Dus nee, er komt echt geen ander uitlaatsysteem onder, ook al moet ik zeggen, een Milltek klinkt zeer goed

@Jo
Ik ga de foto's even goed bekijken

Zit er nu iets meer dan 5 jaar onder, alleen een randje van de linkerdemper moeten lassen tot nu toe.Sander2 schreef:Originele 182 uitlaat niet hoor. Die gaat wel ff mee.Maarten-Jan schreef:Voordeel van een originele is dat je hem over 3 jaar weer mag vervangen
Mijn vader komt met de fiets naar zijn werkArco Straver schreef:
Er zitten liefhebbers tussen het personeel bij de dealers, maar vind daartusen maar de juise die jouw auto met liefde behandeld zoals het hoort ...
Kleine tip : kijk en vraag eens waar het personeel mee rijd waar jij jouw auto wil brengen voor onderhoud. :wink:
Dat is nog echt een dorp toch?#Ron# schreef:Tja, daar kan ik ook niets aan doen.
Ik woon in Bovenkerk, dat is een wijk van A'veen.
In Bovenkerk wordt momenteel veel gerenoveerd(lees gesloopt en nieuw gebouwd). Dat van mij is ook nieuwbouw.Arno17 schreef: Dat is nog echt een dorp toch?
Wouter, je moet de weg richting Haarlem hebben, daar werkt Ron volgens mij.
Had op een nog latere leeftijd de Clio II RS ( bj okt 2001 ) in 2005 maar het gevoel ken ik, boys will be boys......ofzo...zorro schreef:Ben gisteren me instructieboekje wezen ophalen.
Kan ik me eigen alvast een beetje inlezen.
Maar j#$!s wat een mogelijkheden hebt dat ding allemaal niet.
Heb eigenlijk altijd Ford gereden en die zijn vergeleken waar ik nu in ga rijden maar karig uitgevoerd.![]()
Heb aan de verkoper gevraagd of ik hem vrijdagmiddag (avond) op mag halen, aangezien ik aankomend weekend een paar dagen naar Luxemburg ga.
Ideaal natuurlijk om een beetje uit te proberen.
Hij zou zijn best gaan doen.
Kan haast niet wachten, ben dan awel 40, maar met zulke dingen nog een vreselijk klein kind die niet op zijn kadootje kan wachten.![]()
Groetjes.
Klopt, heb eigenlijk nog niks beters gezien bij andere merken, afwachten wordt de Fiesta ST en de vervanger van de Twingo RS over een paar jaartjes.AnthonyR schreef:Bij Renault kan je toch aardig shoppen Arno