Hallo allemaal,
Ik ben Nick, woon in Velsen, ben bijna zes.... flucks, al veels te oud eigenlijk ! vrijgezellig met mijn zoontje van 12 jaar in de gemeente Velsen, vlakbij Beverwijk en Haarlem.
Ik rij na vele jaren veel powerbenzineslurpende duitse racebakken van meestal meer dan 240ps, nu in een Twingo 1.2 van 2004 en dat is best wel even wennen maar ik moet er ook bij zeggen dat ik zielsgelukkig ben met mijn "gebaksdoosje" !! Voor,achter en opzij de VR6 tekens
1 op 20, 16 euro wegenbelasting en full allrisk verzekert voor 162 euros.
Tanken na 500 km ipv 300 km en dan ook nog een volle tank voor 37 euros ipv 75 met die andere bakken !! LOL....
Over besparen gesproken !!
Kan alleen niet gewoon rijden dus een schroefsetje eronder angeleyes met xenon en led lichtjes, heldere zijknippers, 3e remlicht en achterlichten, 6Jx14 met 195-40-14 en na het spuiten nog een gewoon model bumper met gaas en sideskirts.
zo nu weten jullie ook wat. Gr, Nick
Voorstellen !!
Welkom bij de RTC nick! Heb je ook al foto's van je Twingo die je kunt laten zien?
En op 11 April dit jaar is de openingsmeeting van de RTC, alle Renault rijders/liefhebbers zijn daar welkom natuurlijk!
Het word gehouden in Nijkerk bij de Renault dealer. (klik anders ff op m'n signature)

En op 11 April dit jaar is de openingsmeeting van de RTC, alle Renault rijders/liefhebbers zijn daar welkom natuurlijk!
Het word gehouden in Nijkerk bij de Renault dealer. (klik anders ff op m'n signature)

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Contacteer:
Welkom bij de club

Renault 19 1.8 16V Cabrio
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Welkom hier! Heb je ook
van je Twingo?

t´zal wel dom zijn maar hoe doe ik dat ?
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Uploaden bij photobucket of imageshack o.i.d. en dan hier posten:twingovr6 schreef:t´zal wel dom zijn maar hoe doe ik dat ?
[img]hier%20de%20url%20van%20je%20plaatje[/img]