het bevalt!wilco blue schreef:zow eerste werkdag bij nieuwe baas erop zitten .en bevalt wel goed heb wat meer tijd in de avonden nu .
zal wat vaker gaan reageren weer .Nu eerst maar alles weer eens gaan bij lezen .![]()
Binnenkort nog maar eens de TNM bij elkaar zien te trommelen, mag die witte rotzooi wel eens wegwezen.
En wilco, die golf rijd best leuk haha, zal dadelijk afkikken zijn, van dik 100pk naar 68pk straks in die swift haha.![]()
Scheelde wel dat die koppeling nu beter gaat!
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Beterz Wilcoow ouwe ex collegawilco blue schreef:zow eerste werkdag bij nieuwe baas erop zitten .en bevalt wel goed heb wat meer tijd in de avonden nu .

Als ik een dagje vrij heb kom ik wel eens langs

Beter leren hoe je alleen het relevante quote ipv het halve forumvoske schreef:ik moet eens gaan leren hoe je qoutes in 1 bericht krijgt zie ik nu

-
- Contacteer:
Ja dat idee heb ik ook al haha.voske schreef: mmmm jij moet echt gewoon eens in een clio of in een vijfje rijden...

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hallowww hoe is het hier op tnm? 

-
- Contacteer:
Ha danny! Op het moment erg rustig maar daar kunnen we verandering in brengen, sneeuw is alweer weg en het is goed te rijden nu, laat wat weten. 

*kuch*
safrane weg, afspraak voor de 5 bij de beste Maurice staat gepland, nu wachten op temperaturen boven de 7 graden en dan waag ik me aan het strippen.
Moet nu wel snel, want aangezien ik waarschijnlijk de koppakking uit die ouwe vijfpitter heb geblazen ben ik redelijk op de fiets aangewezen
Enfin, bereid jullie voor op een nieuwe 5 in de regio!
safrane weg, afspraak voor de 5 bij de beste Maurice staat gepland, nu wachten op temperaturen boven de 7 graden en dan waag ik me aan het strippen.
Moet nu wel snel, want aangezien ik waarschijnlijk de koppakking uit die ouwe vijfpitter heb geblazen ben ik redelijk op de fiets aangewezen

Enfin, bereid jullie voor op een nieuwe 5 in de regio!
-
Maurice de spuiter bedoel je Riel?
kun je me daar het tel.nr van pm-en., Misschien kan ik de ebs daar eens heen brengen...
kun je me daar het tel.nr van pm-en., Misschien kan ik de ebs daar eens heen brengen...

-
Is hij een eigen bedrijf begonnen, of werkt ie daar?
thanx btw
thanx btw

Is zijn eigen zaak ja ! Ja, spuitwerk is behoorlijk goed. ben je vroeger wel eens bij hem geweest dan? In die ouwe kippenschuur? Hij is er wel op vooruit gegaan ja 

-
Ja, ik bewn een keer in die schuur geweest vor een motorkappie, maar dat was niet zo goed gelukt, stof enzo. Hij zou em nog een keer overblazen, maar inmiddels had ik de 19 16flapper al verkochtRiël schreef:Is zijn eigen zaak ja ! Ja, spuitwerk is behoorlijk goed. ben je vroeger wel eens bij hem geweest dan? In die ouwe kippenschuur? Hij is er wel op vooruit gegaan ja

Och jaaaa ! Naja nu is er dan een wat betere omgeving als die schuur met dat zeil erin en een ventilator 

-
Allo allo,
nog niet veel ondernomen eigenlijk, zie wel dat ie aardig olie lekt van de bak. en dat het rempedaal langzaam terug omhoog komt als je em intrapt
nog niet veel ondernomen eigenlijk, zie wel dat ie aardig olie lekt van de bak. en dat het rempedaal langzaam terug omhoog komt als je em intrapt

Maar wat is dat dan als de pedaal langzaam omhoog komt?
Ik zag ook dat de cabrio van ons lekt aan de bak
toevallig van de week gezien!
Maar is daar geen goedje voor zoals iets wat je in de motor erbij gooit?
Anders zie ik onze geest kruipen
Maar komt goed boy, we regelen dat wel
Ik zag ook dat de cabrio van ons lekt aan de bak

Maar is daar geen goedje voor zoals iets wat je in de motor erbij gooit?
Anders zie ik onze geest kruipen

Maar komt goed boy, we regelen dat wel

Dat goedje is er wel, vraag eens bij de brezan, dat wordt wel gebruikt om lekkages bij landbouwvoertuigen te stoppen.
Bij normaal gebruik boeit dat toch niet in je bak, als die maar nat blijft van binnen.
Bij normaal gebruik boeit dat toch niet in je bak, als die maar nat blijft van binnen.
Maar mocht het zijn dat we dat spul gebruiken, dan kan dat geen kwaad?Riël schreef:Dat goedje is er wel, vraag eens bij de brezan, dat wordt wel gebruikt om lekkages bij landbouwvoertuigen te stoppen.
Dan bedoel ik aantasten keerringen enzo... of wat dan ook

Iemand ervaring?
Heb het eens in een clio automaat gekiept die lekte als n zeef: geen drup en nog 4 jaar gereden en toen verkocht.