het ging mij alleen om International Superstar Soccer deLuxe, mja de rest zat erbij zeg maar

uberspelletje.... vooral omdat je de keeper nog een rotschop kan geven als hij de bal heeft... kan nu niet meer-Ray- schreef:gisteren een spot "gezien" met een SNES emulator en 804 SNES games
het ging mij alleen om International Superstar Soccer deLuxe, mja de rest zat erbij zeg maar
nee hoor, goeie hardmod en de juiste weg op usenetEdward schreef:
Dus als je er wat meer wilt hebben, die je vroeger ook allemaal op de SNES had, ben je echt handenvol geld kwijt. Voor een paar spellen wil het op zich nog wel.
Ja duh, dat stond er al in jouw post, ik zei het verkeerd maar ik bedoelde 'als je ze allemaal officieel wilt hebben, ben je handenvol geld kwijt'-Ray- schreef:nee hoor, goeie hardmod en de juiste weg op usenetEdward schreef:
Dus als je er wat meer wilt hebben, die je vroeger ook allemaal op de SNES had, ben je echt handenvol geld kwijt. Voor een paar spellen wil het op zich nog wel.
ben alleen begonnen, maar speel nu ook samen met me broer. geweldig man, heeft al wat nachtelijke uurtjes gekostVos schreef:totdat je bij level 8-5 komt.... wat een kötzooitjeMerijn schreef:Die nieuwe Super Mario Bros. op de Wii is echt verslavend!!
wat ga je erin zetten dan, een Wiikey2? kan je dan niet beter een driveswap doen? die zwarte hebben idd die epoxylaag eroverheen, zou je daar wel aan gaan krabben?Ad van Haperen schreef:ik heb al aardig wat oudere wii's omgebouwd maar moet vanavond een gloednieuwe ombouwen weet iemand of daar van de zwarte rotzooi over de chip zit en zoja hoe ik die er het makkelijkst afkrijg?
hoeft niet, kan wel. hardmod is over het algemeen wat makkelijker, je kan blijven updaten en de kans op een gebrickte wii is kleiner.Merijn schreef:Je hoeft ze tegenwoordig helemaal niet meer te 'hardmodden'??
Had hem na een week al uitgespeeld. Ben nu bezig om alle munten te verzamelen (die heb je nodig om in level 9 te spelen). Maar dat is af en toe best lastig.-Ray- schreef:ben alleen begonnen, maar speel nu ook samen met me broer. geweldig man, heeft al wat nachtelijke uurtjes gekostVos schreef:totdat je bij level 8-5 komt.... wat een kötzooitjeMerijn schreef:Die nieuwe Super Mario Bros. op de Wii is echt verslavend!!
dat gaat soms een stuk makkelijker met ze 2en. sommige munten lijken echt onmogelijkRoy schreef:Had hem na een week al uitgespeeld. Ben nu bezig om alle munten te verzamelen (die heb je nodig om in level 9 te spelen). Maar dat is af en toe best lastig.-Ray- schreef:ben alleen begonnen, maar speel nu ook samen met me broer. geweldig man, heeft al wat nachtelijke uurtjes gekostVos schreef:totdat je bij level 8-5 komt.... wat een kötzooitjeMerijn schreef:Die nieuwe Super Mario Bros. op de Wii is echt verslavend!!
Ad van Haperen schreef:Iemand al ervaring met het modden van een gc2-d3 dmv een wiikey?
Die grapjassen bij nintendo hebben de hele d2 eraf gehaald waar je normaal omheen soldeerd...
Vroeger teveel gespeeld, net zoals keen dreams en dat soort spellen, prachtig.Xabre schreef:kent iemand prince of persia nog![]()
[img]http://tweakers.net/ext/f/w7R1IOWD6qmoy ... B/full.gif[/img]
Hoe dat stomme poppetje ook altijd heen en weer rent.. dat met die Peugeot maakt 'm echt afJohan Hogervorst schreef:Vroeger teveel gespeeld, net zoals keen dreams en dat soort spellen, prachtig.Xabre schreef:kent iemand prince of persia nog![]()
[img]http://tweakers.net/ext/f/w7R1IOWD6qmoy ... B/full.gif[/img]
Yep, heb ik.-Ray- schreef:speelt er hier iemand snes games op de wii via een snes emulator? jij ferdy?
die emulator kan je zeker alleen maar installeren als je ook homebrew gebruikt?
heb wel al zitten zoeken op google maar kom zoveel blaat tegen dat ik denk dat er vast wel mensen zijn die dat ff handiger uit kunnen leggen hoe je dat het simpelst installeert....
help