megane scenic wisselede toerental stationair draaien
hey zoals de titel het al zecht wanneer ik terug schakel naar 2de of sta te wachten aan de lichten durft de wagen uitvallen zowel warm als koud heeft er iemand een idee hoe dit komt ik heb al reeds aan het zoeken geweest maar vind hier nu niet echt veel van wel bij autos met lpg maar dat heb ik niet alvast bedankt
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Om wat voor motortype gaat het ?
een 1600CC
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Als het een 1.6 16V (K4M) betreft dan zou je kunnen overwegen om het gasklephuis schoon te maken, dit is een veel voorkomend probleem bij die motoren.
Bij een 1.6 8V (K7M), is het vaak de stationair regelklep in de inlaat die vast zit, even er uit halen en doorspuiten met remmenreiniger of carburateurreiniger. paar keer in en uitschuiven en weer monteren.
Succes !
Bij een 1.6 8V (K7M), is het vaak de stationair regelklep in de inlaat die vast zit, even er uit halen en doorspuiten met remmenreiniger of carburateurreiniger. paar keer in en uitschuiven en weer monteren.
Succes !
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
1998 is een phase 1 dus zal een K7M zijn, de 1.6e dus.
Waarschijnlijk die stappenmotor idd (stationaire regelklep)
EDIT: kijk hier http://www.meganeclub.nl/index.php?opti ... &Itemid=47
Waarschijnlijk die stappenmotor idd (stationaire regelklep)
EDIT: kijk hier http://www.meganeclub.nl/index.php?opti ... &Itemid=47
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
hey thik ga straks eens kijken of het dan is opgelost laat jullie n iets weten zo snel ik kan
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Het is wel aan te raden om meteen het gasklephuis ook te reinigen
dat wilt ook goed helpen,als de stappenmotor vies is.
overgens als de stappenmotor defect zou zijn,koste voor nieuwe is 80,-
dat wilt ook goed helpen,als de stappenmotor vies is.
overgens als de stappenmotor defect zou zijn,koste voor nieuwe is 80,-
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
wel ik heb gisteren avond in een rapje er eens naar gekeken en hijak zo zwart als zwart ik heb er dan even overgeweest met een handoek en het is idd al veel beter straks met rijniger nog eens overdoen
alvast bedankt
alvast bedankt
-
- Contacteer:
reinigen met een spuitbus carburator cleaner !
en alle randjes ook weghalen
die stappen motor wel daarna met iets van kruipolie doorspuiten zodat ie niet te schraal wordt
wat ook veel wil gebeuren bij zo een 8 klepper is dat het slangetje van de mapsensor inscheurd bij de sensor zelf of op de aansluiting van het spruitstuk
en alle randjes ook weghalen
die stappen motor wel daarna met iets van kruipolie doorspuiten zodat ie niet te schraal wordt
wat ook veel wil gebeuren bij zo een 8 klepper is dat het slangetje van de mapsensor inscheurd bij de sensor zelf of op de aansluiting van het spruitstuk
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break