Was dat een optie ofzo toendertijd? Staat hier ook al 1 in sittard.Arco Straver schreef:Gmmzz... klopt ja.

Was dat een optie ofzo toendertijd? Staat hier ook al 1 in sittard.Arco Straver schreef:Gmmzz... klopt ja.
Is dacht ik die van Veban zelf?Patrick.B schreef:Vandaag een megane station RS gespot:
[img]http://img51.imageshack.us/img51/8404/dsc00117e.jpg[/img]
Sander2 schreef:Vandaag Patrick B. gespot te voet.
Waar reed jij danMichel D. schreef:Vorige week zaterdag in Boskoop op de parkeerplaats tegenover m'n ouders een Clio RS 78-GV-BR. Nog niet bekend trouwens!
Afgelopen dinsdag ter hoogte van de passage Leon met z'n 16v'tje
Kan Rontwingo zijn geweest.Clio1985 schreef:Vandaag op scheveningen rond uur of 2 een Rode Twingo RS.
Op de terugweg nog even gekeken, zal idd Joure geweest zijn, dat ze daar de A7 op zijn gegaan.Edward schreef:Dus wel een 16v?
Was te druk met foto maken, is compleet langs me heen gegaan.
Ze gingen er daar op het knooppunt ook vanaf, zou goed kunnen dat dat naar Joure was idd.Zaten in ieder geval na het knooppunt niet meer in m'n binnenspiegel.
Erg mooie auto idd!
iritante? hoelaat was dit ? ik reed er namelijk maar dat was rond 3 uur geloof ikWouter de Wit schreef:Vriend van me belde me dat er een irritante Clio Williams / Clio 16v Williams wanabee was vanmiddag op de A20 tussen Rotterdam en Gouda.
Hij reed in een witte ibiza diezhel met zwart velgen, en had geen zin om te spelen.