[Clio 1.8 16V] Arco's "La Salope Noire" VERKOCHT
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Zal morgen ff wat meten.jacques schreef:Arco, als je de maten van dat busje even op de site zet, dan kunnen anderen het na (laten) maken. Straks zit die onder je auto en kun je er niet meer bij.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Kan niet vinden ???antoine schreef:Kijk eens op die nieuwe site bij download...Arco Straver schreef: Kwa documentatie voor een cup 16V heb ik niets ...

Of moet ik toh m'n lenzen in doen ??

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Wordt ik nu geassocieerd met Sjonnies ??-Ray- schreef:gisteren de herhaling gezien van radar meen ik. stukkie over Arco auto's in Hoofddorp, prachtig

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Vous etes merveilleux !!!!!!antoine schreef:http://www.renaultclio16v.nl/download/download.html

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Die informatie is ook vrij sumier trouwens...Arco Straver schreef:Vous etes merveilleux !!!!!!antoine schreef:http://www.renaultclio16v.nl/download/download.html
Wat plaatjes met artikelnummers en that's it.

Met de GT Turbo is dat anders. Veel informatie, maten en uitgebreide illustraties van hoe het zit.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ah .... er is dus nog meer ??



5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Ja, nog een pagina of 300..
Je was opzoek naar deze pagina?
http://renault5at.hyves.nl/album/222688 ... 18/0/GoWf/

Je was opzoek naar deze pagina?
http://renault5at.hyves.nl/album/222688 ... 18/0/GoWf/
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Dat lijkt meer op een werkplaatshandboek.
Maar ja. Zoiets bedoelde ik.
Maar ja. Zoiets bedoelde ik.

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Vanmorgen vroeg en vanmiddag aan het eind van de dag "ff" bezig geweest met de cupdempers.
Ze zitten er onder.
Dit is de montage volgorde. De moer van eerdere foto's komt dus te vervallen. De veerring is de "stop" naar boven toe.
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... evesti.jpg[/img]
Daar hoort dat veerringetje
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... ngetje.jpg[/img]
Zo valt het dus allemaal in elkaar.
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... lgorde.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... tsvoor.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... ksvoor.jpg[/img]
Zo weinig veerweg heb je dus ...
Niets dus denk ik zo.
Wiel hangt dus los aan de schokdemper. Ik moest een pootje gebruiken om het fusee vast te maken aan de schokdemper ipv naar beneden trekken ...
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... weinig.jpg[/img]
Zie de veerweg in vergelijk met achter.
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... ijkmet.jpg[/img]
Voor ligt ie nu een stuk lager als eerst. Gemeten vanaf de grond helt ie nu wel iets naar voren toe.
Camber staat nu nog verkeerd. -2.54 rechts. -1.46 links.
Sporing staat ook niet goed. Iets teveel toespoor nu. 1.12 rechts. 0.55 links.
Dus ook maar eens op zoek naar een setje Magic Camberbouten.
Van de week maar eens de spoorstangen los maken als mogelijk ...
Of het komt door de uitlijning, of het ligt aan de dempers, maar wat een hobbelbak is het nu zeg. Hij is zeker een stuk stugger nu, maar het lijkt ook wel of ik rij op alleen de veren of dat de banden zorgen voor de vering... Lijkt wel op een deinend schip af en toe...
@ Jacques : ik heb nog niet de maten van die busjes opgenomen. Je moet gewoon de standaard gebruiken die er op zitten.
@ Gerald : ik had ze dus niet nodig. Zondag tijdens ALV retour ??
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... hetdan.jpg[/img]
Ze zitten er onder.

Dit is de montage volgorde. De moer van eerdere foto's komt dus te vervallen. De veerring is de "stop" naar boven toe.
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... evesti.jpg[/img]
Daar hoort dat veerringetje
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... ngetje.jpg[/img]
Zo valt het dus allemaal in elkaar.
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... lgorde.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... tsvoor.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... ksvoor.jpg[/img]
Zo weinig veerweg heb je dus ...


Wiel hangt dus los aan de schokdemper. Ik moest een pootje gebruiken om het fusee vast te maken aan de schokdemper ipv naar beneden trekken ...
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... weinig.jpg[/img]
Zie de veerweg in vergelijk met achter.
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... ijkmet.jpg[/img]
Voor ligt ie nu een stuk lager als eerst. Gemeten vanaf de grond helt ie nu wel iets naar voren toe.
Camber staat nu nog verkeerd. -2.54 rechts. -1.46 links.
Sporing staat ook niet goed. Iets teveel toespoor nu. 1.12 rechts. 0.55 links.
Dus ook maar eens op zoek naar een setje Magic Camberbouten.

Van de week maar eens de spoorstangen los maken als mogelijk ...

Of het komt door de uitlijning, of het ligt aan de dempers, maar wat een hobbelbak is het nu zeg. Hij is zeker een stuk stugger nu, maar het lijkt ook wel of ik rij op alleen de veren of dat de banden zorgen voor de vering... Lijkt wel op een deinend schip af en toe...

@ Jacques : ik heb nog niet de maten van die busjes opgenomen. Je moet gewoon de standaard gebruiken die er op zitten.
@ Gerald : ik had ze dus niet nodig. Zondag tijdens ALV retour ??
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... hetdan.jpg[/img]
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: ma 7 jan 2008 21:04
- Locatie: oude pekela
mooi man dat je het spul eronder hebt.
ik heb nu precies hetzelfde eronder, maar ik heb geen veerringetjes gebruikt.
mijn oude poten hadden een dunne moer als borging, die heb ik gebruikt bij het monteren.
daarna de auto op de wielen zetten, moeren verwijderen en de bovenste schotels erop.
is geen probleem, alleen niet vergeten bij demonteren,
ik heb nu precies hetzelfde eronder, maar ik heb geen veerringetjes gebruikt.
mijn oude poten hadden een dunne moer als borging, die heb ik gebruikt bij het monteren.
daarna de auto op de wielen zetten, moeren verwijderen en de bovenste schotels erop.
is geen probleem, alleen niet vergeten bij demonteren,
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Oeh... die zou ik voor die paar centen er toch maar opzetten.
Oh ja... voor de oplettende kijker. Stofhoezen zijn gemonteerd.
Oh ja... voor de oplettende kijker. Stofhoezen zijn gemonteerd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Wat bedoel je met deinend schip? Je auto is qua vering veel stugger, dus je banden ga je meer van merken qua vervormen. Vind je hem niet gewoon meer stuiteren dan normaal?
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Als ik het ga vergelijken met m'n 5, rijdt dit niet lekker strak en hard zoals ik dat gewend was.
Wellicht dat toch de uitlijning roet in het eten gooit. Eerst dat maar ff goed zetten.
Demping is wel degelijk stugger als eerst, dat staat buiten kijf. Hier op het dorp kon ik bijna de klinkers tellen...
Wellicht dat toch de uitlijning roet in het eten gooit. Eerst dat maar ff goed zetten.
Demping is wel degelijk stugger als eerst, dat staat buiten kijf. Hier op het dorp kon ik bijna de klinkers tellen...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jawohl.. sachs!
-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Die tip heb ik ook al eens gehad ja.
Maar belabberde wegligging? Bandenspanning en die dingen wel ok?
En anders grotere maat velgen met plattere bandjes, word het ook stugger van.

Maar belabberde wegligging? Bandenspanning en die dingen wel ok?
En anders grotere maat velgen met plattere bandjes, word het ook stugger van.

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
volgens mij begrijp je het niet helemaal...Joopieboy schreef:Die tip heb ik ook al eens gehad ja.![]()
Maar belabberde wegligging? Bandenspanning en die dingen wel ok?
En anders grotere maat velgen met plattere bandjes, word het ook stugger van.
dus stugger is beter??
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Nja, als ik het zo lees deint hij heel erg op de banden omdat het onderstel te stug is? Dan zijn plattere banden een oplossing of niet?
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
mja, ik denk dat hij er maar aan moet wennen gezien die cup shit echt heel errug stug is..Joopieboy schreef:Nja, als ik het zo lees deint hij heel erg op de banden omdat het onderstel te stug is? Dan zijn plattere banden een oplossing of niet?
Banden met stuggere wangen kan ook helpen ipv naar lage bandjes te gaan, zoals semi's ofzo

maar goed, lijn eerst maar is uit..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Berichten: 1743
- Lid geworden op: wo 23 jul 2008 10:29
- Locatie: Zuid Limburg
- Contacteer:
Dat is waar, en semi's, ik zou er niet graag mee rijden op straat haha. 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Komt niet door de banden.
Komt door de standaard bestuurdersstoel. Die veert nogal.
In m'n 5 heb ik een kuip.
Komt door de standaard bestuurdersstoel. Die veert nogal.
In m'n 5 heb ik een kuip.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
ik zeg overschroevenArco Straver schreef:Komt niet door de banden.
Komt door de standaard bestuurdersstoel. Die veert nogal.
In m'n 5 heb ik een kuip.

-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: ma 7 jan 2008 21:04
- Locatie: oude pekela
ik moet ze even opzoeken, maar het is hier zoon grote bende dat ik ze niet vinden kan.Arco Straver schreef:Oeh... die zou ik voor die paar centen er toch maar opzetten.
Oh ja... voor de oplettende kijker. Stofhoezen zijn gemonteerd.
maar, even vraagje tussendoor, waar heb je je stofhoezen weg??
ik kan ze nergens vinden gisteren bij de brezan ook met hun in de boeken gekeken, maar niet wat we zochten.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Std hoes toch ook goed? Bij de dealer meen ik tientje per stuk ongeveer.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
De (originele) stofhoezen zaten erbij.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 215
- Lid geworden op: ma 7 jan 2008 21:04
- Locatie: oude pekela
past toch niet, omdat de zuigerstang veel dikker is.Jean-Paul-S schreef:Std hoes toch ook goed? Bij de dealer meen ik tientje per stuk ongeveer.
en voor achter past er ook niet veel. daarom de vraag.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
De hoes is toch gewoon de dikte van de onderpoot, dus zou hij gewoon op moeten passen?!
Zal eens wat testen
Zal eens wat testen

-
- Über-Spammer
- Berichten: 8858
- Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
- Locatie: Landgraaf
Zelfde zoals ik ookal zei dus
Lijkt me niet dat een std hoes niet past, dikke zuigerstang of niet, hoes zit over je onderpoot heen.
