F-turbo
is het zachte materiaal van die schalen niet juist bedoelt om de krukas te sparen?
Hee Jo,
Zijn dat DL's van ACL?
die heb ik hier ook al een paar gebruikt, prima lagers verder hoor, alleen zijn ze een keer zo duur als de FM's...
Heb alleen (gelukkig) nog geen motor open hoeven halen met deze lagers...
Zijn dat DL's van ACL?
die heb ik hier ook al een paar gebruikt, prima lagers verder hoor, alleen zijn ze een keer zo duur als de FM's...
Heb alleen (gelukkig) nog geen motor open hoeven halen met deze lagers...
anytime...
Misschien een late reactie, maar om nog even terug te komen op de temperatuur van je koelwater..
Een elektrische waterpomp met een regelaar kan je misschien ook helpen..
Kan je instellen hoe snel hij moet draaien bij welke temperatuur..
Een elektrische waterpomp met een regelaar kan je misschien ook helpen..
Kan je instellen hoe snel hij moet draaien bij welke temperatuur..
sneller pompen geeft geen lagere temperatuur. Als je snel pompt koelt het ook minder af in de radiator.
Nee, hij wil zijn koelwater graag snel opwarmen... Vandaar dat ik deze optie gaf..
Niet sneller opwarmen, op temperatuur houden als ik aan het rijden ben. Als ik lang genoeg wacht haalt ie 80°, max 85. Vanaf dat ie gaat rollen dropt ie weer als een bezettene. Bij deze buitentemperatuur van ongeveer 7° krijg ik op de snelweg amper 50/55° bij ekaar gesprokkeld bij 120 km/u. Als ik het in men hoofd haal 140 of meer te rijden dan gaat ie onder de 40°.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Uberhaupt een thermostaat gemonteerd?
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
sensortje op de verkeerde plek zitten ?-jo- schreef:en toch is het zo, ik heb er een nieuwe VDO + sensor inhangen.Abel schreef:Jo dat kan toch niet kloppen? 55 dan is de thermostaat toch wel weer dicht?
rev it like a rental
toch klopt er iets niet, kan het zijn dat het circuit van een 21 gewoon niet optimaal is gemaakt waardoor hij alsnog niet warmer word met de thermostaat afgesloten?
zag gister ook al een 21 rijden met karton voor de voorkant....
-
- Car: R19.R
Och de RS wordt uiteindelijk wel warm, duurt alleen wat langer 

tzal eerder te maken hebben met de spullen die erop zitten. Volgende week gaat de thermostaat eruit, dan komt het origineel europacup onderdeel in de plaats.tutuur schreef:toch klopt er iets niet, kan het zijn dat het circuit van een 21 gewoon niet optimaal is gemaakt waardoor hij alsnog niet warmer word met de thermostaat afgesloten?
dat zeg ik tochrobert001 schreef:De 21 europa cup heeft toch geen thermostaat........

-jo- schreef: Volgende week gaat de thermostaat eruit, dan komt het origineel europacup onderdeel in de plaats.