Chattopic openingsmeeting 2010 -the day after-
Da's de nederlandse. Ik heb deze link gebruikt:Gabri van der Veen schreef:had je deze link?
http://img263.imageshack.us/img263/5346 ... ng2010.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y243/s ... d-1-12.jpg
-
oldskool schreef:de duitsers van renault5.de weten pas 1 week van tevoren met hoeveel 5 jes ze komen .
maar probeer dat ze het aantal eerder kunnen doorgeven aan me .

Een autootje meer of minder maakt op zo'n kolossale opkomst echt niet uit.

-
- Über-Spammer
Merijn schreef:Da's de nederlandse. Ik heb deze link gebruikt:Gabri van der Veen schreef:had je deze link?
http://img263.imageshack.us/img263/5346 ... ng2010.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y243/s ... d-1-12.jpg
http://img145.imageshack.us/img145/7421/12806900.jpg even opnieuw geupload, kijken hoelang deze het uithoud
-
- Contacteer:
jammer genoeg niet met een 5 gtARNO16V schreef:Met wat voor auto kom je?monstertje schreef:super leuk lekker in de buurt ik kom ook:D:D:D:D:D

maar met mijn tupperware twingo 1

Geen probleem, alle Renault's zijn welkom!!monstertje schreef:jammer genoeg niet met een 5 gtARNO16V schreef:Met wat voor auto kom je?monstertje schreef:super leuk lekker in de buurt ik kom ook:D:D:D:D:D![]()
maar met mijn tupperware twingo 1

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Misschien is het een leuk idee om wat enthousiatelingen een pakketje flyers te geven en deze, net als de clubstickers, onder ruitenwissers van Renaults te doen die men tegenkomt hier en daar. Zo kunnen we ook wat nieuwe mensen naar het evenement trekken wellicht.
-
Flyers worden volgende week gedrukt.
Als het doorgaat, worden het er wel veeeeeeeeel.
Tuurlijk wel joh!! Positief blijven!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Stuur mij ook maar een pakketje 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Ik wou net hetzelfde gaan zeggen 
Maar dan moeten het er niet teveel worden want zovaak kom ik nou ook weer niet sportieve Renaults en 5jes tegen

Maar dan moeten het er niet teveel worden want zovaak kom ik nou ook weer niet sportieve Renaults en 5jes tegen
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Mij ook wat gevenWilleon de Zoete schreef:Flyers worden volgende week gedrukt.

ik hang er 1 bij ons in de zaak op bij brezan en de rest van de vestigingen van Brezan in de buurt

Cars: Renault5 GTE -90, Renault Megane 1.6e (5drs) Fiat Punto Sporting -96
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Superoldskool schreef:als het goed is nog ff 3 duitsers gestrikt om te komen .
omgeving Franfurt

ja hoor. eerst moest er nog een 5 gtt afgemaakt worden , is dat gebeurd meld hy zich by my en geef ik alles door .Willem-Jan schreef:Superoldskool schreef:als het goed is nog ff 3 duitsers gestrikt om te komen .
omgeving FranfurtKun je ook namen en auto's doorgeven als je het zeker weet?
hetzelfde geldt voor de renault5.de mensen.
Goed bezig Marcel 

De meeste fora zijn al "gespamt" en de flyers zijn voor de mensen die niet op de internet fora komen.Xabre schreef:nou je hebt nog 2,5 maand om heel NL te flyerenkheb trouwens wel een beetje 't idee dat die flyers weggegooid geld is, spammen op forums lijkt me veel effectiever.
Van Ramshorst neemt een (heel) groot deel van de flyers voor hun rekening dus dat gaat helemaal goed komen

en dan huis aan huis versprijden in Nijkerk 
nieuwe klantje werven

nieuwe klantje werven
Cars: Renault5 GTE -90, Renault Megane 1.6e (5drs) Fiat Punto Sporting -96
Dat is het idee inderdaad!timtuimel schreef:en dan huis aan huis versprijden in Nijkerk
nieuwe klantje werven

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ruimte en tijd zat om dat uit te zoekenTim schreef:Worden de auto's langs de kant van de weg geparkeerd daar of hoe waren jullie dat van plan? Parkeerplaats zelf is niet zo groot toch?
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
Bestuur en meeting commissie zijn hier dagelijks mee bezig Tim, komt echt wel goed. Maak je geen zorgen!Tim schreef:Natuurlijk, al was het geen gekke geweest om van te voren uit te zoeken in dat geval
Hoewel we natuurlijk niet exact weten welke gekte er op 11 april op ons af komt. Via het RTC forum hebben wel al meer dan 200 aanmeldingen.
Maar als, ik zeg als alles doorgaat, dan gaan er 89.000 flyers huis-aan-huis-verspreid worden in de regio Nijkerk-Amersfoort!!!
So, we will see....

stuur hier ook effe wat flyers heen.
ik rijdt dagelijks door de 3 noordelijke provincies en kan bij de meeste dealers wel wat dumpen op de balie.
ik rijdt dagelijks door de 3 noordelijke provincies en kan bij de meeste dealers wel wat dumpen op de balie.
-
Thanx!mark 5t schreef:stuur hier ook effe wat flyers heen.

Komt goed tegen die tijd Mark!
-
Duits??marcel16v schreef:Hebben jullie ook een Duitse tekst? Kom de meeting op een aantal Duitse fora nog niet tegen namelijk.
Ze kunnen toch gewoon nederlands leren???

We hebben wel een voorzijde van de flyer in het engels.
Welke forums zijn dat dan? Want Arno en Willem-Jan spammen nagenoeg alle clubs.
Ben de meeting nog niet tegengekomen op;Willeon de Zoete schreef:Duits??marcel16v schreef:Hebben jullie ook een Duitse tekst? Kom de meeting op een aantal Duitse fora nog niet tegen namelijk.
Ze kunnen toch gewoon nederlands leren???![]()
We hebben wel een voorzijde van de flyer in het engels.
Welke forums zijn dat dan? Want Arno en Willem-Jan spammen nagenoeg alle clubs.
R19.de
clio-forum.com
http://213.133.123.93/megane/index.php (megane forum)
Zijn sites waar de bezoekers doorgaans ook fanatiek zijn met bezoeken van de gebruikelijke renault meetings. Bij R19 zal ikzelf nog wel een topic openen voor jullie.