Karp schreef:Zojuist een GTT BS in de showroom van vakgarage Bodegraven.
zou em zo omruilenChris schreef:Vandaag te Bodegraven de 20-JXV-4, nog zo'n GT waar ik hetzelfde over denk...

Karp schreef:Zojuist een GTT BS in de showroom van vakgarage Bodegraven.
zou em zo omruilenChris schreef:Vandaag te Bodegraven de 20-JXV-4, nog zo'n GT waar ik hetzelfde over denk...
Die 19 is een zwarte, woont in de Sniep (type heks)Clio1985 schreef:Vanmiddag in Waddinxveen een Renault 19 blauw GG-LP-15 (16V)
Zag michel ook nog in zijn dagelijks vervoer.
nee de Safrane , en idd die uit de SniepMichel D. schreef:Die 19 is een zwarte, woont in de Sniep (type heks)Clio1985 schreef:Vanmiddag in Waddinxveen een Renault 19 blauw GG-LP-15 (16V)
Zag michel ook nog in zijn dagelijks vervoer.
Welke zag je? Als het de Williams was, dan zag je Miranda
Zelf vandaag nog op de A13 gezien: een 19 cabriolet in fluoriserend geel en oranjeLaat ik zo zeggen, is niet mijn smaak.
Wouter de Wit schreef:Wat dan? Heb ik iets gemist??Egon schreef:mooi spul in Ermelo gezien vandaag
Zal SanderRS zijn geweest uit Rijswijk.Jaap J. schreef:Wiens gele-RS-met-zwarte-velgen zag ik gisteren rond 22.10 bij de afslag 's Gravenzande (einde A20)? Ik stond te wachten bij het verkeerslicht in tegenovergestelde richting...
En bedankt kerel, maar zilver je bedoeld grijs denk ik.GJ schreef:Net iets na half 11 gespot in Nijmegen onder de spoortunnel:
Zilvere Renault Twingo RS
43-JBJ-7
Geen foto kunnen maken.