ACT: Films&Series
Hoogste kwaliteit is gewoon Kabel.
Digitenne is erg plaats en weer gevoelig en geeft lelijke blokken als je pech hebt, over HD kwaliteit maar niet te spreken.
Internet/IPTV is tussen Digitenne en kabel in. HD is wel mogelijk.
Schotel is vergelijkbaar met IPTV.
Ik erger me erop dat ik, om TV te kunnen kijken waar het maximale van mijn TV gebruikt wordt, ik nog altijd op één klote aanbieder Ziggo aangewezen ben.
Digitenne is gewoon als je genoegen neemt met gewoon TV en er geen 3, 4 tientjes voor wil neerleggen.
Digitenne is erg plaats en weer gevoelig en geeft lelijke blokken als je pech hebt, over HD kwaliteit maar niet te spreken.
Internet/IPTV is tussen Digitenne en kabel in. HD is wel mogelijk.
Schotel is vergelijkbaar met IPTV.
Ik erger me erop dat ik, om TV te kunnen kijken waar het maximale van mijn TV gebruikt wordt, ik nog altijd op één klote aanbieder Ziggo aangewezen ben.
Digitenne is gewoon als je genoegen neemt met gewoon TV en er geen 3, 4 tientjes voor wil neerleggen.
Zeker waar, er is geen betere.Merijn schreef:Ziggo heeft wel de beste beeldkwaliteit, als het gaat om digitale tv. Althans, dat heb ik me laten vertellen.
Maar ja ... echt een top aanbieder is het nu ook niet in klantvriendelijkheid en service. De CI+ interfaces halen ze eruit, heel erg gesloten, mijn best wel dure philips met CI interface werkt dus niet meer met ZIggo, en ik kan geen andere aanbieder kiezen of ik moet inleveren op kwaliteit en dan had ik ook een andere tvkunnen kopen... :/
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Da's stom inderdaad... Dan heb je fabrikanten die de noodzaak van zo'n kastje (en een extra afstandsbediening) overbodig maken, gaan ze dat blokkeren.
(Gewoon analoge kabel heeft toch ook nooit een extra kastje nodig gehad..
)
(Gewoon analoge kabel heeft toch ook nooit een extra kastje nodig gehad..

Nu nog.Merijn schreef:Huh?! Da's apart. Een vriend van me heeft een Philips en gebruikt gewoon een CI-module van Ziggo. Ik zou eens bellen, als ik jou was!
http://tweakers.net/nieuws/64161/ziggo- ... pdate.html
dat zal lekker worden. me ouders hebben een nieuwe Philips gekocht, ik zo'n ding erin gefrot, even firmware geupdate en het werkt echt perfect. moet ik ze straks weer uitleggen hoe zo'n digitale ontvanger werkt, afstandsbediening erbij.... joepie 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Als ik dat Tweakers artikel zo lees, gaat het alleen om de Alphacrypt CAM module?Het kabelbedrijf stelt dat het met de deadline van 2 februari aan bezitters van de CAM-module en een CI+-televisie voldoende gelegenheid geeft om over te stappen naar een CI+-compatibele module
En kun je gewoon een andere module kopen, mocht je de ongelukkige bezitter zijn van zo'n ding.
Dus dat CI+ blijft nog gewoon zo te zien....
Vind het een erg onduidelijk artikel trouwens.
En dat dit nu onmogelijk wordt gemaakt, heb je dan te danken aan die mensen die gratis proberen mee te liften, zo hebben wij hier ook een ongecertificeerd schotel ontvangertje staan, die nu niet meer werkt met de nieuwe smartcard van Canal Digitaal.
Gevalletje goedkoop is uiteindelijk duurkoop
wacht het wel ff rustig af
Als eht een nieuwe CI+ is gaat het wellicht, mijn tv heeft een gewone CI (pfl9600 serie)-Ray- schreef:dat zal lekker worden. me ouders hebben een nieuwe Philips gekocht, ik zo'n ding erin gefrot, even firmware geupdate en het werkt echt perfect. moet ik ze straks weer uitleggen hoe zo'n digitale ontvanger werkt, afstandsbediening erbij.... joepie
-
- Contacteer:
Haha sterkte, maar zo erg als hier zal het niet gaan. Ik heb vorig jaar mijn moeder uitgelegd hoe ze moest smsen op haar nokia 3410, dat heeft ook een zomervakantie geduurd, en vanaf 2 maanden terug begint ze met computeren, ze kan nu al amper een mail sturen.-Ray- schreef:dat zal lekker worden. me ouders hebben een nieuwe Philips gekocht, ik zo'n ding erin gefrot, even firmware geupdate en het werkt echt perfect. moet ik ze straks weer uitleggen hoe zo'n digitale ontvanger werkt, afstandsbediening erbij.... joepie
Dus ik houd het nog maar even bij de videobanden en videorecorder...

Mediacenter en die dingen komen wel.

Het zit zo:
CI+ toestel met Alphacrypt: vanaf 2 feb werkt de Alphacrypt niet meer (dus overstappen naar Ziggo CAM of losse decoder aanschaffen)
CI toestel met Alphacrypt: geen beperking in functionaliteit
Ziggo CI+ CAM's blijven gewoon, al werken ze niet in een CI toestel.
Ze zijn juist naar CI+ overgestapt in verband met HDCP (DRM). Dit heeft niets te maken met 'meeliften'. Met CI+ hebben ze meer controle over het signaal. Ze kunnen de werking van een Alphacrypt in een CI+ toestel uitschakelen: client side dus. Met 'gewone' CI kan dit niet.
CI+ toestel met Alphacrypt: vanaf 2 feb werkt de Alphacrypt niet meer (dus overstappen naar Ziggo CAM of losse decoder aanschaffen)
CI toestel met Alphacrypt: geen beperking in functionaliteit
Ziggo CI+ CAM's blijven gewoon, al werken ze niet in een CI toestel.
Ze zijn juist naar CI+ overgestapt in verband met HDCP (DRM). Dit heeft niets te maken met 'meeliften'. Met CI+ hebben ze meer controle over het signaal. Ze kunnen de werking van een Alphacrypt in een CI+ toestel uitschakelen: client side dus. Met 'gewone' CI kan dit niet.
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Mee eens.Jacob Priem schreef:Ik heb hem gisteravond gezien (en niet in slaap gevallen), ik vond het een goede film.
Eerlijk is eerlijk, het is wel een typische Tarantino film dus een middenweg "qua houden van" is er eigenlijk niet. De topper was voor mij ook niet Brad Pitt, maar Chritoph Walz (Col. Hans Landa).

Veel schokkerende beelden, echt Tarantino.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
net Coraline gekeken:
http://www.imdb.com/title/tt0327597/
8/10
Goede animaties ! Film heeft wel wat weg van Tim Burton's werk.
Niet geheel geschikt voor jonge kinderen eerlijk gezegd.
http://www.imdb.com/title/tt0327597/
8/10
Goede animaties ! Film heeft wel wat weg van Tim Burton's werk.
Niet geheel geschikt voor jonge kinderen eerlijk gezegd.
Vanavond gekeken naar Home:
http://www.imdb.com/title/tt1014762/
9/10
Lijkt qua opzet op Earth, maar deze maakte toch meer indruk. Erg mooie beelden, duidelijke uitleg en niet alleen maar een pessimistische insteek !
Daarna De Laatste Dagen Van Emma Blank:
http://www.imdb.com/title/tt1239446/
8/10
Goede Nederlandse film. Af en toe wel wat vaag en het plot bouwt zich door de film heen op. Goed acteerwerk en onverwachte wendingen. Vooral de hond Theo is wel vermakelijk
http://www.imdb.com/title/tt1014762/
9/10
Lijkt qua opzet op Earth, maar deze maakte toch meer indruk. Erg mooie beelden, duidelijke uitleg en niet alleen maar een pessimistische insteek !
Daarna De Laatste Dagen Van Emma Blank:
http://www.imdb.com/title/tt1239446/
8/10
Goede Nederlandse film. Af en toe wel wat vaag en het plot bouwt zich door de film heen op. Goed acteerwerk en onverwachte wendingen. Vooral de hond Theo is wel vermakelijk

Heb vannacht Final Break ff gekeken. Niet onaardig. Ik vond hem in ieder geval beter dan dat langdradige seizoen 4.martijn williams schreef:ja dat noemen ze de Final Break.Chris schreef:Mwoh, ik vond seizoen 4 errug langdradig...
1 & 2 waren in mijn ogen de beste, en wat mij betreft hadden ze daarna mogen stoppen...
Nooit geweten dat er ook een film van was...
Die heb ik ook liggen en kijk ik er achteraan!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
wel knap hoe ze zoveel "actie" in 2 afleveringen weten te proppen terwijl ze over de rest van S4 zo lang deden 

Het is wel geen film of serie, maar ik zag bij alberto stegeman wel heel lang een 5 gt turbo in beeld.
Publiciteit in het geheel was niet echt positief, wat die 5 er mee te maken had weet ik niet, schoon mama kwekte iedere keer erdoor
Is er iemand die dit ook heeft gezien?
Publiciteit in het geheel was niet echt positief, wat die 5 er mee te maken had weet ik niet, schoon mama kwekte iedere keer erdoor

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
heb een stukje gezien maar dit viel me niet op, kleur etc?Patrick schreef:Het is wel geen film of serie, maar ik zag bij alberto stegeman wel heel lang een 5 gt turbo in beeld.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Kleur wit, stond achter hem in beeld toen hij sprak..... was een foto van een 5 gt turbo...... en heel duidelijk en lang!
Ik zeg nog tegen Veronique "daar gaat onze geloofwaardighied van net volk in een 5-je" .
Het was echt duidelijk en lang in beeld, dus begrijp niet dat je dat niet gezien kan hebben?
Ik zeg nog tegen Veronique "daar gaat onze geloofwaardighied van net volk in een 5-je" .
Het was echt duidelijk en lang in beeld, dus begrijp niet dat je dat niet gezien kan hebben?
Jawel, was stegeman in deze serie:Patrick schreef:Het is wel geen film of serie, maar ik zag bij alberto stegeman wel heel lang een 5 gt turbo in beeld.
http://www.youtube.com/watch?v=69I6wf06AVM
kijk maar bij 4:30.
is een witte GTE trouwens.
Hahahaha,ja gouden tijden
Maar heb het filmpje bekeken en ik begrijp nu de achtergrond die hij had in zijn intervieuw. Was gewoon een achtergrond pooster met "zijn 5-je"
waardoor helaas een - op de renaultjes 5 komt te staan

Maar heb het filmpje bekeken en ik begrijp nu de achtergrond die hij had in zijn intervieuw. Was gewoon een achtergrond pooster met "zijn 5-je"
waardoor helaas een - op de renaultjes 5 komt te staan

-
zei toch een stuk, heb niet de hele aflevering gezien.Patrick schreef:Kleur wit, stond achter hem in beeld toen hij sprak..... was een foto van een 5 gt turbo...... en heel duidelijk en lang!
dat 5je is nog eens gespot bij een sloop ofzo volgens mij(ongesloopt en dus misschien nog wel rijdende), chris weet er wel meer van..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ding staat nog op kenteken maar laatste overschrijving en apk zijn uit 2005 ? filmpje is uit 2007 ?
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 81#1551281
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 81#1551281
Trust me. I know what I'm doing.
Vandaag in de bioscoop naar avatar in 3D gaan kijken.
na een hoop recenties over hoe suf het verhaal niet moet zijn een beetje met gemengde gevoelens naar de bioscoop gegaan.
Maar mensen: dit mag je niet missen. Wat een gigantisch prachtige film. Ik wist niet dat je 3D zo prettig kon weergeven, na een half uurtje wennen kijkt het zo heerlijk weg en is het genieten met volle teugen.
Het verhaal is natuurlijk zo zoet als ik weet niet wat, maar dat hoort erbij. Het hele knusse verhaaltje moet je gewoon meetrekken in de romantiek van dit visueel gebeuren, samen met de prachtige actie is dit gewoon één van het indrukwekkendste wat ik ooit heb gezien op het witte doek. Een ingewikkeld verhaal zou je aandacht van de hele planeet Pandora alleen maar afleiden. Niet doen dus, deze film is zo perfect wat ie is.
Gewoon een dikke vette 9,5 uit 10 (omdat ik de eerste 10 minuten moest wennen aan de 3d weergave).
Ubervet!
na een hoop recenties over hoe suf het verhaal niet moet zijn een beetje met gemengde gevoelens naar de bioscoop gegaan.
Maar mensen: dit mag je niet missen. Wat een gigantisch prachtige film. Ik wist niet dat je 3D zo prettig kon weergeven, na een half uurtje wennen kijkt het zo heerlijk weg en is het genieten met volle teugen.
Het verhaal is natuurlijk zo zoet als ik weet niet wat, maar dat hoort erbij. Het hele knusse verhaaltje moet je gewoon meetrekken in de romantiek van dit visueel gebeuren, samen met de prachtige actie is dit gewoon één van het indrukwekkendste wat ik ooit heb gezien op het witte doek. Een ingewikkeld verhaal zou je aandacht van de hele planeet Pandora alleen maar afleiden. Niet doen dus, deze film is zo perfect wat ie is.
Gewoon een dikke vette 9,5 uit 10 (omdat ik de eerste 10 minuten moest wennen aan de 3d weergave).
Ubervet!