Thursday Nightmeeting Maastricht

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Johan Hogervorst
Contacteer:

Haha dat is wel waar, ach met karten zorg ik dat ik er dan wel bij ben. Iig een super gezellige avond gewenst! (Y)
Patrick

Wat is dat toch fijn,.....wat een leuke posts toch :pompom2:
Wat een feest :pompom:
Leuk die spontane reacties hier uit het zuiden :pompomangry:

(Y)
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Johan Hogervorst
Contacteer:

Het is beetje een dooie boel ja, waar zijn al die leden die er dan vroeger wel bij waren kennelijk? :P
oldskool

Joopieboy schreef:Het is beetje een dooie boel ja, waar zijn al die leden die er dan vroeger wel bij waren kennelijk? :P
die zyn heel stil naar het noorden van het zuiden verhuisd. (D) .
en sommige hebben een vrouw en kinderen ,andere intresses.
Johan Hogervorst
Contacteer:

Dat zal het zeker zijn ja. :P
Egon

het is anders wel weer eens tijd voor een meetinkje in het mooie zuiden
ben vaak genoeg in de buurt. Ik zit momenteel veel in Landgraaf. is een stukkie van niks naar de mac in Maastricht
Riël
Über-Spammer

Joopieboy schreef:Het is beetje een dooie boel ja, waar zijn al die leden die er dan vroeger wel bij waren kennelijk? :P
Als ze er nu bij waren waren het niet de 'leden die er vroeger bij waren'.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Johan Hogervorst
Contacteer:

:(

Huh wat? (0)

Ik bedoelde meer op wat bv patrick zei, dat er vroeger veel meer mensen kwamen en veel ervan nu niet meer komen. :P
Riël
Über-Spammer

Ja vroeger is echt 6 jaar geleden hoor ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Egon

Joopieboy schreef::(

Huh wat? (0)

Ik bedoelde meer op wat bv patrick zei, dat er vroeger veel meer mensen kwamen en veel ervan nu niet meer komen. :P
kan verandering in komen. ik heb wel weer eens zin in een gezellige meeting
Johan Hogervorst
Contacteer:

Owwww is dat al zo lang, dacht al. :P

En dat is prima egon, worden er langzaamaan al wat meer. :D
Egon

verder misschien even de leden van destijds even pm-en. De meeste zijn nog wel regelmatig online toch?
oldskool

Egon schreef:verder misschien even de leden van destijds even pm-en. De meeste zijn nog wel regelmatig online toch?
de meeste gaan vrydag ff iets eten meen ik . :( :D
Egon

bij de mac?

Kan de meeting dan niet gewoon naar de vrijdag verplaatst worden dan?
:smile:
oldskool

Egon schreef:bij de mac?

Kan de meeting dan niet gewoon naar de vrijdag verplaatst worden dan?
:smile:
pfffffffffffffff
we gaan naar de griek en er is nog plaats voor de last minute mensen . dus ??????????????
wel om uiterlyk 18:00 by de mac zyn . ??
Patrick

Marcel, Veronique en ik gaan niet bij de mac kunnen zijn... wij zullen de mensen moeten ontvangen bij de griek :)

Want er zijn mensen die rechtstreeks gaan en die zullen we toch bij de griek willen opvangen.
Er zijn toch wat mensen die later kunnen komen in verband met werk, zij kunnen pas om half 7 op het werk vertrekken dus die zullen pas om 7 uur aanwezig zijn.
Dus vanaf half 7 ben je vroeg genoeg :wink:

Ik zal de mensen nog even een sms je sturen dat men weet dat een half uurtje later geen kwaad kan. Zal voor veel mensen ook wel fijn zijn daar toch veel mensen laat van het werk zijn en ze zich dan moeten haasten.

We hebben er zin an :lol:
oldskool

zo heren en dames nog bedankt voor wederom een gezellige avond .
zo als gewoonlyk weer gruwelyk gelachen en lekker gegeten gedronken met mate .. :p
nu het volgende event is ook al weer bekend . (Y)
willen jullie er dan wel voor zorgen dat onze Patrick minder spraakwater tot zich kan nemen.
wat kan die vertellen zeg. :worship:
hy had zelfs geen tyd om zen bordje leeg te eten.. (0)
Patrick het was weer gruwelyk lache , maar de volgende keer wel echt bier drinke he in plaats van dat vocht uit Amsterdam.
zal eens kyken of ik daar ook weer by aanwezig zal zyn .
ik zeg bedankt iedereen (D)
Patrick L.

geslaagde avond gisteren, soort reunieetje, leuk dat danny en dave er ook bij waren. Voor herhaling vatbaat (Y)
Egon

en nu weer een ouderwetse meetingavond bij de mac!
@ Riël: ik neem wel weer mijn bouwlamp mee.
Misschien kan er dan weer gesleuteld worden. :)
Johan Hogervorst
Contacteer:

Laatste keer was wilco ook al aan het sleutelen aan zijn 5, kennelijk een traditie? Maar ik heb wel weer zin in een meeting! :D
oldskool

[quote="Joopieboy"]Laatste keer was wilco ook al aan het sleutelen aan zijn 5, kennelijk een traditie? Maar ik heb wel weer zin in een meeting! :D[/quot]eind januari karten das vroeg genoeg en is lekker binnen als zynde de volgende meeting (D) .
Patrick

Ik had gisteren een leuk verhaal in elkaart gestoken, wil een smiley toevoegen en vast loper :@

Maar goed dan moet het maar in stukjes :grin:
Het is zeker vroeg genoeg om weer samen te komen in januarie, dan heb je weer wat te vertellen en te lachen. En een beetje karten maakt het daarbij nog leuker omdat je je ff lekker los kan laten :D

Misschien dat er daar ook een combinatie met eten is, ik heb geen idee maar is het de moeite om dat eens te vragen. Wie weet is er een leuke combinatie van!

Ik kan me voorstellen dat mensen er nu weer zin in hebben, is te begrijpen. Maar ik heb zelf het idee dat het beter werkt als we samen als we bij elkaar gekomen zijn op dat moment aan elkaar vragen wat we kunnen doen een volgende keer.
Nu hebben we het kart idee, en wat daarna gaat komen zien we wel.
Wel is er sprake geweest van een puzzelrit, we hebben het idee om een combi rit te maken van de eerste rit de wij bij renault sportives hebben gereden in de ochtend en een rit in het bezit van Patrick Lukkes.
Dus als we het zo kunnen doen dan houden we er een beetje grip op en kan iedereen een beetje ernaar toe leven.

We willen iedereen nog even bedanken voor de gezellige avond bij de griek, het was bere gezellig en ik heb volgens mijn mega behoorlijk lopen lullen :lol:
Ach als je het maar naar je zin hebt zeg ik maar, maar het is natuurlijk alleen mogelijk met jullie erbij :wink:

Mensen we houden contact, en voor diegene die weinig hier lezen, hele fijne dagen en een goed uiteinde :beer: We spreken snel weer :bye:
oldskool

ja dat klopt zie jouw en myn reactie . maar je moet ook niet te veel willen zo vlug achte relkaar .
als na het karten de rit zo rond eind april / mei zou doen is vroeg genoeg lykt me .
wie er dan mee gaan zien we dan wel .
Rob

Patrick. Wij hebben het erg leuk gehad vrijdag! Wel een beetje moe aan het eind, maar flink gelachen.

(Y) Voor de organisatie.
Patrick

Hey Marcel, wat jouw reactie betreft........zorg dat je erbij bent alsjeblieft, je hoort erbij netn aals ieder ander.
Het is verplicht om erbij te zijn de volgende keer :lol: dus dan weten jullie dat :wink: :)
marco

Hallo mensen

Wil jullie bij deze hele fijne feestdagen en een gezond 2010 toewensen.En mogen al jullie renaultjes schade en pech vrij blijven in 2010 (Y) :D

greetz marco
Ruudjuh

Hey allemaal, ik heb al lang nix meer laten horen k heb namelijk ook al een tijdje zonder clio gezeten
(kwam maar niet door de APK) maar ik heb hem vandaag weer opgehaald met n nieuw blokje erin
(2.0 16v met ITB's :worship: ) dus ik zal weer iets meer actief worden wat betreft meeting's ed.
En als afsluiter natuurlijk allemaal een fijne kerst en een gezond 2010!
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
Rik

Hey Ruud eindelijk goed om te horen dat je hem eindelijk terug hebt.

Iedereen fijne feest dagen en een gelukkig 2010 en veel renault rij plezier :beer:
Patrick L.

Voor iedereen hier, fijne en gezellige kerstdagen :wink2: en een gezond en veilig 2010. Dat we komend jaar weer nieuwe renault projekten mogen starten en/of afmaken ^O^
Patrick

Patrick L. schreef:Voor iedereen hier, fijne en gezellige kerstdagen :wink2: en een gezond en veilig 2010. Dat we komend jaar weer nieuwe renault projekten mogen starten en/of afmaken ^O^
Nog meer projecten :( ik gaat die projecten eens afmaken die ik heb lopen nu :lol:
Ben blij als de blauwe de openbare weg weer mag raken, en ja de EBS wat kleine dingen zoals verlagen en misschien wat ander rolmateriaal.
Voor de verlaging ben ik op zoek naar een kameraad om te helpen :grin:

Verder de beste wensen mensen (Y)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Zo das snel, nu al foto's :p
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Patrick

Ja snel hè :p

Laat ik het zo zeggen, ben ten eerste een beetje afhankelijk van mijn vrouwtje daar het mij niet zo goed lukt om foto's te plaatsen.
Maar was het eigenlijk vergeten :( maar blijft natuurlijk leuk want niemand rekent er nog op en ziet in ene die foto's :)

Dus mensen zie hier de winnaars van de puzzelrit de mannen van de "heuvelland express" trotse winnaars maar zeker verraste winnaars :lol:
Er zat 16 seconden verschil in hun tijd met de gestelde tijd, en gezien de situatie best wel bijzonder.
Jawel mensen, dit soort dagen gaan wij zeker nog eens mee maken want het is super leuk om te doen, vooral met een groep als deze :wink:
Patrick

Mensen wees niet bang,.............. na 34 wordt het gewoon 35 :wink:
Johan Hogervorst
Contacteer:

Ziet er echt heel gezellig uit, heb weer zat gemist.

En zo te zien had zelfs de camera moeite om scherp te stellen, dus zal maar niet vragen hoe sommige er aan toe waren. :D
Plaats reactie