alhoewel, denk toch dat arco liever two tone heeft, bruin met groen. want als die 5 nog ff blijft staan wordt ie dat wel.
kan het niet vaak genoeg zeggen arcie, afmaken dat ding

Wat let je?dukkha schreef:wat een mooie RS![]()
zou ik ook wel willen...
Apeldoorn, en nee, niet omgekatChris schreef:Mooi ding Dennis!Toch heel wat anders dan dat je zocht, lees goedkope winter-ragbak...
![]()
Waarom maak je je schuur niet ietsiepietsie groter?! Kan je Williams lekker achter je 5 staan...
Waar heb je hem gekocht?!
Ik wil wel een dagje langskomen met een grote mokerDennisT schreef:Schuur is van pappa, denk niet dat hij de uitbreiding wil financieren
Wat wil je daarmee doen dan, je krijgt 'm toch niet van de grond afMaarten v D schreef:Ik wil wel een dagje langskomen met een grote mokerDennisT schreef:Schuur is van pappa, denk niet dat hij de uitbreiding wil financieren![]()
Nog gefeliciteerd he met je nieuwe kindje
Vinnie_86 schreef:mooi autotje![]()
ik ga donderdag bij zo'n zelfde rs kijken![]()
Ben ik bij wezen kijken. Mooie auto. Rijdt heel goed.Remon-CL10 schreef:Erg vette bak Dennis!![]()
Die uit Veenendaal? Als ik me baan een paar maandjes eerder had gekregen ging ik er ook bij kijken
Ik hou een petitie om 2 nieuwe drempels in Baarn aan te leggen, wie doet er mee?DennisT schreef: Wat wil je daarmee doen dan, je krijgt 'm toch niet van de grond af
BOVAG bedrijf moet altijd minimaal 3 maanden garantie geven als het goed is.joswilliams schreef:Ben ik bij wezen kijken. Mooie auto. Rijdt heel goed.Remon-CL10 schreef:Erg vette bak Dennis!![]()
Die uit Veenendaal? Als ik me baan een paar maandjes eerder had gekregen ging ik er ook bij kijken
Voor de liefhebbers: distributie en koppeling beiden in 2007 vervangen.
Heb ik nagevraagd bij VKV in Wijk bij Duurstede.
Motorruimte wel vervuild, vond ik.
En let op: sensor buitentemperatuur is stuk. Hij gaf aan 34 graden. Het was toch echt kouder![]()
Wordt zonder garantie verkocht, ondanks dat het een bovag garage is.
Als ik echt garantie wilde kwam er €1500 bij!!!
Kon wel met nieuwe APK worden verkocht.
Klopt helemaal, tenzij het een auto onder een bepaald bedrag is geloof ik maar dat kan ik je niet vertellen, maar er loopt hier vast wel een autoverkoper rond ?DennisT schreef:BOVAG bedrijf moet altijd minimaal 3 maanden garantie geven als het goed is.joswilliams schreef:Ben ik bij wezen kijken. Mooie auto. Rijdt heel goed.Remon-CL10 schreef:Erg vette bak Dennis!![]()
En let op: sensor buitentemperatuur is stuk. Hij gaf aan 34 graden. Het was toch echt kouder![]()
mooie kleur, staat momenteel hier ook een ph1 te koop in die kleur, heel sjiek
jep morgen kijken/kopenRemon-CL10 schreef:Erg vette bak Dennis!![]()
thanks, kan ik goed gebruikenjoswilliams schreef:Ben ik bij wezen kijken. Mooie auto. Rijdt heel goed.Remon-CL10 schreef:Erg vette bak Dennis!![]()
Ik hoor het wel of we dan een tweeling op de club hebbenVinnie_86 schreef:jep morgen kijken/kopenRemon-CL10 schreef:Erg vette bak Dennis!![]()
Ivo even navraag laten doen of zijn collega ( monteur ) VKV ook met zijn RS langs komt, is mijn oude RS in dezelfde kleur.DennisT schreef:Ik hoor het wel of we dan een tweeling op de club hebbenVinnie_86 schreef:jep morgen kijken/kopenRemon-CL10 schreef:Erg vette bak Dennis!![]()
DennisT schreef:Vet, kom er net achter dat ik een schakelindicator heb!
Jup, dat was trouwens wel nieuw voor de vorige eigenaarArno17 schreef:DennisT schreef:Vet, kom er net achter dat ik een schakelindicator heb!
.........heb je al onder de bestuurdersstoel gekeken voor een CD wisselaar...
Geen leuke dingen maar wel vervelende dingen, die moet je maar even opsnorren in het mankementen topic.DennisT schreef:Jup, dat was trouwens wel nieuw voor de vorige eigenaarArno17 schreef:DennisT schreef:Vet, kom er net achter dat ik een schakelindicator heb!
.........heb je al onder de bestuurdersstoel gekeken voor een CD wisselaar...
![]()
Nog meer van dat soort leuke dingen verstopt in de auto?