ook nieuw hier

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Rikbruggeman

ik zal me ook maar even voorstellen op het forum, ben Rik, 31 jaar en volg al enkele jaren het r4 forum. Zelf 2 verschillende r4 tjes gehad, en daardoor zag ik de oproep op het r4 forum voor de dag in april!

Ik heb dus een zwak voor het merk renault, naast de viertjes heb ik (we)een clio (1998), megane break (2001), megane (2004), Twingo (1993/1994/1996) gehad. Verder nog diverse andere merken gehad waardoor de teller op 22 auto's staat in de afgelopen 13 jaar.......

Afgelopen zomer was ik de gelukkige winnaar van de autoweek actie, en won ik dus een Ford Focus RS. Leuk ding, heerlijk rijden maar toch maar verkocht voor een Megane CC en een Twingo GT.

De CC is een exception uitvoering met alle luxe die je maar kunt denken. De GT is een heerlijk racewagentje. Lekker snel en wendbaar, voorzien van panoramadak en verder geheel standaard.

Ik zal het forum eens in de gaten houden en ik probeer in april ook te komen, lijkt me leuk!

[img]http://img188.imageshack.us/img188/4493/deautos.jpg[/img]
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Welkom Rik! Leuk dat je je hier ook hebt aangemeld.
Kom je ook naar de openingsmeeting toe?
ARNO16V
Contacteer:

Welkom! Leuke verzameling zo!! (Y)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Willeon de Zoete

Zo, leuke mazzel om een Focus RS te winnen zeg....

Maar een goeie keuze geweest om deze 2 auto's te kopen! (Y)

We zien je op de openingsmeeting op 11 april! Meld je nog even aan in het aanmeldtopic, dan komt je naam in de opkomstlijst te staan.
Kunnen we een beetje rekening houden vanaf welke afrit we Nijkerk moeten gaan afsluiten. :wink:
Rikbruggeman

ik ga mijn best doen om te komen, zodra het zeker is zet ik mezelf op de lijst!
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Ik had toch nog ff wat meer kmers met de ford focus rs gemaakt hoor.:p

Maar dit is ook leuk hoor (Y)

welkom hier
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Welkom hier !
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Welkom :smile:
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Allepinie
Car: Clio III RS

Dat hoor ik nou graag! 1 Ford inruilen voor 2 Renaults! Je had er waarschijnlijk ook 4 Opels voor gekregen! :worship: :worship:
Rikbruggeman

tja, ik vond 2 wagens wel genoeg, wat heb je nu aan 4 opels......

maar renault is meer mijn merk dan ford, en langer rijden in de rs...tja dat kon wel, maar scheelde me 10mille.... das ook wel veel, dus direct verkocht hoor. Had er al wel op Zandvoort mee kunnen rijden, dat was al erg leuk!!
vegitto-kun
Contacteer:

een ford focus voor een CC en een twingo?

[img]http://scienceblogs.com/insolence/facepalm.jpg[/img]

Had dan een megane RS ofzo gepakt ipv een twingo en CC
Rikbruggeman

emgane rs was er nog niet in april..... maar ikzelf wilde graag een cabrio, een focus cabrio vond ik geen optie, een megane cc wel, 2.0 is ook snel genoeg en aangezien de wederhelft ook een nieuw wagentje wilde werd het een twingo gt. ook nog flink geld toe, dus mij hoor je niet klagen hoor!

maar toegeven, de nieuwe rs is wel een leuk ding hoor, zeker voor die prijs!
Allepinie
Car: Clio III RS

Ik vind het een bewonderingswaardige keuze! Dat toont de liefde voor Renault, en niet onbelangrijk, je hebt autoweek een beetje in de zeik gezet! :worship: :worship:
tutuur
Clubsponsor

verslagje van de twingo en megane op autoweek zetten en er bij vertellen hoe je aan beide auto's komt :lol:
-jo-

wat een reakties heren :( Heeft er iemand buiten Rik al eens met die nieuwe RS gereden ?

Nou, ik wel en ik zou NOOIT een beslissing nemen zoals Rik. Respect dat ie het over zen hart heeft kunnen krijgen :worship:
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Rikbruggeman

bij ford waren ze vooral niet blij met mijn keuze, autoweek kon het heel goed begrijpen hoor, die waren vooral blij om te zien dat ik er wel 2 andere wagens voor terug heb gekocht, autoliefhebber ben ik dan ook zeker.

En ja spijt heb ik soms ook nog wel hoor, maar het verbruik van een RS is niet echt goed te noemen, verzekering ook aardig aan de prijs en daarnaast zie ik mijzelf niet iedere dag rondrijden in een monster op wielen. Je gaat zo snel zo hard dat ik een vaste klant was geworden bij CJIB.

en eerlijk gezegd, met 2 kinderen was het extra geld ook goed besteed! Neemt niet weg dat er iedere maand wel een spijtmoment is hoor! Maar zodra het weer het toelaat gaat de kap nu open, en das ook wel erg lekker!!
Plaats reactie