Maar inderdaad, ik ken ook genoeg gevallen dat een dealer, ook mercedes bijvoorbeeld, goedkoper is met onderdelen, en nog beter spul levert ook.Martijn Kool schreef: Dus marieke, trek een leuk topje aan, werkt altijd, ff slijmen bij renault en je hebt ze met korting.
ACT: Clio16V
-
-
canonballman schreef:Maar inderdaad, ik ken ook genoeg gevallen dat een dealer, ook mercedes bijvoorbeeld, goedkoper is met onderdelen, en nog beter spul levert ook zodra ik in mijn lederhosen kom.Martijn Kool schreef: Dus marieke, trek een leuk topje aan, werkt altijd, ff slijmen bij renault en je hebt ze met korting.

had m ook ff kunnen editten, maar dat bespaar ik je maar ;P
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Car: Renault 19 2.0 16V

-
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Lederhose.jpg
Lederhose is een typische Beierse klederdracht Martijn. Doet het misschien goed bij de BMW dealer, maar bij de MB dealer wordt je er echt mee uitgelachen. Wil je bij de MB dealer korting bedingen, ga dan zo:
http://blogs.creativeloafing.com/omnivo ... /playa.jpg
Lederhose is een typische Beierse klederdracht Martijn. Doet het misschien goed bij de BMW dealer, maar bij de MB dealer wordt je er echt mee uitgelachen. Wil je bij de MB dealer korting bedingen, ga dan zo:
http://blogs.creativeloafing.com/omnivo ... /playa.jpg
-
- Car: Renault Clio III RS
Is er al iemand achter wat het roest verwekt bij een clio? Nu ik het plastic van de auto heb verwijderd zag ik dat er ook water langs/door de gaten van de stootrand bevestiging kan. Het water gaat dan precies in die hoek staan waar het niet mag staan. Bij mij was het een heeeeel klein beetje vochtig dat viel gelukkig wel mee.
-
- Über-Spammer
Ik neem aan dat je de stootlijsten op de achterschermen bedoelt?
Je kunt deze wel wat afkitten om condens enigszins proberen te beperken. De constructie van de achterschermen is eigenlijk het hele eieren eten. De plek waar de binnen- en buitenplaat tegen elkaar gelast word, zal na verloop van tijd enige condens doorlaten waardoor tussen de 2 platen roest ontstaat. Dit begint al zodra hij gelast word om het maar even simpel te zeggen. Wanneer je auto opnieuw gelast is zou je het moeten stralen, in epoxy spuiten, of voor mijn part iets van mike sanders wax of tectyl ml.
Je kunt deze wel wat afkitten om condens enigszins proberen te beperken. De constructie van de achterschermen is eigenlijk het hele eieren eten. De plek waar de binnen- en buitenplaat tegen elkaar gelast word, zal na verloop van tijd enige condens doorlaten waardoor tussen de 2 platen roest ontstaat. Dit begint al zodra hij gelast word om het maar even simpel te zeggen. Wanneer je auto opnieuw gelast is zou je het moeten stralen, in epoxy spuiten, of voor mijn part iets van mike sanders wax of tectyl ml.
-
Sorry, kon het niet laten. Zal het nu niet meer doenMiekje16V schreef:Mannen bedankt voor de kledingadviezen m.b.t. de remmerij.

[img]http://www.nicedeals.co.uk/body-kits/Re ... r-dr1e.gif[/img][img]http://www.nicedeals.co.uk/body-kits/Re ... r-dr1e.gif[/img]
Of die ergens in nederland te bestellen is!?
Het gaat om de achter bumpers.
Of die ergens in nederland te bestellen is!?
Het gaat om de achter bumpers.
Laatst gewijzigd door Rick16v op ma 11 jan 2010 21:34, 3 keer totaal gewijzigd.
Dikke Clio zo zeg!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Wie niet waagt wie niet wint, ik wil het gewoon proberen/zien in het echie 
[edit]
Past alleen op clio's van en na 1996.. zucht, laat maar

[edit]
Past alleen op clio's van en na 1996.. zucht, laat maar

vind die achterbumper hierboven wel dik moet ik zeggen.
Voorkantje is.. mwah.. net wat over de top denk ik..
Voorkantje is.. mwah.. net wat over de top denk ik..
Vanmorgen kapte me sproeier er plots meer, voor en achter. Als ik 't hendeltje naar me toe haal gaan de wissers ook niet meer heen en weer... zal wel 't hendeltje zelf zijn of niet?
Iemand misschien tips over het losnemen van het stuur (clio16v uiteraard), ik heb het geprobeerd met een tx50 sleutel... krijg het niet voor elkaar. B'dank!
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zit toch met een centrale moer vast? (en flink geklemd)
-
- Moderator
- Car: MB
zit volgens mij op een (licht) conische getande as. Dus bout eruit en trekken. Paar keer op de randen van het stuur slaan of eventueel een klein poulytrekkertje gebruiken. En los halen in rechte stand of eerst merken.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
zou de bout of moer (wat er ook maar opzit) er wel even weer een paar slagen indraaien/opdraaien voordat je aan het stuur begint te trekken.
-
- Über-Spammer
ervaring? 
-
- Contacteer:
Tom heeft zn tanden nog volgens mij? 

Zit met een flinke bout vast (8.8 ) krijg hem simpel weg niet los 

-
- Über-Spammer
stuurslot + ratel met juiste dop + stukkie buis al geprobeerd?
-
- Contacteer:
of paar extra handen op het stuur tegen te houden 

-
- Moderator
- Car: MB
Stuurslot moet je mee uitkijken. Je wilt geen nokjes afbreken. Best is een luchtsleutel, die rammelt hem zo los. Anders effe 1 persoon in de auto zetten die het stuur goed vasthoud en de ander staat er naast om hem los te draaien met een stuk GOED en GOED PASSEND gereedschap.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Heb ik geprobeert... denk dat ik hte met een luchtsleutel moet proberen voor er inderdaad tanden/nokjes beschadigd raken.
Komt nog wel een keer dan...
Komt nog wel een keer dan...