Effe een update:
Heb Teroson HV400 gebruikt: goed spul lijkt me, voornamelijk voor holle ruimtes.
Heb ook hier en daar wat tastbare delen (draagarmen) ingespoten hiermee, maar dat is een minder succes; de hechting is goed, en het zal ook wel goed werken, maar het BLIJFT hartstikke plakkerig, en zacht. Daardoor heb je vette plakhanden als je die onderdelen vast moet pakken, moet sleutelen dus.
Tectyl ML wordt ook niet echt (kei)hard, maar droogt wel zo dat het niet plakkerig is.
Tectyl ML is in eerste instantie voor holle ruimten, maar er wordt gezegd dat je er ook gerust de bodem en wielophanging mee kunt inspuiten.
Teroson HV400 is daar veel minder geschikt voor is mijn mening. Puur alleen voor holle ruimtes.
Heb overigens een drukbekerspuit gebruikt van
http://www.rustbuster.nl, kostte wel de lieve som van 99 euro, maar ding werkt ECHT goed.
Veel beter als de normale 15 euro spuit van de automaterialenzaak. Drukbekerspuit verneveld beter.
Op de verpakking van Teroson hv400 staat ook min of meer dat je een drukbekerspuit moet gebruiken.
Heb nu 6 literbussen Teroson besteld (normaal alleen per tray van 12 bussen te bestellen, maar ik had geluk), dus ik kan aan de gang met het wagenpark
Ik kreeg ook een mooie aanbieding voor een vat van 60 liter, maar wordt me iets te gek...
Tenzij dat jullie allemaal een litertje of 5 willen, dan kunnen we een mooie groupbuy maken