Hoezo?? Heb je sandalen??Arco Straver schreef:Als dat gaat gebeuren, vreet ik mijn schoen op.
(bij wijze van spreken natuurlijk)

Hoezo?? Heb je sandalen??Arco Straver schreef:Als dat gaat gebeuren, vreet ik mijn schoen op.
(bij wijze van spreken natuurlijk)
Klompen. Want die glimmende stadse stappers snappen en moeten ze daar niet.....Gabri van der Veen schreef:arco + moddergat = laarzen / klompen
Danku!ARNO16V schreef:Dan sta je nu op de opkomstlijst!dennisje030 schreef:ooh sorry vergeten te meldenARNO16V schreef:Volgensmij sta je al op de lijst!dennisje030 schreef:ik kom ook kijken
Edit: nee niet!! Met wat voor auto kom je??
een clio 2 phase 2
Euh broer....ARNO16V schreef:Dus kom op mensen!! Meld je aan!!
Merijn schreef:Als er inderdaad een recordpoging gedaan gaat worden, wil ik wel proberen mijn 21 en Haas' en mijn Clio ook mee te krijgen...
En hoeveel 5'jes moeten er zijn om in aanmerking te komen voor een record?Willeon de Zoete schreef:
De aanvraag die gedaan is, gaat om het maken van de langste parade/ concours d'elegance met Renault 5 (van SL tot Turbo 2 tot GT Turbo)....
Afwachten welk bericht we uit Londen krijgen......
Welke van de 18?Jochem de Haas schreef:Het zal een druk weekend worden maar ik kom ook wel ..........
Waarschijnlijk met een 5
xenon schreef:tof 08 : 11 turbo
xenon : GT AO
azona70 : passager de xenon
GTE 57: GTE
lagtdeludo : GTT + ( passager a confirmer )
ethienne : auto a définir : belle ile GT ou GT 1800cc 16s turbo4x4.![]()
bombamakina: auto a définir : GT / T16
en attente de confirmation :
coub : GT ou passager (a confirmer)
chris 51 : a confirmé
tinytoons : GT ou williams ( as confirmé)
turboman62:GTT+passager ( a confirmer )
the five gt : GTD ( a confirmer )
worms 08 : si boite du T16 remonter (a confirmer donc )
olive59390 : GT : a confirmer
renault man : megane 16v (sur ou as confirmer ?)
Tuurlijk hoe meer Renaults hoe beter!!Patrick schreef:Als het voor de record poging gaat komt Veronique ook met de gtt, en ik dus met de EBS.
j'espère qu'il y en aura d'autre de français !!!!!Arco Straver schreef:Stephane,
Peut etre il existe une opportunité pour faire notre l'annonce sur votre forum ?![]()
Cool que vous veniez avec autant de voitures.