Ik denk dat de eerste stint voor jou is, Dolfie!

Die tukkers zijn taaie rakkers MerijnMerijn schreef:Gaat het hoe dan ook door, Dolf? Als het net zo hard sneeuwt als dat het hier vandaag gedaan heeft, dan lijkt het me niet echt verantwoord om de baan op te gaan...Zou wel jammer zijn!
Ja, dat heb ik gemerkt!!!!Merijn schreef:Ok, dat vond ik namelijk wel meevallen.Lekker glibberen, maar het ging best goed! Goeie inhaalrace gereden... 11 >> 4!
Dan heb je ook geen rubber inlegkruisje voor je zitje meer nodig.....Merijn schreef:Ik ben echt benieuwd naar zondag... Ik ga denk ik mijn volledige garderobe aantrekken om het een beetje op temperatuur te houden.
Die is al lang volgeboekt best jongenPriyantha schreef:Dolf, de eerstkomende kartdag, zondag dus, komt voor mij helaas te vroeg...
Jups ik ben (gelukkig) in de wardolf jans schreef:Die is al lang volgeboekt best jongenPriyantha schreef:Dolf, de eerstkomende kartdag, zondag dus, komt voor mij helaas te vroeg...![]()
Ben je niet in de war met het geplande kampioenschap van volgend jaar?
Gaat het wel een beetje makker??
Inmiddels mag het naar buiten kijkend iedereen duidelijk zijn waarom de geplande race van vandaag niet doorgaat.dolf jans schreef:RACE AFGEBLAZEN EN VERZET naar 10 januari!
Nadere mededelingen volgen...........
Als je voor 24 Januari nog mensen zoekt weet je me te vindendolf jans schreef:David en ik zijn net terug van de kartbaan:
Ze durven het niet aan morgen![]()
Er lag een laagje ijs met daarover heen wat sneeuw.
Omdat ze vanavond en vannacht veel sneeuw verwachten is de race verschoven naar zondag 24 januari.![]()
Watjes wat mij betreft.![]()
Morgen is het de hele dag droog en zouden we pas om 13.30 rijden. Genoeg tijd voor effe schuiven en dan strooien...... zou je denken.
De eerste race van ons RTCdreamteam wordt nu misschien zondag 10 januari en vervolgens dan 24 januari...
me broer 1e heat 37,77 en ik 2e heat eerste met 38,05Wouter de Wit schreef:Rondetijd opgenomen Ray??-Ray- schreef:gisteravond nog ff binnen wezen karten op Silverstone, dat was zonder handschoenen al zowat niet te doen