*** Ardennenweekend 2009 *** AFTERCHAT ***
Mag ik dan weer met jou mee rijden?Merijn schreef:Nee, effe serieus... Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! En dat is is echt van toepassing op dit evenement! Ik ben er in ieder geval zeker weer bij volgend jaar. Hopelijk weerhoudt dat niemand om ook te komen.

wanneer? met dat oude 16klephok?
ja, dat bedoel ik.. met onze 16fleppert 
@Merijn... echt wel

@Merijn... echt wel

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Welke aso was dat danTim schreef: iedereen lekker door aan het karren, sommigen zelfs in de dorpjes nog

-
- Moderator
- Car: MB
Lul niet, we hadden drie kwartier eerder aan de ring kunnen zijn als jullie eens door zouden rijdenTim schreef:Als jullie dan maar wel iets rustiger rijden, het was wat vlot. Ik had echt moeite om te volgen!

@ Ronald; ergste was zelfs dat die aso er heel het weekend bij was

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Aaah die, die heb ik nog ingehaald jaTom schreef:Lul niet, we hadden drie kwartier eerder aan de ring kunnen zijn als jullie eens door zouden rijdenTim schreef:Als jullie dan maar wel iets rustiger rijden, het was wat vlot. Ik had echt moeite om te volgen!
![]()
@ Ronald; ergste was zelfs dat die aso er heel het weekend bij was![]()

Drie kwartier eerder??? Ik wou wel, ik hield de boel niet opTom schreef:Lul niet, we hadden drie kwartier eerder aan de ring kunnen zijn als jullie eens door zouden rijdenTim schreef:Als jullie dan maar wel iets rustiger rijden, het was wat vlot. Ik had echt moeite om te volgen!
![]()
@ Ronald; ergste was zelfs dat die aso er heel het weekend bij was![]()

En die aso was het hele weekend mee. Rob reed toch niet?

Ik hield gelukkig ook niks op 

Mensen, wat is een goed weekend dit jaar?

Inderdaad die stacaravans waren echt relaxed 

Megane R26 -> Megane 4 RS
Ondanks dat ik geen geld heb, wil ik graag ook weer luxieus zijnMerijn schreef:1tje waarin de hutjes nog te huur zijn...

Geen probleem om zo'n doos te delen met meerdere mensen overigens.
En zondag ringelingen! Yihaa

Weekend van 1 oktober?
10 hutjes vrij.
10 hutjes vrij.
Ik zeg doen 
Nu alleen nog slachtoffers vinden om de hut (en auto) mee te delen

Nu alleen nog slachtoffers vinden om de hut (en auto) mee te delen

Megane R26 -> Megane 4 RS
Das wel laat an sich, 24/25 sept? Dan is er op zondag ook TF 
18/19 kan ook, dan is TF op de 19e pas vanaf 13:30, maar de ervaring leert dat we tochnie veel vroeger zijn
Vrees dat in Oktober het weer wel enorm bagger is?

18/19 kan ook, dan is TF op de 19e pas vanaf 13:30, maar de ervaring leert dat we tochnie veel vroeger zijn

Vrees dat in Oktober het weer wel enorm bagger is?
Week daarvoor is corrado club er.
Ik wil graag wat later ivm organsiatie.
En ach, wat boeit het weer?
Altijd goed geweest toch ?
Ik wil graag wat later ivm organsiatie.
En ach, wat boeit het weer?

Altijd goed geweest toch ?

heb toch wel liever droog weer. me r1r's zijn bijna op en ik heb geen geld voor nieuwe 

ééééén keer, de allereerste. In augustusSteven schreef:Hehe ja we hebben gelukkig nooit tot onze enkels in het water gestaan daar![]()
Naja als Siem de vuurkorf weer meeneemt en het blijft een beetje droog ist goed ja

Zelfde hier, alleen zijn de mijne al op...Geert schreef:heb toch wel liever droog weer. me r1r's zijn bijna op en ik heb geen geld voor nieuwe
Niet eens geld om die clio weer terug de WB in te trekken, hoe vind je die

18/19, 25/26 sept, 2/3 oktober? maakt me eigelijk geen reet uit. Cabine is wel lekker!
Immer wieder die verdammte Holländer
Lijkt me gaaf!! Heb d'r weer zin in!! Vooral die diepgaande gesprekken bij het kampfhuur.... 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Ik zal ook even gaan overleggen, lijkt me vet om mee te gaan!
zeker doen.
Denk aan 2/3 oktober. Zal een nieuw topic openen
Denk aan 2/3 oktober. Zal een nieuw topic openen

-
Ik moet ook nog een halve auto restaureren voor ie weer eens Ring-waardig isTim schreef:Oewh, nu al weer zin in
Al moet er nog wel weer het nodige aan de auto gebeuren maarja, dit mag je niet missen!!!

ik wissel de bak volgende week en dan vindt ik het wel prima